مهمان دورهمی امشب جمعه ۹ اسفند ۹۸ کیست؟

منبع: کولاک

59

1398/12/9

03:12


در این مطلب از مهمان دورهمی امشب جمعه ۹ اسفند ۹۸ خواهیم نوشت. فصل چهارم برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری چند هفته ای ست که آغاز شده است. در طراحی این فصل از برنامه دورهمی آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

مهمان دورهمی امشب جمعه 9 اسفند 98

مهمان دورهمی امشب جمعه ۹ اسفند ۹۸

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و اجرای مهران مدیری طبق روال فصل‌ های قبل، روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو