رافائل واران الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/9/27

23:03


باشگاه النصر عربستان با رافائل واران به توافق نهایی دست پیدا کرد و این بازیکن فرانسوی نخستین خرید زمستانی النصری ها خواهد بود.

رافائل واران الان کجاست؟ + بیوگرافی

مدافع یونایتد نخستین خرید زمستانی النصر

به گزارش نم نمک و به نقل از سعودی اسپورت ، النصر یکی از تیم هایی است که در زمستان خریدهای جدیدی خواهد داشت. این تیم عربستانی در خط حمله و خط میانی بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی را در اختیار دارد و همین باعث شده است تا به دنبال تقویت خط دفاعی اش در زمستان باشد.

رافائل واران الان کجاست؟ + بیوگرافی

رافائل واران الان کجاست؟ + بیوگرافی

النصر در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی با امریک لاپورته از منچسترسیتی قرارداد امضا کرد. با این حال تیم دوباره به دنبال جذب یک ستاره بزرگ برای تقویت خط دفاعی اش در زمستان است. رافائل واران بازیکنی است که النصر با او به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

طبق اعلام سعودی اسپورت النصر به طور قطعی با واران به توافق رسید و او نخستین خرید زمستانی این تیم خواهد بود.

به این ترتیب خیال النصر با زوج واران و لاپورته برای نیم فصل دوم راحت خواهد شد و این تیم نه تنها در لیگ عربستان که در لیگ قهرمانان آسیا هم برای قهرمانی تلاش خواهد کرد.

واران رابطه بسیار دوستانه و نزدیکی با کریستیانو رونالدو دارد و هم در رئال مادرید و هم در منچستریونایتد با او همبازی بوده است. رونالدو بیشترین نقش را در متقاعدکردن این مدافع فرانسوی داشته است تا او هم به جمع ستاره های لیگ عربستان اضافه شود.


بیوگرافی رافائل واران

رافائل واران متولد 25 آوریل 1993 بازیکن فوتبال اهل فرانسه است که برای باشگاه فوتبال منچستر یونایتد بازی می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو