اقدام شرم آور مدل اینستاگرامی! + فیلم

منبع: نمناک

105

1398/2/31

17:21


مدل جوان اینستاگرامی به نام " Julia Slonska " در طی اقدامی شرم آورانه تصمیم به شکستن بینی مجسمه 200 ساله کرد!!

اقدام شرم آور مدل اینستاگرامی! + فیلم

اقدام شرم آور مدل اینستاگرامی

صفحات مجازی در دنیای امروزه یکی از پرطرفدارترین ابزارهایی هستند که شاید هر یک از ما حداقل در دو مورد متفاوت برای برقراری ارتباط با دوستانمان عضو شده باشیم که عضویت درون این برنامه ها نیاز به هیچ هزینه ای ندارد و می توانید بصورت کاملا رایگان عضو شوید و شروع به برقراری ارتباط با دوستان خود نمایید.

با این حال در میان تمام کاربران صفحات مجازی، برخی نیز هستند که تنها با یک حساب ساده و کاملا رایگان تلاش می کنند تا با کارهای عجیب و گاها خطرناک یا با ثروت و میزان درآمد خود در میان سایر کاربران شناخته شوند و بتوانند خودنمایی کنند و در نهایت میزان دنبال کنندگان آنها به مرور افزایش می یابد و به هدف از پیش تایین شده خود میرسند.

برای مثال روز گذشته دختر جوان لهستانی که یک مدل اینستاگرامی می باشد، برای آنکه بتواند هر چه بیشتر شناخته شود و محبوبیت بیشتری بدست آورد، در طی اقدامی شرم آورانه تصمیمی عجیب گرفت و ویدیو آنرا در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و توانست با واکنش های متعددی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

مدل اینستاگرامی جوان لهستان به نام " Julia Slonska " برای آنکه بتواند محبوبیت بیشتری در میان سایر مدل های اینستاگرامی کسب کند، در طی اقدامی تصمیم به خورد کردن بینی یک مجسمه 200 ساله با چکش نمود که ویدیو آنرا نیز در صفحه مجازی اش به اشتراک گذاشت و توانست با حواشی متعددی روبرو شود.

از این رو بیشتر کاربران صفحات مجازی نسبت به این اقدام شرم آورانه شوکه شدند و اغلب آنها اعلام کردند که این مدل اینستاگرامی می بایست دستگیر شودو این مدل اینستاگرامی در طی این اقدام عجیب خود احساس پشیمانی کرد و از تمام دنبال کننده خود معذرت خواهی نمود!

ویدیو اقدام شرم آورانه مدل اینستاگرامی! 

کار زشت و شرم آور مدل اینستاگرامی با یک مجسمه + فیلم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو