چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟


منبع: نم نمک

3

1402/10/4

06:24


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، ضایع کردن مادر شوهر و چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟ و چگونه از شر مادرشوهر خلاص شویم و با مادر شوهر زبون نفهم چیکار کنم و جاری هفت خط نی نی سایت و پروفایل دق دادن مادر شوهر و کلفتی برای مادر شوهر و کار در منزل مادر شوهر و چگونه جواب مادر شوهر را بدهیم و مادر شوهر حسود در نم نمک.

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟

نحوه ضایع کردن مادر شوهر حسود و دق دادن او

در ادامه به مواردی که برخی از خانم ها برای ضایع کردن مادر شوهرشان و دق دادن او از آنها استفاده می کند ، اشاره خواهیم نمود. همچنین به پیامدهای هر یک از رفتارها نیز برای زندگی شما توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟

1. با حضور در کنار خانواده خود ارجحیت را نشان دهید

یکی از راهکارهایی که می توانید با استفاده از آن موجب رنجش و عصبانیت مادرشوهرتان شوید ، این است که دائماً زمان خود را برای بودن در کنار خانواده خود سپری کنید سفرهای خانوادگی ترتیب ببینید که در آن تنها شما و خانواده خودتان همسفر های یکدیگر خواهید بود و یا برای صله ارحام تنها فامیل ها و خانواده خود را انتخاب کنید.

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟ پیامد این نوع دیدگاه افراطی و رفتار ناپسند این است که در مورد خودتان نشان داده اید که فرد خودخواهی هستید و اگر رفتارهای دیگران مطابق میل شما نباشد به مقابله به مثل با آنها خواهید پرداخت و اهل انتقام گرفتن و جنگیدن هستید نه اینکه اهل سازگاری با دیگران و یا مهارت برقراری ارتباط و حل مشکلات.

دومین پیامد به همسر شما باز می گردد که حتی اگر با شما همراهی کند ، پس از مدتی شما را رها خواهد کرد. چرا که از خانواده خود دور شده است. سومین پیامد آن متوجه مادر شوهر و خانواده همسرتان خواهد بود. چراکه از این پس تلاش می کنند تا با دخالت کردن در زندگی شخصی شما و عیب جویی و عنوان کردن عیب های شما نزد فامیل ، انتقام رفتارهای شما را بگیرد.

2. عیب جویی کنید

از دیگر راهکارهای مورد استفاده برخی از افراد در پاسخ به سوال چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟ این است که به عیب جویی پناه می آورند. این عیب جویی می تواند در رابطه با نحوه رفتار و یا دکوراسیون منزل و همچنین فامیل های خانواده همسر باشد. راه های ما به دلیل انتخاب های ما تا حدودی جزوی از شخصیتمان خواهد بود. به همین دلیل توهین به آنها ، توهین به انتخاب ما می باشد.

یکی از پیامدهای منفی این گونه رفتار کردن این است که شما با استفاده از این روش به دیگری آموزش داده اید که برای پیروز میدان شدن ، لازم است دیگران را با حرف های خود رنجیده خاطر کنید. برخی از عروس خانم ها در مقابل این سخن ها اظهار می کنند که مادر شوهر من همیشه این رفتارها را انجام داده و من الان همانند او می خواهم رفتار کنم.

اگر عیب جویی از ویژگی های شخصیتی مادرشوهر شما محسوب می شود ، شما به جای حل کردن این گونه مسائل و کمک به آرامش روانی خود ، دائماً خود را درگیر صحبت هایی می کنید که نه تنها برای شما فایده ای ندارد. بلکه می تواند کمک کند تا روز به روز آرامش شما کمتر شده و مشکلات شما بیشتر شود.

3. سهم ارث خود را طلب کنید

طلب کردن سهم ارث از خانواده همسر بدین معناست که من بخاطر پول با شما ازدواج کرده ام و در صورتی که بتوانید نیازهای من را برآورده کنید ، خواهید توانست رضایت من را جلب کنید. این گونه رفتارها پیش از آنکه آزاردهنده باشد ، تخریب کننده شخصیت شما و خانواده تان است. چراکه بدین معناست که شما در زندگی مجردی خود کاملا کمبودهای مالی داشته اید.

در مقابل این درخواست ، عکس العمل های متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال : برخی از از خانواده ها ممکن است نه تنها ارثی ندهند ، بلکه به طور کلی پسر خود را از ارث نیز محروم کنند. همچنین رابطه شما و مادر شوهر و سایر اعضای خانواده همسرتان کاملاً خراب شده و جبران کردن آن در آینده بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

4. چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟ کلاس گذاشتن

«کلاس گذاشتن» از دیدگاه افراد مختلف یکسان نیست و می تواند معنا و تعریف متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال : برای بعضی از افراد ، کلاس گذاشتن شاید به معنی بی محل کردن دیگری باشد. اگر دیدگاه شما نیز همین استف باید بدانید که هیچ فردی با بی محل کردن دیگران باکلاس به نظر نرسیده است و اینگونه رفتار کردن نوعی بی ادبی به شمار می آید.

شاید شما در مقابل دعوت مادرشوهرتان به منزل خود اینگونه پاسخ دهید که ما وقتی برای مهمانی رفتن نداریم. بهتر است خودتان دور هم جمع شوید. این جمله نه تنها بی ادبانه می باشد ، بلکه نشان می دهد که شما فردی هستید که راه های احترام گذاشتن و پاسخ به احترام دیگران را نمی دانید و این پیام موجب می شود تا دیگران برای احترام گذاشتن به شما برنامه ای نداشته باشد.

5. از دیدن پسر و نوه هایش او را محروم کنید

متاسفانه برخی از عروس خانم ها تصور می کنند اگر مادر همسرشان و یا حتی خانواده او ، شوهر و یا فرزند آنها را دوست داشته باشد بدین معناست که قصد به هم ریختن زندگی آنها را خواهد داشت. می توانید اینگونه نگاه کنید. و می توانید زوایه دید شما به این صورت باشد که شوهر و بچه های شما بسیار دوست داشتنی هستند و به همین دلیل همه آنها را دوست خواهند داشت.

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟

فراموش نکنید اگر رفتارهای شما مورد پسند مادرشوهرتان نباشد ، نسبت به شوهر و فرزند یا فرزندان تان نیز واکنش مثبتی نخواهد داشت. حتی علاقه ای به دیدن آنها نیز ندارد. ممکن است مادر شوهرتان عکس العمل های خوبی در حضور شما نداشته باشد. اما قطعا قلبا شما را قبول دارد وگرنه هرگز نسبت به خانواده شما علاقه ای نشان نمی دهد.

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟ محروم کردن از دیدن افرادی که ما به آنها علاقه مند هستیم موجب می شود تا نسبت به فرد محروم کننده کینه و دشمنی داشته باشیم. همین موضوع زمینه ای را برای بروز بسیاری از مشکلات در آینده فراهم خواهد کرد که گاهی جبران آن بسیار سخت و دشوار و حتی در برخی موارد غیر ممکن می باشد.

6. جاریتون رو پیش مادرشوهر خراب کنید

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟ این نگاه می تواند برای عروس خانم هایی که مادرشوهرشون دائما از جاری شان به خوبی یاد می کند وجود داشته باشد و نسبت به جاری شان احساس تنفر و انزجار داشته باشند. همچنین این نوع نگاه برای افرادی است که مادرشوهرشان آنها را قبول ندارد و برای دلبری بیشتر ممکن است از این راهکار استفاده کنند.

خراب کردن جاری نزد مادر شوهر یکی از پیامدهای بسیار منفی برای شخصیت شما خواهد بود. بدین معنا که شما با این روش نشان می دهید من در پشت سر شما نیز حرف های خوبی نخواهم زد و یا به اصطلاح عامیانه فرد دوری هستم و قصد تخریب کردن دیگران را خواهم داشت چرا که نمی توانم بهتر از آنها باشم.

موضوع تنها به اینجا ختم نمی شود و گاهی اوقات مادرشوهر ممکن است صحبت های شما را به جاری تان انتقال دهد و حتی بیش از صحبت های شما این انتقال وجود داشته باشد. در این شرایط یکی از پیامدهای بسیار منفی این گونه رابطه ها به هم ریختن کلی روابط بین اعضای خانواده همسر خواهد بود. و از جمله پاسخ ها به چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟ می باشد.

7.مادر شوهر و یا همسرتان را قاضی رابطه ها کنید

طبیعی است بین شما و خانواده همسرتان اختلافاتی به وجود آید و در برخی موارد تعارض هایی وجود داشته باشد. در این شرایط ، مادر شوهرتان ممکن است طرف شوهرتان و یا دختر خود را بگیرد. یکی از دیدگاه ها و عکس العمل های برخی از عروس خانم ها این است که در مقابله با این گونه رفتارها از دیگری می خواهند تا مادر به عنوان یک قاضی بین آنها حکم صادر کند.

هر فردی که متهم این حکم شناخته شود ، به سود هیچ یک نخواهد بود. چرا که در شرایط دیگری ممکن است فرد پیروز متهم شناخته شود. این لشکرکشی ها که در قسمت افراطیان برخی از عروس خانم ها در حضور مادر شوهر می خواهند تا بین آنها و مادرش آن یکی را انتخاب کند و این لشکرکشی به معنای جنگ واقعی خواهد بود.

اگر مشکلی با خواهرشوهر و یا سایر اعضای خانواده دارید ، بهتر است این مسئله را با خود آنها برطرف کنید و به دنبال استفاده از از راهکارهای دیگر نباشید. چرا که مشخص نیست راهکار ارائه شده تا چه میزان می تواند در زندگی شما موجب حل مشکلات شود.

8. چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟ او را مقصر و مسبب تمام اتفاقات بد زندگیتان بدانید

در بحث و مشاجره ها ، زمانی که خانواده همسر قصد حل کردن تعارض های بین زن و شوهر را دارند ، برخی از عروس خانم ها به این موضوع اشاره می کنند که تو مسبب تمام مشکلات به وجود آمده بین ما هستی و بهتر است در زندگی ما بیش از این دخالت نکنی.اما پیامد این گونه رفتارها چیست؟

مهمترین پیامد این موضوع می تواند حل نشدن تعارض بین شما و مادرشوهرتان و حتی بیشتر شدن تعارض ها و اختلافات خانوادگی باشد. دومین پیامد این موضوع ، عدم کنترل درونی برای حل مشکلات توسط شما خواهد بود. برای همه ما بسیار راحت و آسان است که دیگری را مقصر کارهای خود بدانید اما این دیگری هیچ کمکی به ما برای حل مشکلات ما نخواهد کرد.

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟

حال گیری از مادرشوهر

چطور حال گیری از مادرشوهر کنیم؟ یکی از راهکارها که برخی از خانم ها استفاده می کنند این است که در مقابل تمام صحبت های مثبت او واکنش منفی نشان می دهند و یا با هر حرف و اظهار نظری مخالفت خود را خواهند داشت. این مسئله از دیدگاه آنها نوعی حال گیری طرف مقابل است. گرچه ممکن است موقتا چنین اتفاقی بیفتد ، اما واکنش های منفی دیگری را در پی خواهد داشت.

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟ اگر مادر شوهر شما رفتار هایی دارد که مطابق با میل شما نمی باشد و نسبت به آنها آزرده خاطر هستید ، برای حال گیری کردن گاهی آرامش خود را حفظ کنید و هیچ گونه ناراحتی نسبت به رفتارهای او نداشته باشید این موضوع می تواند بهترین راهکار ارائه شده توسط شما برای حل مشکلات و درگیری های تان محسوب شود.

یکی دیگر از راه کارهایی که می توانید برای حال گیری استفاده کنید ، بی عکس العمل بودن نسبت به صحبت های او خواهد بود. این یکی از بهترین راه کارهای است که می توانید مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال : اگر مادر شوهرتان قصد این را دارد که حرص شما را در بیاورد و شما نسبت به او عکس العمل خوبی داشته باشید ، نشان داده اید که اهداف شما دست نیافتنی خواهد بود و این موضوع حرص او را در خواهد آورد درعین حال احترام خود را نیز حفظ کرده اید.

چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟

در یک مهمانی مادر شوهر شما حرف هایی را می زند تا شما را نزد دیگر مهمان ها به (اصطلاح خود) ، ضایع کند. واکنش منفی شما می تواند این باشد که شما نیز حرف بزنید تا او را ضایع کنید و یا اینکه از آن مهمانی خارج شوید و یا صورتتان قرمز شده و ناراحتی های زیادی را به خود راه دهید و در درون احساس عصبانیت و انزجار نسبت به فرد مقابل داشته باشید.

نگاه دیگر این است که شما در مقابل این گونه سخن ها نه تنها واکنش منفی نداشته باشید ، بلکه با احترام نیز با او برخورد کنید در این شرایط نه تنها ضایع نشده اید ، بلکه او را شرمنده کرده اید. چرا که این گونه رفتارها نشان دهنده بزرگی شخصیت شما خواهد بود و دیگران از شما به عنوان یک فرد پخته و سنجیده سخن خواهند گفت و شاید این گونه رفتار بهترین پاسخ به سوال چگونه مادرشوهر را ضایع کنیم؟ باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو