آدم های دوست داشتنی با این 9 ویژگی ظاهر می شوند!!

آدم های دوست داشتنی با این 9 ویژگی ظاهر می شوند!!


1

1402/10/7

22:10


آدم های دوست داشتنی با این 9 ویژگی ظاهر می شوند!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در مورد اینکه چه چیزی ما را انسان های دوست داشتنی می کند حرف های زیادی برای گفتن دارد و ۹ نشانه وجود دارد که نشان می دهد شما واقعاً دوست داشتنی هستید یا خیر.

۹ نشانه وجود دارد که نشان می دهد شما واقعاً دوست داشتنی هستید

حالا، بیایید در این سفر از طریق این نشانگرها به من بپیوندیم و ببینیم چند کادر را علامت می‌زنیم، درست است؟ 

۱) همدلی حاکم است

بدون شک، هماهنگ شدن با آنچه دیگران از سر می گذرانند، در ایجاد ارتباطات عالی نقش مهمی دارد. به علاوه، این یک هدیه مرده است که شما فقط یک فرد واقعا دوست داشتنی (و فوق العاده باحال) هستید.

با توجه به روانشناسی امروز، همدلی به این معناست که فرد دیگری را به جایی برساند، حال و هوای او را احساس کند، و معامله او را درک کند، نه اینکه فقط در دیدگاه خود گیر کند. مثل این است که وارد ضربات دیگران شوید.

فقط در مورد آن فکر کن. وقتی دوست شما در حال گذراندن یک وصله سخت است، آیا به مبارزات او ادامه می دهید؟ آیا شما آنجا هستید، همه گوش‌ها و آماده‌ای برای ارائه آرامش؟ توانایی برقراری ارتباط با دیگران نشان می دهد که شما از هوش عاطفی برخوردار هستید و واقعاً به شادی آنها لعنت می دهید.

اما نقطه ضعف اینجاست – همدلی واقعی به این نیست که مردم را تعمیر کنیم یا بدون دعوت، بمب‌های خرد بر روی آنها بیاندازیم. بیشتر در مورد دریافت آن، گوش دادن و حمایت از آنها در صورت نیاز است. 

۲) مهربانی بدون انتظار چیزی

بگذارید یک  استان کوچک در مورد اتفاقی که هفته گذشته برای من رخ داد برای شما تعریف کنم.

داشتم از خواربارفروشی بیرون می آمدم، با دستان پر از کیسه های سنگین، متوجه زن سالخورده ای شدم که تلاش می کرد تا مواد غذایی خود را در ماشینش بگذارد. بدون فکر کردن، کوله هایم را زمین گذاشتم و به او کمک کردم.

حالا، من این کار را نکردم زیرا در عوض به دنبال چیزی بودم. این فقط یک واکنش غریزی بود، یک میل واقعی برای کمک به کسی که نیازمند است. مهربانی بدون توقع یعنی همین.

دوست داشتنی

در دنیای روانشناسی، پایین انداختن یک حرکت فداکارانه مانند آن اساساً نشانه این است که شما دلسوز، دوست داشتنی و بله، دوست داشتنی هستید. این در مورد امتیاز گرفتن یا گرفتن یک فریاد نیست. این فقط برای پیدا کردن یک شکاف و پر کردن آن است زیرا می توانید.

از خود بپرسید: آیا شما به طور طبیعی بدون نیاز به سرمایه گذاری برای دیگران تلاش می کنید؟ اگر چنین است، نکته دیگری را در چک لیست “شخص دوست داشتنی” ثبت کرده اید. 

۳) شنونده خوبی بودن

گوش دادن یک هنر است و همه در آن حرفه ای نیستند. اما کسانی که هستند، این نوع خاصی از خونسردی را تراوش می کنند که برای مقاومت در برابر آن بسیار خوب است.

در یک جامعه مدرن که همه عجله دارند دو سنت خود را به دست بیاورند، تصادفاً به کسی که واقعاً علاقه مند به شنیدن افکار شما است مانند یک نفس تازه است.

این را بررسی کنید: تحقیقات انجمن بین المللی گوش دادن نشان داده است که ما حدود ۴۵ درصد از ساعات بیداری خود را صرف گوش دادن می کنیم. وحشی، درسته؟ اما این را دریافت کنید – ما فقط حدود ۲۵٪ از آنچه را می شنویم حفظ می کنیم. این بدان معناست که فضای زیادی برای بقیه وجود دارد تا بازی شنیداری خود را ارتقا دهیم.

اگر شما از آن دسته ای هستید که وقتی دیگران صحبت می کنند، تمام توجه خود را به خود معطوف می کنید، کوتاه نمی آیید و سؤالات بعدی را مطرح می کنید، احتمالاً گربه جالبی هستید. این نشانه این است که به دیگران احترام می گذارید و برای نظرات آنها ارزش قائل هستید. و باور کنید، این یک ویژگی است که مورد توجه قرار نمی گیرد.

۴) شناخت و قدردانی از دیگران

در دنیایی که همیشه در حال حرکت است، ممکن است به راحتی از شناخت و کمک به اقدامات و بردهای دیگران عبور کنیم. اما حدس بزنید چی؟ این کیفیتی است که عمیقاً در تار و پود افراد دوست داشتنی بافته شده است.

چه فریاد زدن به یک همکار برای انجام پروژه، قدردانی از حمایت قاطع شریک زندگی خود، یا صرفاً دادن وسایل برای لباس قاتل یک غریبه، این لحظات قدردانی می تواند به طور جدی روز کسی را روشن کند.

و فقط تشکر کردن نیست. همه چیز در مورد تشخیص چیزهای کوچک، قدردانی کردن، و ایجاد احساس شنیده شدن و دیده شدن مردم است. و نتیجه؟ مردم نمی توانند شما را واقعاً عالی نبینند. 

دوست داشتنی

۵) اصالت می درخشد

واقعی بودن کیفیتی است که محبت و وسایل زیادی را به همراه دارد. فقط یک چیز فوق العاده جالب در مورد افرادی وجود دارد که به خود وفادار می مانند و از به رخ کشیدن خود واقعی خود، نقص ها و همه چیز نمی ترسند.

روانشناسی به ما می گوید که واقعی بودن باعث ایجاد اعتماد می شود و روابط را در مسیر سالم نگه می دارد. معامله واقعی مردم با به اشتراک گذاشتن احساسات خود، مالکیت زمانی که آنها به هم می ریزند، و محکم برای آنچه که به آن اعتقاد دارند می ایستند.

هیچ اقدام ساختگی یا تظاهر به شخص دیگری برای آنها وجود ندارد. همه آنها به دنبال پذیرفتن هر ذره ای از آنچه هستند، عجیب و غریب و همه چیز هستند. فردی که در پوست خود راحت است و نیازی به نمایش برای دیگران ندارد.

زندگی همیشه پیاده روی در پارک نیست، درست است؟ همه ما این را دریافت می کنیم. اما اینکه چگونه با تکه‌های خشن برخورد می‌کنیم، گویای این است که چه کسی هستیم.

6) افراد دوست داشتنی مانند ابرقهرمانان مثبت نگر هستند

حتی زمانی که شرایط سخت می شود. آنها این استعداد را برای یافتن پوشش نقره ای در هر طوفانی و پخش حالات خوب مانند کوفته دارند.

آن‌ها مانند کارخانه‌های تشویقی در حال پیاده روی هستند و حالات مثبت آنها بسیار جذاب است. آنها با حس شوخ طبعی، کلمات نشاط آور یا فقط نگاه روشن خود، می توانند هر اخمی را وارونه جلوه دهند.

من شما را نمی‌دانم، اما برای من سخت است که در مقابل کسی مقاومت کنم که همیشه برای بهترین چیزهای دیگران تلاش می‌کند و هر جا که غلت می‌زند شادی را به ارمغان می‌آورد. این افراد مانند یک طوفان آفتاب در یک روز تاریک هستند – خیلی دوست داشتنی برای واقعی بودن. 

دوست داشتنی

۷) از نشان دادن احساسات نمی ترسید

زمانی را به یاد می آورم که با جمعی از دوستان مشغول تماشای فیلم بودم. این یک فیلم دلخراش بود، و من متوجه شدم که در اوج احساسی اشک می ریزم. وقتی به اطراف نگاه کردم، متوجه شدم که تنها من هستم.

اولش احساس خجالت کردم. اما بعد، متوجه شدم که اشکالی ندارد که تحت تأثیر چیزی قرار بگیرم و آن را نشان دهم. اشکالی ندارد که قلب خود را در آستین خود ببندید.

افراد دوست داشتنی از نشان دادن احساسات خود نمی ترسند. آنها از ته دل می خندند، هنگامی که تحت تأثیر قرار می گیرند آشکارا گریه می کنند و از ابراز عشق یا ترس خود بالاتر نیستند. این صداقت احساسی سطحی از آسیب پذیری را نشان می دهد که هم شجاع و هم دوست داشتنی است.

۸) به تفاوت ها احترام می گذارید

دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم فوق العاده متنوع و پویا است. ما مجبوریم با افرادی روبرو شویم که انواع عقاید، عقاید و سبک زندگی دارند که ممکن است همیشه با ما منطقی نباشد.

آدم های دوست داشتنی؟ آنها کسانی هستند که این را درک می کنند و به آن تفاوت ها اشاره می کنند. آنها آنها را به عنوان موانعی در روابط نمی بینند، بلکه بیشتر شبیه فرصت هایی برای به دست آوردن مقداری خرد هستند.

همه آنها به دنبال این هستند که بدانند هر کس داستان و دیدگاه خود را دارد، و کاملاً به آرامشی که تنوع به ارمغان می آورد، می پردازند. بدون قضاوت یا انتخاب طرف. همه آنها در مورد درک و یافتن زمینه مشترک هستند.

احترام و پذیرفتن تمام طیف تجربیات بشری؟ این فقط شما را دوست‌داشتنی نمی‌کند – شما اساساً یک پرچم بزرگ پذیرش در دنیایی هستید که می‌تواند از موارد بسیار بیشتری استفاده کند. 

دوست داشتنی

۹) شما واقعاً به دیگران اهمیت می دهید

در هسته اصلی آن، چیزی که واقعاً یک نفر را دوست داشتنی می کند، مراقبت واقعی او از دیگران است.

این در مورد چیزهای بزرگ و چشمگیر نیست. همه چیز مربوط به چیزهای کوچک است – پرسیدن روز یک نفر، انجام حرکات متفکرانه، یا در آغوش گرفتن آرامش وقتی که کسی احساس ناراحتی می کند.

افراد دوست داشتنی دیگران را بر خود ترجیح می دهند و این کار را به این دلیل انجام می دهند که واقعاً به آنها اهمیت می دهند، نه به این دلیل که احساس می کنند مجبور هستند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو