عکس و بیوگرافی احسان مهدی و همسرش + مجری و دوبلور

عکس و بیوگرافی احسان مهدی و همسرش + مجری و دوبلور


منبع: نمکستان

295

1398/12/2

06:44


احسان مهدی مجری، دوبلور، بازیگر، تهیه کننده و کارگردان جوان تلویزیون ایران در ۱۲ مهر سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. بچه ها صدای زیبا و گرم او در تارزان را حتما به خاطر میاورند.

نمکستان: احسان مهدی مجری، دوبلور، بازیگر، تهیه کننده و کارگردان جوان تلویزیون ایران در ۱۲ مهر سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. بچه ها صدای زیبا و گرم او در تارزان را حتما به خاطر میاورند. او با سن کمش مدیر دوبلاژ کارتونها و فیلمهای زیادی بوده که از جمله آنها میتوان به انیمیشن بن تن، ارباب جیب برها و محافظان کهکشان اشاره کرد. همچنین وی مدیر دوبلاژ برنامه ای به نام سر سفره خدا نیز بود که علاوه بر دوبلوری، اجرا و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده وی بود.

احسان مهدی عکس احسان مهدی و همسرش بیوگرافی احسان مهدی

زندگی خانوادگی :

احسان مهدی در یک خانواده هنرمند متولد شد و همین باعث شد که خیلی زود به سمت فعالیتهای هنری قدم بردارد و از سن خیلی کم شروع به کار در این حیطه نماید. پدر، عمو و نیز پدر بزرگش هر سه از جمله کارگردانان فعال حوزه کودک بودند. پدر بزرگ او مرحوم احمد مهدی کارگردان تئاتر بود.

همسر احسان مهدی :

وی  با یکی از همکاران دوبلور خود که بازیگر تئاتر نیز است ازدواج کرده است. نام همسرش سیمین براتی بوده و یک سال از همسرش بزرگتر است. همسرش متولد سال ۶۴ تهران می باشد.

احسان مهدی

کار در تئاتر کودک :

وی زمانیکه ده سال بیشتر نداشت در نمایشی به نام سرخ و سفید مثل هلو به کارگردانی پدربزرگش، به روی صحنه رفت و بدین ترتیب فعالیت هنری خود را از سن خیلی کم و با تئاتر کودکان آغاز کرد. او کار برای کودکان را بسیار حساس قلمداد میکند و در این بار گفته است که با ترس در این حوزه قدم برمیدارد زیرا شخصیت کودکان از همین زمانهاست که شکل میگیرد و رشد پیدا میکند و ما به عنوان فعالان فرهنگی حوزه کودک باید کاری کنیم که رشد و بالندگی کودکان شکل درست و مثبتی به خود بگیرد.

همچنین او اضافه میکند برخی به دلیل همین ترس جرات ورود برای کار در حوزه کودکان را پیدا نمی کنند. وی بر این باور است که چون در خیلی از برهه های زندگیش مانند یک کودک بوده و همچنین کودک درون فعال و بازیگوشی دارد خیلی خوب میتواند برای بچه ها برنامه بسازد و یا اجرا کند. همچنین او دنیای کودکان را زلال و ساده و بی آلایش توصیف میکند.

صدا پیشگی :

زمانیکه او در تئاتر کودک نقش آفرینی میکرد به خاطر تن صدای خاصی که داشت مورد توجه و تشویق اطرافیانش قرار گرفت و از او میخواستند تا تست صدا بدهد. او در سال ۸۳ در یک تست دوبلوری شرکت کرد و قبول شد. مدتی زیر نظر دوبلور به نام سینمای ایران چنگیز جلیلوند به کار آموزی مشغول شد و بعد از مدتی مدیریت دوبلاژ بسیاری از فیلمها بر عهده او گذاشته شد.

او در مصاحبه ای اعلام کرده برای کار صدا گزاری و دوبلاژ فیلم، حساسیت زیادی به خرج می دهد تا مورد توجه و پسند مردم قرار گیرد. در انیمیشن بن تن، او با هوتن شکیبا بازیگر توانای سینما و تئاتر ایران همکاری میکرد و شکیبا نیز یکی از دوبلورهای این انیمیشن بود.

زندگینامه احسان مهدی

کار در تئاتر :

احسان مهدی در مصاحبه ای گفته است که در بیش از ۳۰ تئاتر به روی صحنه رفته است.

کار اجرا :

او به عنوان مجری، در چندین برنامه تلویزیونی حضور داشته که از جمله آنها میتوان به یک دو سه خنده اشاره کرد که یک برنامه آموزشی و به گفته احسان مهدی، مهیج برای کودکان و نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۱ سال است.

صفحه اینستاگرام :

احسان مهدی در اینستاگرام با آیدی ehsanmahdi مشغو.ل به فعالیت می باشد. اگر طرفدار این هنرمند هستید می توانید صفحه اینستاگرامش را دنبال نمایید.

صفحه اینستاگرام احسان مهدی

در ادامه با جدیدترین عکس های احسان مهدی همراه ما باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده احسان مهدی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده احسان مهدی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده احسان مهدی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده احسان مهدی

عکس های جدید و دیده نشده احسان مهدی

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی احسان علیخانی و احسان کرمی

زندگینامه احسان مهدی

زندگینامه احسان مهدی

عکس و بیوگرافی احسان مهدی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو