لاکچری ترین ماشین های لوکس دنیا سال 2024 [عکس]

لاکچری ترین ماشین های لوکس دنیا سال 2024 [عکس]


منبع: نم نمک

1

1402/9/28

19:17


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، لاکچری ترین ماشین های دنیا و خاص ترین ماشین های دنیا و زشت ترین ماشین دنیا و ماشین های لوکس آمریکایی و عجیب ترین ماشین های دنیا و نام انواع ماشین های دنیا و نام ماشین های لوکس و سریع ترین ماشین جهان و لاکچری ترین ماشین های ایران در نم نمک.

لاکچری ترین ماشین های لوکس دنیا سال 2024 [عکس]

لاکچری ترین ماشین های دنیا کدامند؟

اگر میلیونر هستید و راه های خرج کردن پول خود را یاد نگرفتید به ما اجازه دهید 10 تا از لاکچری ترین ماشین های جهان را فهرست کنیم.

لاکچری ترین ماشین های لوکس دنیا سال 2024 [عکس]

لاکچری ترین ماشین های لوکس دنیا سال 2024 [عکس]

10 جنسیس G80

لاکچری ترین خودروهای جهان

جنسیس G80 یک خودروی لوکس سایز متوسط مقرون به صرفه است که طراحی شده تا هر سفری را به تجربه ای آرامش بخش و دلپذیر تبدیل کند. طراحی بیرونی جذاب ، فضای داخلی مجهز و سیستم تعلیق متعادلی دارد که سواری کاملاً آرام و عایق بندی شده ای را ارائه می دهد. مدل های پایه 2023 G80 دارای ویژگی های سطح بالایی مانند صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی و مجهز به گرم کن ، صندلی های چرمی فرم دار ، فرمان با روکش چرمی و تنظیم جهت برقی ، صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات و سرگرمی 14.5 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto ، بلوتوث ، و یک سیستم صوتی پریمیوم با 12 بلندگو هستند. تریم های بالا تر صندلی های جلو مجهز به سرد کن ، صندلی های عقب مجهز به گرم کن ، روکش های چرم اصل ، فرمان گرم شونده ، درب های برقی با قابلیت بسته شدن آرام ، سقف پانوراما و موارد دیگر را اضافه می کنند.

لاکچری ترین خودروهای جهان

لاکچری ترین خودروهای جهان

این محصول گروه خودرو سازی هیوندای با موتور های چهار سیلندر و یا شش سیلندر V6  که به ترتیب حجم موتوری معادل 2.5 لیتر و 3.5 لیتر دارند تولید می شوند و  به ترتیب 300 و 375 اسب بخار قدرت و 421 و 530 نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهند. جنسیس G80 یکی از قابل اعتماد ترین خودرو های لوکس در این لیست است.

9 پورشه پانامرا توربو اس

لاکچری ترین خودروهای جهان

اگر به دنبال لوکس بودن و عملکرد فنی در یک پکیج هستید ، پورشه پانامرا توربو اس 2023 یک انتخاب عالی است. این خودرو دارای یک موتور 4.0 لیتری V8 با دو توربوشارژ قدرتمند 620 اسب بخاری و گشتاور 818 نیوتن متری ، گیربکس استاندارد هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ محرک است. ترمزهای کامپوزیت سرامیکی برای حداکثر قدرت توقف پذیری ، سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب که قدرت مانور را افزایش می دهد و سیستم تعلیق بادی تطبیقی دارد که به طور موثر به سرنشینان راحت ترین سواری ممکن را می دهد. این خروجی به Turbo S اجازه می دهد در 2.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلو متر در ساعت برسد.

لاکچری ترین خودروهای جهان

لاکچری ترین خودروهای جهان

عملکرد چشمگیر توربو اس با امکاناتی فریبنده مانند فرمان اسپرت ، صندلی های گرم شونده ، ورود و استارت بدون کلید ، صفحه نمایش لمسی سرگرمی 12.3 اینچی با ناوبری ، شارژر بی سیم گوشی هوشمند ، اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو سیمی و سیستم صوتی Bose با 14 بلندگو تکمیل شده است.

8 آئودی A8

لاکچری ترین خودروهای جهان

آئودی A8 مدل 2023 با شروع قیمتی از تقریباً 89،000 دلار ، ارزان نیست. اما با توجه به قیمت ، یک خودروی بزرگ لوکس دریافت می کنید که ظریف و شیک است و بالا ترین سطح راحتی مورد انتظار از خودرویی در این محدوده قیمتی را ارائه می دهد. مدل های پایه A8 دارای صندلی های جلوی برقی قابل تنظیم در چندین حالت ، صندلی های دارای گرم کن و سرد کن  برای راننده و سرنشین جلو ، روکش چرمی صندلی ها ، روکش فرمان چرمی ، کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک چهار منطقه ای ، ورود بدون کلید مجاورتی ، آفتابگیر برقی شیشه عقب ، سانروف پانوراما ، و همچنین درب صندوق عقب برقی هستند.

لاکچری ترین خودروهای جهان

لاکچری ترین خودروهای جهان

A8 همچنین فناوری های پیشرفته ای را ارائه می دهد ، از جمله صفحه نمایش لمسی 10.1 و 8.6 اینچی که گرافیک واضحی را ارائه می دهد ، پشت آمپر دیجیتال 12.3 اینچی ، هماهنگی تلفن هوشمند با Apple CarPlay و Android Auto ، سازگاری با آمازون الکسا ، شارژر بی سیم تلفن هوشمند ، سیستم ناوبری ، و سیستم صوتی Bang & Olufsen با 17 بلندگو.

7 لکسوس LS

لاکچری ترین خودروهای جهان

در سرتاسر جهان ، خودروهای لکسوس مترادف با کیفیت و قابل اطمینان هستند و LS  2023 نیز تفاوتی ندارد. به لطف صندلی های چرمی ، صندلی های برقی مجهز به گرم کن و سرد کن در جلو ، سیستم تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای ، مونروف ، آفتابگیر برقی شیشه عقب ، فرمان مجهز به گرم کن و روکش چرمی سطح بالایی از راحتی را برای راننده و سرنشینان فراهم می کند. ورود بدون کلید مجاورتی ، و همچنین یک سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی با سیستم ناوبری ، قابلیت هات اسپات Wi-Fi ، اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو ، و یک سیستم صوتی با 12 بلندگو.

لاکچری ترین خودروهای جهان

لاکچری ترین خودروهای جهان

به لطف سیستم تعلیق تطبیقی استاندارد ، سواری فوق العاده انعطاف پذیر است. به علاوه ، LS نیروی زیادی تولید می کند تا به شما کمک کند جلو تر از سایر وسایل نقلیه حرکت کنید. به گفته لکسوس ، موتور V6 توربوشارژ 3.4 لیتری آن ، 416 اسب بخار قدرت و 599 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که با این قدرت خروجی ، LS را در 4.6 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر در ساعت می رساند. گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل عقب به صورت استاندارد ارائه می شود. سیستم تمام چرخ محرک نیز موجود است.

6 بی ام و سری 5

لاکچری ترین خودروهای جهان

لوکس بودن و عملکرد همان چیزی است که از یک بی ام و انتظار دارید و سری 5 این انتظارات را برآورده می کند. این خودروی سایز متوسط که در سال 1972 تولید خود را آغاز کرد ، به لطف امکانات عالی ، ظرفیت بار سخاوتمندانه ، فناوری های پیچیده و موتور پر انرژی ، به عنوان یک خودروی روزانه برتری می یابد. در زیر کاپوت ، مدل های پایه سری 5 دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ هستند که 248 اسب بخار و 348 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که برای استفاده روزمره کافی است. با این حال ، کسانی که خواهان خروجی بیشتر هستند ، گزینه 540i یا 540i xDrive را دارند که دارای یک موتور شش سیلندر خطی 3.0 لیتری توربو شارژ است که 335 اسب بخار قدرت و 448 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اگر سری 5 با ترکیب هیبریدی می خواهید ، 540e یا 540e xDrive درست در کوچه شما خواهد بود. هر دو مدل دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی هستند که با یک سیستم هیبریدی جفت شده است تا 288 اسب بخار قدرت و410 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

لاکچری ترین خودروهای جهان

البته نسخه ای با موتور V8 با حجم 4.4 لیتر و قدرت 617 اسب بخار و گشتاور 749 نیوتن متر هم در دسترس علاقمندان قرار دارد.

5 مرسدس بنز E

مرسدس بنز کلاس E یکی از جذاب ترین ساخته ها در میان خودرو های لوکس است و دلایل خوبی هم دارد. این خودرو دارای یک فضای داخلی زیبا با امکانات رفاهی بالا ، طیف وسیعی از ویژگی های استاندارد دستیار راننده ، فناوری های به روز ، مجموعه ای از موتور های نسبتاً قدرتمند و سیستم تعلیقی  نرم است که به گونه ای طراحی شده است که هرگونه بر آمدگی یا فرو رفتگی در سطح جاده را دفع کند.

لاکچری ترین خودروهای جهان

به صورت استاندارد ، صندلی های جلوی مجهز به گرم کن و دارای تنظیمات برقی ، روکش های چرمی ، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای ، سانروف ، سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی ، پشت آمپر دیجیتال 12.3 اینچی ، اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم ناوبری را دریافت می کنید. موارد زیبایی مانند فرمان گرم شونده ، روکش چرم Nappa ، صندلی های جلو دارای سرد کن ، دسته های مجهز به گرم کن در جلو ، سیستم صوتی Burmester با 13 بلندگو ، صندلی های جلو ماساژور دار ، سقف پانوراما ، درب ها با  قابلیت بسته شدن نرم به عنوان آپشن در دسترس هستند.

لاکچری ترین خودروهای جهان

برای علاقه مندان به عملکرد فنی بالا ، AMG E 53 به شدت توصیه می شود. این خودرو دارای یک سیستم هیبریدی ملایم با قدرت 429 اسب بخار ، یک سیستم چهار چرخ محرک استاندارد و یک سیستم تعلیق بادی اسپرت که به اطمینان از چسبندگی محکم خودرو در جاده کمک می کند است. AMG E 53 همچنین دارای رینگ های 19 اینچی (مدل های دیگر رینگ های 18 اینچی دارند) ، سیستم دوربین دید فراگیر ، سیستم صوتی Burmester و فرمان گرم شونده (ویژه AMG E 53 Coupe) است.

لاکچری ترین خودروهای جهان

این خودرو دارای موتورهای 4 و 6 سیلندر خطی و 8 سیلندر V8 می باشد که حجمی از 2 لیتر تا 4 لیتر دارند و قدرت خروجی آن ها از 255  تا 603 اسب بخار و گشتاور آن ها از 370 تا 850 نیوتن متر می باشد.

4 آئودی A7

لاکچری ترین خودروهای جهان

آئودی A7 مدت ها به دلیل سواری نرم و کابین آرام ، طراحی جذاب ، فناوری پیشرفته و همچنین فضای بار فراوان ، در سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفته است و به نظر می رسد که مدل 2023 به همین روند ادامه خواهد داد. پیشرانه استاندارد 3.0 لیتری V6 توربو شارژ است که 335 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و خروجی آن از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به سیستم تمام چرخ محرک سازنده ارسال می شود. در نتیجه این ویژگی ها ، زمان لازم برای رسیدن به  سرعت 96 کیلومتر در ساعت در A7  حدود 4.7 ثانیه است.

3 بی ام و سری 7

در میان بهترین خودرو های لوکس ، بی ام و سری 7  قطعا یکی از برترین ها است. باز طراحی این سدان بزرگ برای سال 2023 ، قابلیت های اسپرت و نشانه های ظاهری قابل تشخیص فوری را با فضایی زیبا که برای ارائه تجربه ای لذت بخش طراحی شده است ، ترکیب می کند. به صورت استاندارد ، صندلی های جلو را با قابلیت تنظیم برقی و گرم کن دریافت می کنید که به سرنشینان اجازه می دهد به راحتی موقعیت ایده آل صندلی  را پیدا کنند. روکش های چرم مصنوعی ، فرمان اسپرت گرم کن دار M ، کنترل تهویه مطبوع خودکار چهار منطقه ای ، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید مجاورتی ، نور پردازی محیطی داخلی LED و سانروف پانوراما از سایر امکانات این خودرو محسوب می شوند.

لاکچری ترین خودروهای جهان

لیست فناوری های استاندارد نیز چشمگیر است ، که شامل یک صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات و سرگرمی 14.9 اینچی ، قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو بی سیم ، شارژ تلفن همراه بی سیم ، قابلیت هات اسپات Wi-Fi ، سیستم ناوبری ، بلوتوث و سیستم صوتی Bowers & Wilkins با 18 بلندگو است.

لاکچری ترین خودروهای جهان

لاکچری ترین خودروهای جهان

نیرو بخش سری 7 یک موتور توربو شارژ 3.0 لیتری شش سیلندر خطی است که 375 اسب بخار نیرو و 539 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. بیشتر می خواهید؟ BMW 760i xDrive را ببینید که دارای موتور4.4 لیتری V8 با توربو دوقلو با قدرت 536 اسب بخار و گشتاور 749 نیوتن متر است.

2 جنسیس G90

G90 که به عنوان جایگزینی برای هیوندای Equus طراحی شده است ، مدل پرچم دار محصولات جنسیس است و  تجملات ، فناوری و عملکرد را  به صورت کاملاً مناسب ارائه می کند. جنسیس G90 پایه دارای یک موتور 3.5 لیتری V6 توربوشارژ با 375 اسب بخار قدرت و 530 نیوتن متر گشتاور است ، در حالی که مدل لوکس تر G90 3.5T E-Supercharger همان موتور V6 را با یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی و یک سوپرشارژر الکتریکی برای دستیابی به قدرت 409 اسب بخار و گشتاور 549  نیوتن متر جفت می کند. هر دو موتور با یک گیربکس استاندارد هشت سرعته اتوماتیک و به صورت چهار چرخ محرک ارائه می شوند.

لاکچری ترین خودروهای جهان

صرف نظر از سطح تریم ، مالکان همچنین می توانند انتظار داشته باشند که از امکانات رفاهی درجه یک در سفر لذت ببرند ، زیرا G90 به صورت استاندارد با مجموعه وسیعی از امکانات دلپذیر ارائه می شود تا تجربه لذت بخشی را در داخل خودرو تضمین کند. این موارد عبارتند از : صندلی های جلو برقی مجهز به گرم کن و سرد کن ، گرم کن صندلی های عقب ، روکش چرمی ناپا ، فرمان گرم کن دار ، روکش چرمی داشبورد ، روکش جیر سقف و ستون ها ، درب ها با قابلیت بسته شدن نرم به صورت برقی ، سانروف پانوراما ، نور پردازی داخلی محیطی ، کنترل تهویه مطبوع خودکار سه ناحیه ای ، تنظیمات حافظه برای صندلی های جلو و فرمان ، درب صندوق عقب برقی هندزفری ، و همچنین آفتابگیر برقی شیشه عقب. صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی ،  پشت آمپر دیجیتال 12.3 اینچی ، Apple CarPlay و Android Auto ، سیستم ناوبری ، شارژر بی سیم تلفن هوشمند و سیستم صوتی Bang & Olufsen نیز بخشی از امکانات استاندارد هستند.

لاکچری ترین خودروهای جهان

لاکچری ترین خودروهای جهان

1 مرسدس بنز S کلاس 2023

بهترین خودروی لوکس تولید انبوه قطعا مرسدس بنز کلاس S ، یک سدان راحت و پیشرفته است. به لطف تنظیم بسیار دقیق سیستم تعلیق بادی ، سطح سر و صدای کم ، و همچنین فضا های جادار و راحت برای سرنشینان ، کیفیت سواری فوق العاده ای را ارائه می دهد. این ویژگی ها با مجموعه ای از امکانات رفاهی و راحتی ، از جمله صندلی های جلو مجهز به گرم کن و سرد کن به همراه ماساژور ، روکش چرم پرداخت شده و چرم ، سانروف پانوراما ، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای با پخش کننده عطر ، آفتابگیر های برقی جلو و عقب ، استارت و ورود بدون کلید مجاورتی ، نور پردازی محیطی و موارد دیگر کامل می شوند.

لاکچری ترین خودروهای جهان

S-Class نیز بسیار قدرتمند است. مدل های پایه S کلاس دارای یک موتور 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری توربو شارژ هستند که به سیستم هیبریدی 48 ولتی برای رسیدن به قدرت 429 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتن متر متصل شده است ، در حالی که S 580 دارای یک موتور 4.0 لیتری V8 توربوشارژ (همراه با سیستم هیبریدی 48 ولتی) با 496 اسب بخار است. کسانی که رانندگی یک خودروی هیبریدی پلاگین را ترجیح می دهند ، گزینه S 580e جدید برای سال 2023 را دارند. این خودرو دارای همان موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژر مانند بنز کلاس S استاندارد است ، اما آن را با یک موتور الکتریکی برای رسیدن به قدرت مجموع 510 اسب بخار جفت می کند. همه پیشرانه ها از گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک 4Matic سازنده استفاده می کنند.

لاکچری ترین خودروهای جهان

لاکچری ترین خودروهای جهان

همچنین نسخه ای قوی تر با موتور 12 سیلندر V12  و حجم 6 لیتر با قدرت 621 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر موجود است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو