نشانه های نیمه گمشده چیست؟ و چگونه تشخیص داده می شود؟

نشانه های نیمه گمشده چیست؟ و چگونه تشخیص داده می شود؟


منبع: آرگا

131

1398/3/31

20:56


آیا واقع نیمه گمشده وجود دارد؟ شاید این موضوع برای بسیاری از افراد جالب باشد و موضوعی جذب کننده جلوه کند. اما باید گفت این تفکر غلط است و در واقعیت چیزی به عنوان نیمه شما که فرد رویاهایتان است وجود ندارد.

یکی از اشتباهات رایجی که در میان مردم ایران و حتی جهان وجود دارد اعتقاد به وجود نیمه گمشده در دنیا است که همین موضوع موجب شده است افراد به دنبال نیمه خود هستند. اما آیا نیمه شما وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت نمیه شما نه به همان شکل دقیقی که در ذهن شما است بلکه نزدیک به تصورات شما ممکن است وجود داشته باشد اما اینکه شما فردی دقیقا با همان قد، رنگ چشم و دیگر ویژگی را به عنوان نیمه خود که گم شده است بدانید می تواند تصوری اشتباه باشد و شما را در تصمیم گیری ازدواج خود دچار مشکل خواهید شد.

نیمه دیگر در ازدواج

نیمه گمشده چه نشانه هایی دارد

هر فردی ملاک ها و معیارهای متنوعی برای انتخاب همسر دارد این خصوصیات می تواند شکل ظاهری فرد مقابل باشد و شامل ویژگی های اخلاقی و موقعیتی او نیز خواهد بود. همه این خصوصیاتی که در تصور یک فرد وجود دارد به عنوان مشخصات نیمه دیگر آن ها که گمشده است شناخته می شود.

در بسیاری از تحقیقات نشان داده می شود که خیلی از دختران و پسران به نیمه گمشده خود معتقد هستند و در واقع این افراد ملاک های دقیق و مشخصی برای انتخاب همسر خود دارند. این افراد فکر می کنند در دنیا فردی با تمام ویژگی های مد نظر آن ها وجود دارد در صورتی که شاید در واقعیت اینگونه نباشد.

تصور دیگری که در میان این افراد وجود دارد این است که فکر می کنند نقص های موجود در خود را باید با آمدن نیمه دیگر خود تکمیلی کنند و او فردی است که تمام نداشته های آن ها را کامل خواهد کرد. در این میان نشانه هایی از فرد کامل کننده شما وجود دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نشانه های انتخاب همسر

داشتن اعتقادات یکسان:

یکی از این نشانه داشتن اعتقادات و ارزش های نسبتا یکسان است که باید توجه داشت در عین وجود تفاوت ها شما با نیمه دیگر خود ارزش های بنیادی یکسانی دارید و تنها ممکن است در مسائل فرعی با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشید.

اهداف نزدیک به هم:

اهدافی که شما برای ادامه مسیر زندگی خود دارید نباید متناقض با هدف فرد مقابل باشد زیرا در این صورت شما نمی توانید ادامه دهنده مسیر یکدیگر باشد و به پیشرفت یکدیگر کمکی نخواهید کرد.

علاقه:

دوست داشتن مهم ترین نشانه ای است که در میان نیمه گمشده می توانید آن را پیدا کنید شما از بودن در کنار یکدیگر لذت می برید و دوست دارید همه چیز را با عشق خود تجربه کنید به علاوه هیچ چیز نمی تواند شما را از یکدیگر دور نگه دارد و در صورت وجود مشکل می توانید با یکدیگر آن را حل کنید.

نیمه دیگر چیست

پذیرش اشتباهات:

شما به راحتی می توانید برای حفظ رابطه خود اشتباهتان را بپذیرید و برای تغییر این اشتباهات تلاش کنید پس می توان نتیجه گرفت در صورت کامل بودن رابطه شما ممکن است دچار خطا و اشتباه شوید و این موضوع در بیشتر رابطه ها دیده می شود که نشانه نیمه گمشده است.

ازدواج با نیمه دیگر

دیگر نشانه ها:

  • شوخ طبع بودن و لذت بردن از زندگی
  • گوش دادن به حرف های یکدیگر
  • قرار دادن شریک زندگی در اولویت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو