فال ابجد یا همان فال چوب، یکی از مشهورترین فال ها است که قدمت زیادی دارد و در بین ایرانیان به دلیل قدیمی بودن آن، مورد توجه است. فال ابجد براساس 4 حروف الفبای فارسی (ا ب ج  د) انجام می شود. امروز ما در این مطلب سلام دنیا، به نیت شما فال ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر گرفته ایم. می توانید در ادامه فال چوب ابجد اصلی امروز 30 آذر ماه 1402 با توجه به ماه تولد خود بخوانید، تا اتفاقات و از نتیجه نیتی که داری مطلع شوید. با ما همراه باشید.

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین فروردین 

حروف ابجد فال شما: ج ج ا

تعبیر: نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.


حتما بخوانید: فال شخصی امروز پنج شنبه 30 آذر 1402 


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ا ج ب

تعبیر: با این نیتی که کرده ای به خواسته ات می‌ رسی و خداوند تو را از غم و رنج می رهاند، پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌ شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد اگر او با تو نمی سازد؛ نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ب ا ب

تعبیر: نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.


حتما بخوانید: فال تاروت روزانه پنج شنبه 30 آذر 1402


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ب ب د

تعبیر: طالع خوبی است و نیتت برآورده می شود. به زودی از غمها رها می شودی زیرا فالت نوید خیر و سعادت میدهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هر کس نگو . با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوبست. در زندگی دودل نباش . در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی. ان شاالله.

فال چوب ابجد روزانه متولدین تیر

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ج ا د

تعبیر: برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن. صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد. پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.


حتما بخوانید: فال ماهانه دی ماه 1402


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ا ا د

تعبیر: روزهای خوبی در پیش داری. ناامید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو، افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به روی آورد. و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. ان شاالله.

فال چوب ابجد روزانه متولدین شهریور

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ب ا ب

تعبیر: نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.


حتما بخوانید: فال هفتگی 25 آذر تا 1 دی ماه برای همه ماه ها


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ا د ا

تعبیر: نیت خوبی کرده ای، طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده است و سعادت به تو روی آورده است از آسیب بدخواهان در امان هستی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیب میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می بینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده، نفع می بری. مدتی است که نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز می گردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موفق است و به مقصود میرسی. ان شاالله

فال چوب ابجد روزانه متولدین آبان

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: طالع خوبی داری، این روزها آرزویت برآورده میشود. خبر خوشی دریافت می کنی و به شادی و نشاط میرسی. زنی بلند قد و باریک اندام و گندمگون با تو خصومت میکند، مراقب خودت باش. از پول و درآمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.


حتما بخوانید: متن تبریک تولد آذر ماهی


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر: در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد، یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می آوری. کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت می شود. با دوستان خوب، مشورت کن؛ چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد. مال حلال خوبی به دست می آوری، قدر آن را بدان و شکر خدا کن. می توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

فال چوب ابجد روزانه متولدین دی

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ا ا ج

تعبیر: از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.


حتما بخوانید: شعر شب یلدا از شاعران معروف کوتاه و عاشقانه


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 30 آذر ماه 1402 متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: آینده ی خوبی در انتظار توست ، اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است، اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی. در همه امور به خدا توکل کن.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اسفند

سخن آخر

فال ابجد، دو نوع کبیر و صغیر دارد و یکی از روش های طالع بینی و فال می باشد. فال ابجد، یکی از فال های جالب است که می تواند درباره اتفاقات و وقایع زندگی اطلاعات فوق العاده ای به شما بدهد. ما در این مطلب فال ابجد امروز پنج شنبه 30 آذر 1402 برای متولدین فروردین تا اسفند، به نیت شما گرفتیم. امیدوارم از فال ابجد روزانه خود لذت و استفاده برده باشید. می توانید فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.