قتل فجیع زنان توسط این زن و شوهر پلید | زن و شوهر به قتل وحشتناک خود اعتراف کردند

1

1402/10/8

12:49


قتل فجیع زنان توسط این زن و شوهر پلید | زن و شوهر به قتل وحشتناک خود اعتراف کردند

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

7ژوئن امسال پلیس ماندیا در هند قطعات اجساد 2 زن را در نزدیکی 2 کانال آب در فاصله 25 کیلومتری از یکدیگر  کشف کرد.

تشابه این  قتل  ها پلیس را مطمئن کرد که با یک قاتل سریالی روبه‌رو ست؛ هیچ‌کدام از اجساد بالا تنه نداشتند و بررسی‌ها نشان می‌داد که هر دو مقتول با یک شگرد کشته شده‌اند. با کشف این اجساد پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد اما نتوانست سرنخی پیدا کند. حتی هویت قربانیان هم نامشخص بود و به همین دلیل یک گروه ویژه از کارآگاهان برای پیگیری ماجرا وارد عمل شد. در جریان تحقیقات تیم ویژه پلیس، پرونده هزارو 116 نفر از زنان مفقود شده بین 25 تا 35ساله در سراسر ایالت «کارناتاکا» و ایالت‌های همسایه بررسی شد.

در این میان مشخصات زن گمشده‌ای از «چماراجاناگر» با یکی از قربانیان مطابقت داشت. با شناسایی هویت یکی از مقتولان مأموران پلیس به بررسی تماس‌های او پرداختند و سرنخ‌ها آنها را به زن جوانی به نام «چاندراکالا» رساند. پلیس متوجه شد این زن هر دو مقتول را در 5 ژوئن به خانه اجاره‌ای خود در «متاگالی» دعوت کرده بود. آنها تمام روز را در خانه او بودند و بعد دیگر خبری از هر دو قربانی نبود. بنابراین پلیس چاندراکالا را  دستگیر  کرد.

چاندراکالا در بازجویی‌ها اسرار قتل هر دو مقتول را فاش کرد و گفت: این دو زن نقش مهمی در تجارت جنسی زنان داشتند. دختران جوان را فریب می‌دادند و از آنها سوءاستفاده می‌کردند. او ادامه داد: من یکی از این قربانیان این دو زن بودم. تا اینکه با همسرم آشنا شدم و از بند اسارت آنها نجات پیدا کردم. وقتی همسرم از ماجرا باخبر شد نقشه‌ای کشید تا همه زنانی را که در این تجارت هولناک نقش داشتند از بین ببرد.

با اعترافات این زن، شوهر وی نیز دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: من قصد داشتم 5 زن دیگر را نیز به همین دلیل بکشم که دستگیر شدم. او ادامه داد: وقتی در جریان فعالیت کثیف این زنان قرار گرفتم نقشه قتل آنها را کشیدم. در نخستین اقدام 2 زن را به خانه دعوت کردیم و در پایان شب هر دو را خفه و اجسادشان را مثله کردم. او گفت: زن دیگری را نیز به همین شیوه به قتل رساندیم و در عرض 2‌ ماه 3 زن را کشتیم.

پس از اعترافات این زوج، آنها راهی زندان شدند و تحقیقات پلیس هند برای کشف راز دیگر قتل‌های احتمالی آنها ادامه دارد.

به گزارش 9 صبح : قتل یک عمل خشونت بار است که دراثر عدم کنترل بر خشم و اعصاب شخص و حالات روحی نامناسب و غیر طبیعی از جمله مستی یا افسردگی و اختلالات روانی از شخص خطاب میزند. حس اتنقام جویی در این زن و شوهر به جنون تبدیل شده و چشمانشان را بسته است. این حجم از خشونت قابل درک نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو