اتمام حجت حماس با اسرائیل؛ اگر اسرایش را زنده می‌خواهد...

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/3

10:27


ساعدنیوز:اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس گفت که دشمن صهیونیست در تحقق اهداف متجاوزانه خود در نوار غزه ناکام مانده است و اگر اسرایش را زنده می‌خواهد، جنگ علیه غزه را متوقف کند.

اتمام حجت حماس با اسرائیل؛ اگر اسرایش را زنده می‌خواهد...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، اسامه حمدان نماینده حماس در بیروت شنبه شب در سخنانی گفت که تا توقف کامل جنگ علیه غزه، هیچ مذاکره‌ای در مورد اسرا انجام نخواهد شد.

وی افزود: اگر دشمن اسرای خود را زنده می‌خواهد، پس باید جنگ و جنایات علیه غزه را متوقف کند.

اسامه حمدان ادامه داد: تهدیدات مقامات اسرائیلی (نتانیاهو، گالانت و گانتز) به نابودی مقاومت، پوچ و توخالی و بیانگر شکست و ناکامی رژیم صهیونیستی است.

عضو ارشد حماس تصریح کرد: بیش از 21 هزار نفر شهید و بیش از 56 هزار نفر هم زخمی شدند که اغلب آن‌ها زن و کودک هستند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما ثابت کرد که که تسلیم نخواهد شد و دشمن در تحقق اهدافش ناکام ماند.

حمدان با بیان اینکه مجاهدان ما میدان را تحت کنترل دارند، افزود: استراتژی شکست حماس فروپاشید.

وی قطعنامه روز گذشته شورای امنیت در مورد کمک‌ها به غزه را ضعیف و ناکافی دانست و گفت: دولت آمریکا 5 روز تلاش کرد تا این قطعنامه را از ماهیت و ارزش اصلی و واقعی خود تهی کند.

نماینده حماس در بیروت اضافه کرد: نباید برای ورود کمک به نوار غزه التماس کنیم و شورای امنیت باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کند.

حمدان ادامه داد: نتانیاهو و کابینه جنگ او در جنگی بدون افق و سرانجام گرفتار شدند و ارتش آن‌ها تلفات سنگینی را متحمل شده است.

اسامه حمدان تأکید کرد که 1.8 میلیون آواره فلسطینی در غزه و نزدیک به 2.3 میلیون مجموع ساکنان این باریکه با وضعیت فاجعه‌بار بی‌سابقه‌ای مواجه هستند.

وی در پایان گفت: بار دیگر تاکید می‌کنیم که تروریسم صیونیست‌ها هرگز عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین را درهم نمی‌شکند و نمی‌تواند هیچیک از اهداف متجاوزانه خود را محقق کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو