قتل عام هولناک بابانوئل ایرانی/ پدری که تمام اعضای خانواده اش را به رگبار بست+عکس

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/6

12:47


ساعدنیوز: یک مرد به نام عزیز درحالی که لباس بابانوئل به تن داشت تمام اعضای خانواده اش را به قتل رساند.

قتل عام هولناک بابانوئل ایرانی/ پدری که تمام اعضای خانواده اش را به رگبار بست+عکس

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، در میان بابانوئل‌های قاتل یک مرد ایرانی هم به چشم می‌خورد. این مرد در جشن کریسمس سال 2011 در منطقه تگزاس، لباس بابانوئل برتن کرد و به خانه اقوام همسر سابقش رفت تا شب کریسمس را با آنها جشن بگیرد. آنها بعد از اینکه شام شب سال نو را خوردند در کنار درخت کریسمس دور هم جمع شدند و هدایای خود را باز کردند.

اما این شادی زیاد دوام نداشت. بابانوئل ایرانی تصمیم خود را گرفته بود می‌خواست که زندگی خود و اعضای خانواده‌اش را به پایان برساند. او با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده و همراه خود به جشن آورده بود، اعضای خانواده را به رگبار بست و همگی آنها را به قتل رساند و در نهایت با شلیک گلوله خودکشی کرد.

این مرد که عزیز نام داشت 6 نفر از اعضای خانواده‌اش را که آنها نیز ایرانی بودند کشت. پس از این جنایت وقتی پلیس به محل حادثه رفت، با اجساد 4 زن و 3 مرد روبه‌رو شد که یکی از آنها عامل جنایت بود.

به گفته پلیس اجساد اعضای خانواده در فاصله‌ای نزدیکی از درخت کریسمس پیدا شدند و بسته های باز شده در اطراف پخش شده بود که به نظر می‌رسید اعضای خانواده به تازگی هدایای کریسمس را باز کرده بودند. به گفته همسایگان «عزیز» به شدت به بچه‌های خود علاقمند بود و به همین دلیل وقتی همسرش از او جدا شد، به شدت تنها شد و کینه به دل گرفت.

محل وقوع جنایت قتل یک خانواده ایرانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو