پیرمردی که مال و اموالش را وقف عاشقانه های سوری مینا خانوم کرد!!

پیرمردی که مال و اموالش را وقف عاشقانه های سوری مینا خانوم کرد!!


2

1402/9/26

18:04


پیرمردی که مال و اموالش را وقف عاشقانه های سوری مینا خانوم کرد!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

محمد ۷۰ ساله از اوضاع مالی خوبی برخوردار است با مخالفت فرزندانش به سراغ روابط دوستی رفت و در این گشت و گزارها با مینا آشنا شد.

مینا که ۳۷ سال بیشتر نداشت رابطه احساسی با محمد برقرار می‌کند و در ابتدا همه چیز خوب پیش می‌رفت و محمد به خیال خودش رابطه گرمی با مینا برقرار کرده است.

محمد رابطه‌اش را از دید فرزندانش پنهان نگه داشته بود و به صورت رابطه پنهانی با مینا ارتباط داشت، او به قدری دلبسته مینا شده بود که تمام اطلاعات شخصیش مثل اطلاعات محرمانه گوشی و فضای مجازیش را در اختیار مینا قرار داده بود.

روزها گذشت و مینا درخواست یک خانه از محمد کرد و محمد که از اوضاع مالی خوبی برخوردار بود، یک خانه در بالاشهر تهران برای مینا اجاره کرد و تمامی وسایل و تجهیزات لازم را برای او فراهم کرد.

پس از مدتی مینا به صورت ماهانه از محمد درخواست پول کرد و مرد دلباخته نیز درخواست مینا را اجابت می کند و ماهانه به حساب مینا مبلغ نه چندان کمی را واریز می‌ کرد اما به مرور مطالبات مینا به قدری زیاد شد که محمد دیگر توانایی پرداخت هزینه نیازهای مالی مینا را نداشت .

مینا که دیگر متوجه شده بود قرار نیست، محمد مخارجش را پرداخت کند ، دیگر جواب تلفن مرد دلباخته را نداد و او را در تمامی شبکه های اجتماعی مسدود کرد و محمد متوجه می شود که علاقه اش به مریم یک طرفه بوده و چیزی که رابطه آن ها گرم نگه داشته بود چیزی جز پول نبوده است.

عاشقانه

با این حال محمد وارد یک بحران عاطفی می‌شود و به زحمت تماسی با مینا برقرار می کند اما زن او را تهدید می کند که اگر دوباره مزاحم او شود، رابطه پنهانیشان را برای تمامی مخاطبین موبایل محمد افشا می کند.

تمام عمر رابطه دروغین مینا و محمد یک سال بود و پیرمرد به قدری وابسته مینا شده بود که نمی توانست باور کند که مینا فقط برای پولش با او بوده است.

پس از مدتی محمد برای ثبت شکایت به کلانتری نیاوران مراجعه می کند و مدعی می شود مبلغی نزدیک یک میلیارد تومان برای مینا هزینه کرده است و حالا هیچ مدرک شناسایی از مینا ندارد و حتی نمی نواند ثابت کند که اسم او مریم است.

نحوه شکایت اخاذی (در صورت جمع آوری مدارک لازم برای اثبات اخاذی)

در این بخش به نحوه شکایت اخاذی به همراه مدارک لازم برای اثبات اخاذی می‌پردازیم. برای شکایت از اخاذی توسط فردی باید ابتدا مدارک لازم برای این کار را جمع آوری کنید. به طور کلی روش‌هایی که می‌توانند جرم اخاذی را اثبات کنند شامل موارد زیر است.

اقرار خود فرد اخاذی کننده.

شهادت شاهدان.

علم قاضی بر اساس مدارک.

عاشقانه

از جمله مدارکی که می‌توانید برای اثبات جرم اخاذی به کار ببرید فیلم، عکس و صوت است. البته از آنجایی که امکان دستکاری در این گونه مدارک وجود دارد بهتر است شاهد داشته باشید. شهادت شاهدان به صورت کتبی در پرونده بهترین نوع از ادله اثبات اخاذی است که می‌توانید به همراه داشته باشید.

در این مسیر بهتر است از کمک یک وکیل کیفری کارکشته استفاده کنید تا حق شما پایمال نشود و بتوانید باج گیر را مجازات کنید.

نمونه شکایت اخاذی

برای ثبت شکایت از اخاذی ابتدا بهتر است یک نمونه شکایت اخاذی را دیده باشید. برای این کار شما باید ابتدا به دادسرا یا کلانتری مراجعه کرده و یک شکوائیه تنظیم نمایید. در این شکوائیه باید مشخص باشد که دقیقا از چه فردی شکایت دارید.

مشخصات فرد و هر چه از او می‌دانید را به دقت وارد کنید. سپس مشخصات خود را نیز وارد نمایید. بهتر است مدارک لازم برای اثبات اخاذی را نیز ضمیمه شکوائیه نمایید.

مدارکی که لازم است برای شکایت همراه خود ببرید شامل موارد زیر است.

مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی.

ادله و مدارک لازم برای اثبات جرم.

شهادت کتبی شاهدان.

تیم حقوقی و کیفری سیاوش اسکندرزاد با سال‌ها تجربه در زمینه پرونده‌های کیفری و اخاذی در تمامی مراحل حل پرونده همراه شماست. تنها کافیست با شماره 09120712942 تماس حاصل فرمایید.

اخاذی به عنوان یک جرم دارای مجازات حبس و شلاق است.

اخاذی به عنوان یک جرم دارای مجازات حبس و شلاق است. بسیاری تصور میکنند که جرم اخاذی قابل گذشت است. اما این جرم در دسته بندی جرایم غیر قابل گذشت میباشد. در آپدیت بعدی مقاله در خصوص عناصر تشکیل دهنده جرم اخاذی صحبت خواهیم کرد.

مجازات تهمت اخاذی

پس از آشنایی با مدارک لازم برای اثبات اخاذی بهتر است بدانید که مجازات تهمت اخاذی چیست. اگر شخصی به شخص دیگر تهمت اخاذی بزند در حالی که فرد مرتکب چنین عملی نشده، جرم تهمت قولی اتفاق افتاده و فرد به مجازات جریمه نقدی در قانون جدید محکوم خواهد شد.

عاشقانه

ادله اثبات اخاذی

در صورتی که یک فرد برای شکایت اخاذی به دادسرا رجوع کند، قطعا نیاز است که ادله‌ای قابل اثبات را برای احقاق حق خود ارائه دهد.

ادله برای شکایت و اثبات جرم اخاذی موارد زیر را در بر می‌گیرد:

مدارک شناسایی از قبیل شناسنامه و کارت ملی.

اقرار متهم.

شهادت شاهدان.

قسامه.

سوگند.

علم و آگاهی قاضی.

سند.

ادله‌ای مثل پیامک، ایمیل و سرنخ‌هایی که قابل استناد هستند و می‌توان آن‌ها را اثبات کرد.

در موقعیتی که دعوای کیفری با ادله شرعی از جمله اقرار خود متهم و شهادت شاهدان عادل که موضوعیت دارد، اثبات شود، قاضی با استناد به آن‌ها، رای را صادر خواهد کرد مگر در صورتی که علم به خلاف آن داشته باشد./رکنا

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو