انتقاد همسر شهید مرتضی آوینی از تهیه کننده سریال «گاندو»

منبع: آی سینما

248

1398/4/20

02:19


انتقاد همسر شهید مرتضی آوینی از تهیه کننده سریال «گاندو»

مریم امینی همسر شهید مرتضی آوینی با انتشار یادداشتی تاکید کرد استفاده سازندگان سریال «گاندو» از نام موسسه شهید آوینی به عنوان تهیه کننده غیرقانونی است.

خبرآنلاین متن یادداشت مریم امینی را منتشر کرده که در آن آمده است: «این روزها به بهانه پخش سریال تلویزیونی گاندو، نام «موسسه‌ی شهید آوینی» و آقای مجتبی امینی، مدیر عامل پیشین آن به عنوان تهیه‌کننده سریال زیاد مطرح می‌شود. خانواده شهید آوینی لازم می‌داند به اطلاع عموم برساند که این نام که قانوناً پس از شهادت سید مرتضی آوینی باید به خانواده تعلق می‌داشته به سبب بعضی بی‌قانونی‌ها در اختیار موسسه دیگری قرار گرفته که هیچ‌یک از اعضای خانواده در آن حضور نداشته‌اند، با آن همکاری نکرده‌اند و اطلاعی از ساز و کار آن ندارند. سرانجام پس از دوندگی‌های فراوان سال پیش این نام به موسسه‌ای باز پس داده شد که زیر نظر خانواده اداره می‌شود، و نام موسسه قبلی به انتخاب مدیرانشان به «موسسه آرای شهید آوینی» تغییر یافت. در کمال تعجب، موسسه به نام انتخابی خود وفادار نماند و فعالیت‌هایش را کماکان با همان عنوان قبلی ادامه می‌دهد. گویی تنها جایی که این تغییر نام را به رسمیت می‌شناسد، دفتر ثبت شرکت‌هاست!»

همسر شهید آوینی در ادامه نوشته: «مدیر محترم موسسه هم ظاهرا این موضوع را فراموش کرده‌اند و با استفاده از عنوان پیشین به معرفی خود می‌پردازند. حال آنکه «آرای شهید آوینی» هم قابلیت کافی دارد برای آنکه موسسه‌ای را به نام خود مزین کند. خانواده شهید آوینی فارغ از مجادلات مرتبط با سریال «گاندو» و بحث‌های محتوایی آن، اعلام می‌کند که در «موسسه آرای شهید آوینی» نقشی نداشته و انتظار دارد آن مؤسسه خود را به رعایت قوانین نظام جمهوری اسلامی ملتزم بداند، کلیه فعالیت‌های خود را با نام جدیدا ثبت‌شده‌اش ادامه دهد و موجب سردرگمی مخاطبان نشود.»

9410

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو