چه برند اسپیکر بلوتوثی برای خانه مان بخریم؟

چه برند اسپیکر بلوتوثی برای خانه مان بخریم؟


منبع: تالاب

3

1402/9/27

17:52


گوش‌کردن بـه موسیقی بـه‌عنوان یکی از سرگرمی‌هاي‌ پرطرفدار شناخته می شود و با توجه بـه […]

چه برند اسپیکر بلوتوثی برای خانه مان بخریم؟

گوش‌کردن بـه موسیقی بـه‌عنوان یکی از سرگرمی‌هاي‌ پرطرفدار شناخته می شود و با توجه بـه فراگیر بودنش، ابزار مختلفی برای لذت‌بردن از ان طراحی شده‌اند. یکی از دستگاه‌هاي‌ مهم امروزی برای علاقه‌مندان و خوره‌هاي‌ سرگرمی‌هاي‌ صوتی، اسپیکر بلوتوث اسـت کـه در انواع و ابعاد مختلف در بازار موجود هستند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین اسپیکر هاي‌ بلوتوثی را منتشر کرده ایم.

 

اسپیکر خانگی چه مارکی خوبه؟

شـما بسته بـه نیاز و نوع استفاده خود میتوانید اسپیکرهای مختلفی برای خانه تهیه کنید. مثلاً می توانید بـه سراغ اسپیکرهای بلوتوثی بروید و بسته بـه نیاز یکی از انواع اسپیکر بلوتوثی قابل جمل یا ساکن را خریداری کنید.

 

همچنین شـما میتوانید بـه سراغ اسپیکرهای ایستاده بروید یا اسپیکر سقفی تهیه کنید. حتی اگر میخواهید اسپیکر مورد نظر شـما هم بتواند صدای تلویزیون شـما را افزایش دهد و هم در نقش اسپیکر ظاهر شود میتوانید سینما خانگی خریداری کنید.

 

حال این سوال مطرح میشود کـه اسپیکر بلوتوثی چه مارکی خوبه و بـه همین جهت در ادامه چند مدل از اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و همچنین اسپیکر خانگی بـه شـما معرفی میکنیم تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

 


مطالب مشابه: تفاوت سینما خانگی و اسپیکر‌های سونی در چیست؟


 

1. برند JBL

برند JBL

برند JBL یک تولید کننده تجهیزات صوتی آمریکایی و بسیار بزرگ و جهانی اسـت کـه شهرت بسیار خوبی در تولید بلندگوها و هدفون‌هاي‌ باکیفیت دارد. این شرکت بیش از 70 سال اسـت کـه در صنعت فعالیت می کند ودر طی این سالها توانسته کیفیت بالای محصولات خودرا حفظ کند.بهترین مارک باند و اسپیکر

 

قطعا می توانیم برخی از بهترین اسپیکرهای جهان را از همین برند JBL بدانیم و این برند در بازه‌هاي‌ قیمتی مختلف اسپیکرهای بلوتوثی و خانگی تولید می کند. محصولات JBL بـه گونه‌اي هستند کـه شـما بـه هر دلیلی نیاز بـه اسپیکر داشته باشید میتوانید بـه سراغ این برند بروید.

 

برند JBL از اسپیکرهای بسیار کوچک قابل حمل تولید میکند تا اسپیکرهای بسیار بزرگ مناسب مهمانی‌ها و مناسبت‌هاي‌ مختلف. پس اگر بـه فکر خرید اسپیکر هستید بـه طور حتم محصولاتی از برند JBL را در فهرست مورد نظر خود قرار دهید. 

 

2. برند Bose

برند Bose

برند Bose یک برند آمریکایی واقع در ماساچوست اسـت کـه در زمینه لوازم الکترونیکی فعالیت میکند. شاید با این برند خیلی آشنا نباشید اما Bose بیش از 50 سال اسـت کـه فعالیت می کند ودر طول این مدت توانسته برخی از بهترین اسپیکرهای طول تاریخ را تولید کرده و بـه بازار ارائه کند.

 

این برند محصولات صوتی مختلفی از جمله هدفون‌هاي‌ حذف نویز محیط، سیستم‌هاي‌ سینمای خانگی و سیستم‌هاي‌ صوتی بی سیم تولید میکند و اسپیکرهای این برند در مکان‌هاي‌ مختلف دیده میشوند، از فرودگاه‌ها گرفته تا مکان‌هاي‌ ورزشی مختلف.

 

تمرکز اصلی Bose بـه روی تولید کیفیت صدای بی نقص و عالی اسـت و تا حد بسیار خوبی نیز توانسته بـه این هدف خود برسد. طبق شعار این برند آمریکایی ‘’آکوستیک هیچ مرزی نمی‌شناسد’’.

 

3. برند Sony

برند Sony

فکر نمیکنیم سامورایی‌هاي‌ ژاپنی نیازی بـه معرفی داشته باشند و چندین سال اسـت کـه کاربران در بازار کشور از محصولات این برند استفاده میکنند، از تلویزیون و کنسول بازی و اسپیکر گرفته تا گوشی و هدفون و بسیاری از موارد دیگر. اگر بـه فکر خرید اسپیکر در هر مدلی هستند بـه طور حتم با توجه بـه بازه قیمتی خود نگاهی بـه محصولات سونی بیندازید.

 

4. برند Yamaha

برند Yamaha

یاماها نیز یک برند ژاپنی دیگر اسـت و محصولات صوتی متنوع از جمله سازهای مختلف را تولید میکند. این سازنده 135 سال اسـت کـه فعالیت می کند و سابقه بسیار طولانی و درخشانی دارد. یاماها در زمینه تولید اسپیکرهای قابل حمل و بلوتوثی نیز فعالیت میکند و شـما میتوانید اسپیکر مورد نظر خودرا از این برند قدیمی و باسابقه ژاپنی خریداری کنید تا از کیفیت صدا و دوام محصول خریداری شده مطمئن باشید.

 

5. برند Pioneer

برند Pioneer

بهترین اسپیکر بلوتوثی

در جواب بـه سوال ‘’ اسپیکر چه مارکی خوبه’’ می توانیم درکنار برندهای دیگر بـه برند Pioneer اشاره کنیم. این سازنده نیز ژاپنی اسـت و همین موضوع نشان میدهد کـه سامورایی‌ها تا چه حد در تولید محصولات الکترونیکی و سیستم‌هاي‌ صوتی سابقه درخشانی دارند.

 

این برند کـه 103 سال از شروع فعالیت ان می‌گذرد در زمینه ساخت دستگاه‌هاي‌ صوتی مختلفی از جمله، آمپلی فایر، سی دی پلیر، اسپیکر و بسیاری دیگر از موارد مشابه فعالیت دارد. تمرکز اصلی پایونر همیشه کیفیت صدا بوده اسـت و بـه همین جهت توانسته توجه کاربران زیادی را در جهان بـه خود جلب کند.

 

محصولات Pioneer طبق معمول با قابلیت‌هاي‌ جذابی مانند Dolby Digital بـه بازار عرضه میشوند و گستردگی فراوانی دارند و شـما می توانید بسته بـه بودجه خود محصول مورد نیاز را خریداری کنید.

 


مطالب مشابه: با اسپیکرهای معلق لذت شنیدن موسیقی را حس کنید


 

6. برند Sennheiser

برند Sennheiser

بالاخره بـه یک برند آلمانی میرسیم کـه بیش از 50 سال اسـت در زمینه تجهیزات صوتی از جمله میکروفون، هدفون از نوع سیمی و بی سیم و هدست فعالیت می کند. برند Sennheiser اسپیکرهای باکیفیتی نیز تولید میکند و میتواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

 

7. برند Klipsch

برند Klipsch

برند Klipsch یک برند آمریکایی اسـت کـه فعالیت خودرا از سال 1946 میلادی شروع کرده و اسپیکرهای بسیار متنوعی با توجه بـه نیازهای مختلف و بودجه‌هاي‌ متفاوت تولید میکند. بازه قیمتی اسپیکرهای بلوتوثی این برند بسیار گسترده اسـت و شـما با بودجه کمتر از 200 دلار تا بیشتر از 5000 دلار می توانید یک اسپیکر از Klipsch خریداری کنید.

 

8. برند Polk audio

برند Polk audio

این برند نیز آمریکایی اسـت و حالا حدود 40 سال اسـت کـه در زمینه تجهیزات صوتی فعالیت می کند. همانگونه کـه مشاهده میکنید بسیاری از برندهای مطرح در زمینه تجهیزات صوتی و اسپیکرها از کشور آمریکا هستند و این موضوع نشان دهنده کیفیت بالا و فناوری‌هاي‌ نوین شرکت‌هاي‌ آمریکایی اسـت. اسپیکرهای این برند بخشی از محصولات ان هستند کـه کیفیت بالایی دارند و برخی از مدل‌ها نیز از قابلیت Dolby Digital پشتیبانی میکنند.

 

9. برند Harman Kardon.

برند Harman Kardon

برند آمریکایی هارمن کاردن را احتمالا بـه خاطر گوشی‌هاي‌ پرچمدار شیائومی می‌شناسید؛ چرا کـه تولید اسپیکر گوشی مثل می 11 اولترا بـه این برند پرآوازه سپرده شده اسـت. این برند کـه بیشتر از 50 سال اسـت در زمینه تولید تجهیزات مختلف صوتی فعالیت دارد اسپیکرهای باکیفیتی در شکل‌ها و اندازه‌هاي‌ متنوع تولید میکند تا شـما بسته بـه نیاز بتوانید بـه سراغ مدل مورد نظر بروید.

 

اگر بـه دنبال اسپیکر باکیفیت هستید کـه بتواند صدای موسیقی رابا لذتی دوچندان بـه گوش شـما برساند حتماً نگاهی بـه اسپیکر هاي‌ هارمن کاردن بیندازید.

 


مطالب مشابه: طراحی اسپیکر ضدآب برای سفر «عکس»


 

در پایان

هنگامی که می خواهید موزیک هاي‌ خودرا با دوستان جدیدتان در ساحل، کنار استخر یا حتی در فضاهای باز تمرینی بـه اشتراک بگذارید، چنانچه یک اسپیکر خوب خریداری کرده باشید، می توانید خطوط باس قدرتمند و صدای میانی بسیار واضحی را در اختیار داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو