میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول پیاسیدین

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/1

12:45


کپسول پیاسیدین با بهره گرفتن از خواص آوودکادو و سویا ظرف مدت کوتاهی علائم آرتروز را برطرف می‌کند. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول پیاسیدین بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

کپسول پیاسیدین Pyasidin مکمل جادویی است که قدرت و اثربخشی گیاهان دارویی را اثبات می‌کند. این محصول بی نظیر با بهره گرفتن از خواص آوودکادو و سویا ظرف مدت کوتاهی علائم آرتروز را برطرف می‌کند. اگر از درد و التهاب ناشی از استوآرتریت یا بیماری‌های دژنراتیو مفاصل رنج می‌کشید؛ اگر دامنه‌ی حرکتی شما روز به روز کوتاه‌تر می‌شود؛ اگر انجام فعالیت‌های روزانه برای شما سخت شده است؛ با مصرف کپسول پیاسیدین Pyasidin با درد و رنج خداحافظی کنید.

میزان مصرف کپسول پیاسیدین


  • روزانه یک عدد کپسول در بین غذاو همراه با یک لیوان بزرگ آب مصرف شود.

  • مدت مصرف: دوره درمان مداوم به مدت 3 الی 6 ماه توصیه می گردد.

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر کپسول پیاسیدین


پیاسیدین حاوی ترکیبی از گیاهان دارویی با اثرات اثبات شده: آواکادو (Avocado) (یک قسمت) و سویا (Soybean) (دو قسمت) می باشد و شامل مواد موثره ای است که اثرات بهبود دهنده و تسکین دهنده یکدیگر را تکمیل نموده و نتیجه آن بهبود و درمان بیماری های دژنراتیو مفاصل و استئوآرتریت می باشد. این محصول با منشا گیاهی دارای اثر مغذی بر بافت همبندی است که با تحریک سنتز پروتئوگلایکان ها، کلاژن و بازسازی غضروف، موجب می شود که ساختمان غضروف به حالت طبیعی باز گردد و نیز اثر باز دارندگی بر روی کلاژناز تیپ دو و PGE2 دارد. بنابراین این فرآیند با تأثیر بر دژنراسیون غضروف از کاتابولیسم جلوگیری نموده و تعادل و توازن میان کاتابولیسم و آنابولیسم ماتریکس غضروف را حفظ می نماید. فرآیندی که موجب بهبود علائم می گردد ممکن است در ابتدا آهسته باشد اما تاثیر دراز مدت قابل توجه آن باقی مانده و در نهایت موجب کاهش درد، آسیب عملکردی و حملات ناگهانی می گردد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو