بیوگرافی حامد نیسی کیست و اهل کجاست + همسر و مصاحبه

بیوگرافی حامد نیسی کیست و اهل کجاست + همسر و مصاحبه


منبع: شبونه

1

1402/10/1

15:27


حامد نیسی کیست و اهل کجاست حامد نیسی خواننده خوزستانی بوده و متولد 10 شهریور 1373 در ایذه میباشد که آهنگ های محلی بختیاری و عربی میخواند و طرفداران زیادی را در جنوب کشور دارد او از اوخر دهه هشتاد کار خود را آغاز کرد و تا به امروز ادامه داده است و آهنگ های …

بیوگرافی حامد نیسی کیست و اهل کجاست + همسر و مصاحبه

حامد نیسی کیست و اهل کجاست

حامد نیسی خواننده خوزستانی بوده و متولد 10 شهریور 1373 در ایذه میباشد که آهنگ های محلی بختیاری و عربی میخواند و طرفداران زیادی را در جنوب کشور دارد او از اوخر دهه هشتاد کار خود را آغاز کرد و تا به امروز ادامه داده است و آهنگ های عربی زیادی را منتشر کرده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

از هشت سالگی آلات ساز و آواز را به دست گرفت و تنبک و سه تار سازهای تخصصی اش هستند.

بیوگرافی

مجله شبونه – حامد نیسی خواننده عرب زبان اهل خوزستان در 10 شهریور 1373 به دنیا آمده است با توجه به صدای زیبایی که دارد توانست در عرصه موسیقی فعالیت کند و حالا به یکی از خواننده های جوان پسند خوزستان تبدیل شده است.

بیوگرافی حامد نیسی کیست و اهل کجاست + همسر و خانواده

او میگوید دایی های مادرم نوازندگان برخی خوانندگان مطرح بودند و صدای دایی هایم خوب و به لحاظ ارثی شبیه به هم است در خانواده مادرم صدا از دایی به دایی ارثی بود و صداها یکسان و شبیه به هم بود. دایی های خودم و دایی های مادرم.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مجید خراطها خواننده اهل کجاست و همسرش

بیوگرافی حمید طالب زاده خواننده اهل کجاست

بیوگرافی حامد نیسی کیست و اهل کجاست + همسر و خانواده

حامد نیسی میگوید اگر در فعالیت هنری ام الگوی من زنده یادآبهمن علاالدین است، در کل زندگی ام پدرم الگوی من است، ایشان من را از سن پنج سالگی در کانون پرورشی و فکری کودکان ثبت نام کرد، نوار صوتی شعر و میکروفون هم برایم گرفت ، پدرم در خانه همه نوع موسیقی از ملت ها و فرهنگ های مختلف، آهنگ های ترکی،آذری، ارمنی، عربی و بختیاری شوشتری برایمان می گذاشت، هر نوع آهنگی تا الان در خانه ی ما به دست پدر Play (پلی) می شود.

بیوگرافی حامد نیسی کیست و اهل کجاست + همسر و خانواده

سوابق

به صورت حرفه ای ظرف شش سال با خوانش شانزده ترانه ی مجاز (ایران من، تیتراژ برنامه ی گلخونه،ترانه های بختیاری،تش مال،درد و بلات،ترانه بختیاری- عربی واویلا، میکس چند ترانه شاد و آوازی نای دختر، آهای گل، چل چله باد شمال و دی بلال همراه با اجراهای زنده ترانه های بیاد ماندنی بهمن علاالدین به ویژه بازخوانی تصنیف کاشکی و ترانه های اصیل عربی خوزستان، حمودی زعل، انا الاهوازی، خیال الحگ، چوبیه حی اهلی، یاسعد، الوجن، های الغیره و ترانه شوشتری-دزفولی هلی و ترانه بهبهانی یارک بی وفا) توانسته خود را به عنوان هنرمند برخوردار از اندیشه ی فراقومی در میان مردم استانش مطرح کند و به نظر می رسد مردم خوزستان به مسیر هنری و آرمانی حامد نیسی عشق می ورزند و او را دوست دارند و به این خاطر است که مردم شمال خوزستان، مسجد سلیمان، ایذه، باغملک، رامهرمز، شوشتر و بختیاری های مقیم پایتخت نیز از وی برای خوانش ترانه هایش دعوت به عمل می آورند.

بیوگرافی حامد نیسی کیست و اهل کجاست + همسر و خانواده

وقتی از او درباره ی ترانه ی فولکلور عربی”حمودی” می پرسم که این اثر می تواند الگویی باشد تا بجای تقلید از موسیقی سایر کشورهای عرب همسایه، موسیقی عرب خوزستانی را در خاورمیانه پمپاژ کنید، حامد با صراحت می گوید: نه تنها موسیقی اصیل عرب خوزستان بلکه در افق آینده ی هنری ام می خواهم موسیقی تمام فرهنگ های خوزستانی و حتی موسیقی اقوام مختلف کشورم را گردآوری کنم و بخوانم.

بیوگرافی حامد نیسی کیست و اهل کجاست + همسر و خانواده

حامد نیسی از رواج موسیقی های بی هویت در خوزستان و کشور نگران است و در مورد قرار گرفتن ابزار موسیقی در اختیار افکار نژادپرستانه هشدار می دهد و موسیقی را ابزاری می داند برای ترویج نوع دوستی، همدلی و ساختن انسان جهان وطنی!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو