عکس عاشقانه بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل | بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل هنوز عاشق همدیگرند؟

عکس عاشقانه بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل | بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل هنوز عاشق همدیگرند؟


5

1402/10/2

15:26


عکس عاشقانه بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل | بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل هنوز عاشق همدیگرند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ بازیگر ایرانی است.مهمترین حاشیه ای که برای  بهنوش طباطبایی در فضای مجازی به راه افتاد طلاق این بازیگر از مهدی پاکدل بود. بهنوش طباطبایی لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد و یک دورهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است.  بهنوش طباطبایی برای ایفای نقش در فیلم «ماجرای نیمروز  ردخون» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد. در ادامه به آخرین حاشیه بهنوش طباطبایی در فضای مجازی می پردازیم.

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر

نام :بهنوش

نام خانوادگی:طباطبایی

تاریخ تولد :27 اردیبهشت 1360 در تهران

تحصیلات :لیسانس کامپیوتر، دکترای روانشناسی بالینی

زمینه فعالیت:بازیگر

شروع فعالیت در بازیگری:از سال 1377 تاکنون

وضعیت تاهل :مجرد

همسر سابق:مهدی پاکدل

ببینید بهنوش طباطبایی چی بود چی شد

بهنوش طباطبائی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می باشد. رشته ی دانشگاهی وی مهندسی کامپیوتر بود اما به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری دوره های بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند . این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر شروع کرد و برای اولین بار سال ۱۳۷۷ با نقش آفرینی در سریال یونس مقابل دوربین رفت و پس از آن با بازی در سریال کوی دامون به کارگردانی عباس رنجبر از قاب تلویزیون دیده شد. یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید. وی در این سریال با وجود اینکه نقش اصلی را نداشت اما توانست نظر مخاطبین را جلب نماید.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی اولین تجربه سینمایی را در سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در فیلم ” مصائب دوشیزه ” کسب کرد و در این سریال همبازی همسر سابقش آقای مهدی پاکدل بود. وی در تئاترهای آینه های روبه رو، نام تمام مادران، آدامس خوانی، سینماهای من، فصل شکار بادبادک ها،سیندرلا، داستان یک پلکان، برهان و ابرهای پشت حنجره حضور داشت.

بهنوش طباطبایی فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و با بازی در سریال مسافری از هند شهرتش را به دست آورد . صبور و آرام و کم حرف است ، اوقات فراغت خود را صرف مطالعه می کند ، عاشق سفر است و رنگ مورد علاقه اش آبی است.

بهنوش طباطبایی خواهری به تینوش دارد و دو خواهرزاده دارد که علاقه زیادی به آنها دارد. تصویری از پدر و مادر بهنوش طباطبایی با لباس کردی در صفحه خانم بازیگر به اشتراک گذاشته شده است.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در اسفندماه ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران ازدواج کرد اما زندگی مشترکشان پایدار نبود و پس از گذشت ۵ سال تصمیم به جدایی گرفتند.

جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی مانند دیگر زوج های هنری در ابتدا با عنوان شایعه در فضای مجازی پیچید. با پاک شدن عکسای دونفره و مشترکشان در اینستاگرام شک و شبهه های مرذم بیشتر شد و در نهایت پس از حضور بهنوش طباطبایی بدون حلقه ازدواج در رونمایی فیلم سیانور شایعات پررنگ تر شدند و اخبار جداییشان در رسانه ها منتشر شد.

بهنوش طباطبایی

پس از بالا گرفتن تب شایعه جداییشان بهنوش طباطبایی در یکی از معدود دفعاتی که مخاطب پرسشی مستقیم در این باره بود درباره جدایی از مهدی پاکدل گفت: این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب، به این دلیل که فرهنگ سازی شود و در زندگی خصوصی افراد سرک نکشیم!

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در فیلم ” مصائب دوشیزه ” با هم همکار بودند و این همکاری موجب آشنایی و تعامل بیشترشان شد. پس از مدتی تصمیم به ازدواج می گیرند و خبر ازدواجشان سر تیتر تمام مجلات شد.

بهنوش طباطبایی دلیل ازدواج با مهدی پاکدل را اینطور بیان کرد: چیزی که مرا جذب کرد بامزه بودن مهدی بود. من در کارم جدی هستم و همیشه وقتی سر کارم در حال تمرکز کردنم. اما مهدی اصلا اینجوری نیست؛ او سر کار همش می گوید، می خندد و دوست دارد به اطرافیانش خوش بگذرد. البته شاید در آینده تغییر کند!

بهنوش طباطبایی

ازدواج دوم بهنوش طباطبایی 

بهنوش طباطبایی در آذرماه ۹۷ در صفحه اینستاگرام خود عکس زیر را منتشر کرد و نوشت : “برای دوست داشتن تو من زن ترینم”

پس از انتشار این پست شایعه ازدواج دومش در فضای مجازی منتشر شد که عاملش خودش بوده است. بهنوش طباطبایی تا به امروز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف زن سینما و تلویزیون ایران، از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد.

در دوران تحصیل ابتدایی، بهنوش طباطبایی هم‌کلاس مهراوه شریفی‌نیا ( دختر محمدرضا شیریفی نیا و آزیتا حاجیان) بود و پس از تماشای فیلم دزد و عروسک‌ها (ساخته 1368)، علاقه‌اش به عرصه بازیگری به شدت افزایش یافت.

او با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت و با تلاش‌های فراوان، در سال 1372، در مدرسهٔ هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان، دورهٔ بازیگری خود را شروع کرد.

برای شروع معرفی این بازیگر زن محبوب ایرانی باید بگوییم که بهنوش طباطبایی، در تاریخ 27 اردیبهشت 1360، در منطقه‌ی یوسف‌آباد تهران به دنیا آمد. پدرش، سید ناصر طباطبایی، پیشتر به عنوان کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی کار میکرد و مادرش نیز معلم بود. بهنوش فرزند دوم خانواده‌اش بوده و تنها یک خواهر بزرگتر به نام تینوش دارد.

خانم بازیگر که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند. وعلاوه بر تلاش‌های در زمینهٔ بازیگری، بهنوش طباطبایی مدرک تحصیلی خود را در دو رشتهٔ مختلف کسب کرده است. او مدرک کارشناسی در رشتهٔ مهندسی رایانه را داشته و همچنین صاحب مدرک دکترا در رشتهٔ روان‌شناسی با تخصص در روان‌شناسی تربیتی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو