متولدین کدام ماه افکار پریشان تری دارند؟ | طالع بینی امروز را از دست ندهید

1

1402/9/27

12:21


متولدین کدام ماه افکار پریشان تری دارند؟ | طالع بینی امروز را از دست ندهید

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

آیا می توانید حدس بزنید که در میان ما شیطنت کنندگان مخفی بهشت چه کسانی هستند؟

وقت آن رسیده است که نقاب پنج علامت زودیاک را با کثیف ترین ذهن ها برداریم!

آیا آماده هستید که یک سفر کیهانی به سمت مخفی و تند زودیاک داشته باشید؟

با من سوار شوید، همانطور که ما مسیر آسمانی را که عمیقاً در تار و پود مناظر احساسی و رابطه‌ای شما می‌پیماید، کشف می‌کنیم.

ما از طریق دریچه طالع بینی، حکمت ستارگان را فرا می خوانیم تا راه شما را روشن کند، در امور دل روشنی ارائه دهد و نیروی شهود شما را شعله ور سازد. همانطور که النور روزولت خردمند زمانی گفت: آینده متعلق به کسانی است که به زیبایی رویاهای خود ایمان دارند.

1. برج حمل ( فروردین)

اول از همه، ما قوچ را داریم. اولین علامت زودیاک، برج حمل توسط مریخ، سیاره عمل، میل و پرخاشگری اداره می شود. اگر برج حمل هستید، ذهن شما زمین بازی ایده های جسورانه و رویاهای جسورانه است. اشتیاق شما در زیر ظاهر خشن شما می جوشد و بعد تند و جذاب به شخصیت شما می بخشد.

همیشه برای یک چالش آماده هستید، بی باکی شما اغلب شما را به جاده ای که کمتر سفر کرده اید هدایت می کند و قدرت تخیلی شما را تقویت می کند. همانطور که اسکار وایلد زمانی گفته است، شما هرگز نمی توانید بیش از حد لباس پوشیده یا بیش از حد آموزش ببینید.

2. جوزا(خرداد)

دوقلوهای زودیاک، جمینیس، به دلیل طبیعت دوگانه خود شناخته می شوند. دوقلوها، ذهن شما اغلب درگیر افکار و ایده های مختلف است. این شما را به یک استاد چند کار و ملکه شوخ طبعی تبدیل می کند. اما همه چیز برای شما مهم نیست.

ذهن شما اغلب در قلمروهای شیطان پرسه می زند و در قلمروهایی که دیگران ممکن است از آن دوری کنند کاوش می کند. این کنجکاوی بازیگوش شما را به یکی از جذاب ترین نشانه های زودیاک تبدیل می کند.

3. عقرب ( آبان ماه)

عقرب، شما معمای زودیاک هستید. علامت شما با رمز و راز، اسرار و شدت همراه است. بنابراین، جای تعجب نیست که ذهن شما اغلب به جاهایی می رود که دیگران جرات پا گذاشتن را ندارند. افکار شما به اعماق اقیانوس و غالباً پرآشوب هستند.

عقرب‌ها با چشم‌انداز ذهنی پر شور و هیجان و عمق عاطفی، قدرت رویاپردازی سناریوهایی را دارند که هم وسوسه‌انگیز و هم جذاب هستند. به یاد داشته باشید، طوری رویاپردازی کنید که گویی برای همیشه زندگی خواهید کرد، طوری زندگی کنید که گویی امروز خواهید مرد - جیمز دین.

4. قوس(آذرماه)

قوس، شما ماجراجو هستید. ذهن شما یک کاوشگر بی وقفه است که همیشه به دنبال تجربیات و دانش جدید است. تحت حاکمیت مشتری، سیاره گسترش و خوش بینی، افکار شما اغلب با جسورانه و تحریک آمیز مرز می شوند.

شما یک ریسک‌پذیر طبیعی هستید، و این به چشم‌انداز ذهنی شما تبدیل می‌شود، زیرا بدون زحمت در جایی قدم می‌زنید که دیگران ممکن است تردید کنند. شجاعت و صراحت شما را به یکی از بانشاط ترین و جذاب ترین نشانه های زودیاک تبدیل می کند.

5. دلو ( بهمن ماه)

بالاخره به آکواریوس می رسیم. نشانه شما با نوآوری، اصالت و انقلاب همراه است. بنابراین، ذهن شما گنجینه ای از ایده های غیر متعارف و فانتزی های مبتکرانه است. دلوها، شما اغلب خارج از چارچوب فکر می کنید، و گشت و گذارهای تخیلی شما می تواند هم مبتکرانه و هم خطرناک باشد. همانطور که آلبرت انیشتین گفت، تخیل مهمتر از دانش است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو