نحوه ی ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/3

10:12


دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه هنر اصفهان لازم است برای انجام امور الکترونیکی دانشگاهی و دانشجویی خود نسبت به ورود به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان اقدام نمایند و اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند. در ادامه ساعدنیوز نحوه ثبت نام مجازی در این سامانه را ارائه خواهد داد.

دانشگاه هنر اصفهان به منظور تسهیل انجام امور آموزشی دانشجویان و برای کاهش مراجعات و مراودات حضوری دانشجویان به واحد آموزش دانشگاه، از سایت الکترونیکی گلستان استفاده می کند. کلیه دانشجویان این دانشگاه از بدو قبولی تا فارغ التحصیلی باید از سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان به نشانی edu.aui.ac.ir استفاده کنند.

این سامانه برای انجام امور دانشجویی از جمله مشاهده لیست دروس ترمی، انتخاب یا حذف و اضافه واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارت آزمون و .... کاربرد دارد. با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان با سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان و به منظور تسهیل ورود به این سیستم، در ادامه این مقاله علاوه بر لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان، نحوه ی ثبت نام مجازی را ارائه داده ایم.

برای ورود مستقیم به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان کلیک کنید.

برای ورود به edu.aui.ac.ir کلیک کنید.

نحوه ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان

دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان پس از ورود به سایت سامانه گلستان به نشانی edu.aui.ac.ir باید با انتخاب گزینه ورود به سیستم، اطلاعات خواسته شده (نام کاربری و گذرواژه) خود را در این سامانه وارد کنند تا به صفحه شخصی خود دسترسی پیدا کرده و بتوانند برای انجام امور مورد نظر اقدام کنند. در ادامه نحوه ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان را ارائه داده ایم.

  • ورود به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان به نشانی edu.aui.ac.ir

  • انتخاب گزینه " ورود به سیستم "

  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده " نام کاربری / گذر واژه "

  • ورود به سامانه و انتخاب گزینه مورد نظر از منوی سایت

نام کاربری و گذر واژه سامانه گلستان هر دانشجو از سوی آموزش دانشگاه هنر اصفهان مشخص شده و به صورت دستورالعملی در سامانه و یا شخصا به هر فرد اطلاع رسانی می شود. معمولا از کد ملی/ شماره شناسنامه و شماره دانشجویی برای نام کاربری و گذر واژه دانشجویان استفاده می شود اما ممکن است بر اساس اطلاعات دیگر نیز تعیین شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو