تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ مشخص شد +آلودگی و سرما

منبع: شبونه

2

1402/10/5

02:15


خبر لحظه به لحظه وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه 6 دی 1402 به علت آلودگی هوا و سرما و بارش باران برف تهران و البرز و کرج ، اصفهان ، خوزستان ، اهواز ، مشهد، همدان ، قم ، اراک و قزوین اردبیل و تبریز را در این صفحه بخوانید. آیا مدارس تهران و کرج فردا …

خبر لحظه به لحظه وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه 6 دی 1402 به علت آلودگی هوا و سرما و بارش باران برف تهران و البرز و کرج ، اصفهان ، خوزستان ، اهواز ، مشهد، همدان ، قم ، اراک و قزوین اردبیل و تبریز را در این صفحه بخوانید.

آیا مدارس تهران و کرج فردا چهارشنبه 6 دی تعطیل است؟

خیر فردا همه مدارس تهران و و کرج البرز باز هستند و تعطیل نمیباشد دانش اموزان باید به مدرسه بروند و به شایعات موجود در شبکه های اجتماعی توجه نکنند هیچ کدام از مدارس تهران و کرج به علت الودگی هوا تعطیل نخواهد بود و هوا کاملا پاک است.

آیا مدارس اصفهان فردا چهارشنبه 6 دی تعطیل است؟

خیر مدارس اصفهان نیز فردا تعطیل نیست و دانش اموزان باید به مدرسه بروند البته اگر خبری درباره تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا و یا سرمای هوای اصفهان منتشر شود در این صفحنه اطلاع رسانی خواهد شد اما تا به حال همه اخبار مربوط به باز شدن مدارس فردا چهارشنبه میباشد.

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ مشخص شد +آلودگی و سرما

آیا مدارس فردا چهارشنبه 6 دی 1402 تعطیل است؟

فردا مدارس همه شهرهای کشور به جز چالدران در آذربایجان غربی تعطیل نیست مدارس همه شهرها باز بوده و دانش اموزان باید راهی مدرسه شوند در روزهای گذشته بارش باران و وزش باد در بسیاری از شهرهای کشور باعث شد که هوا پاک شود و مدارس نیز همچون قبل دایر باشد.

همچنین آخرین خبرها برای وضعیت تعطیلی مدارس ایلام ، شیراز ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه بخوانید.

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز و ارومیه و اردبیل به علت سرما

با توجه به سرمای هوا در آذربایجان غربی و شرقی احتمال تعطیلی مدارس بالاست و باید تا آخر ساعات امشب صبر کنید تا ببینیم چه تصمیمی برای مدارس آذربایجان غربی و شرقی اخذ خواهد شد و در صورت هر اعلام هر خبری در این صفحه درج خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو