فال سال 99 بر اساس ماه تولد

152

1398/12/8

19:14


فال سال 99 بر اساس ماه تولد

سال موش 99

طالع بینی سال 99 برای ماههای مختلف

فال سال 99 بر اساس ماه تولد

 

فال و طالع بینی سال 1399 هجری شمسی (سال موش )

فال سال 99 برای تمامی ماه ها را قرار داده ایم برای خواندن فال مربوط به هر سال روی آن ماه کلیک کنید

 

فال سال۹۹  برای متولدین فروردین

فال سال 99 برای متولدین اردیبهشت

فال سال 99 برای متولدین خرداد

فال سال ۹۹ برای متولدین تیر

فال سال 99 برای متولدین مرداد

فال سال 99 برای متولدین شهریور

فال سال 99 برای متولدین مهر

فال سال ۹۹ برای متولدین آبان

فال سال 99 برای متولدین آذر

فال سال ۹۹ برای متولدین دی

فال سال ۹۹ برای متولدین بهمن

فال سال 99 برای متولدین اسفند

سال موش

طالع بینی سال 99 برای ماههای مختلف

شخصیت کلی متولدین سال موش

خوشگذران،‌ گمراه کننده و خودخواه
موش با ویژگی های جذابیّت و خشونت زاده شده است و در نگاه اول، شوخ طبع و متعادل به نظر می رسد؛ اما فریب او را نخورید؛ چون خشونت و نا آرامی در پس این چهره خونسرد پنهان است. اگر مدتی با او همنشین یا همسفر شوید، به پریشان حالی، عصبانیت و تند خویی او پی خواهید برد.

موش همیشه آشفته، ناراضی و گاهی عصبی است و همواره بنا را بر گله و شکایت می گذارد.

موش فعالیت گروهی را دوست دارد، اهل معاشرت و اجتماعی است؛ اما چون اغلب اطرافیانش اهل هیاهو و یاوه گویی هستند، دوستان کمی دارد. او موجودی تودار است، عادت به خودخوری دارد؛ لذا به کسی اعتماد نمی کند.

افزون بر این ها،‌موش نیک بخت و فرصت طلب است و همواره از همه چیز و همه کس به نفع خود استفاده می کند. او پدر و مادر، دوستان و نزدیکان،‌دارای خود و دیگران و حتی جذابیت فوق العاده اش را برای رسیدن به اهداف خود وسیله قرار میدهد.

موش نمی تواند میل به قمار بازی و پرخوری را در خود مهار کند؛ ولی البته وجود این حالات را انکار می کند. هر چند سرزنده به نظر می رسد؛ ولی در این ترس به سر می برد که روزهای پیری اش را چگونه باید بگذراند. با وجود این که همیشه در زمان حال زندگی می کند،‌ برای دوران کهنسالی خود خیال هایی دارد.

خانم موش ها نیز معمولا به ذخیره سازی بیش از حدّ مواد غذایی می پردازند؛ هر چند به دلیل پرخوری،‌تمام آنها را خیلی زود مصرف می کنند. همیشه می توان آنها را در تقّلا برای خرید کالاهای تجملی و غیر ضروری به امید سود بردن، دید.

مشاغل متناسب متولدین سال موش

مغازه دار، سمسار، فروشنده دوره گرد، حسابدار، کارمند رسمی ( عالی رتبه یا جزء )، مدیر تبلیغات، روزنامه نگار، تاجر ( یا شاید: ) موسیقیدان، نقاش، نویسنده ( یا حتی: ) صاحب بنگاه کارگشایی، رباخوار،‌کلاه بردار و منتقد

مشاهیر متولد سال موش

شکسپیر ، راسین، جرج ساند، تولستوی، دوفو، ژول ورن، دوده، کاترین منسفلد، شارلوت برونته، آنتوان دوسنت اگزوپری و اوژن یونسکو، موزارت، لویی آرمسترانگ و شوالیه موریس ، وینستون چرچیل، پابلو کازالس ( نقاش معروف )، هانری تولوزلوترک، هیملر و انوخ پاول

فال سال 99 سال موش است

گرد آوری مطالب : iranbanou.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو