سردار قاآنی خطاب به سردمداران رژیم صهیونیستی: ایران به نقشه‌های شما کشیده نمی‌شود

منبع: ساعد نیوز

4

1402/10/9

10:05


ساعد نیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مقاومت در سطح منطقه خود صاحب تصمیم و تشخیص است، گفت: مقاومت فلسطین با تدبیر خودش و برنامه ای که تنظیم کرده بود کار را شروع کرد.

سردار قاآنی خطاب به سردمداران رژیم صهیونیستی: ایران به نقشه‌های شما کشیده نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مشرق، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت شهید حسین پورجعفری با بیان اینکه امروز مقاومت در سراسر منطقه هرکدام ساختار مستقل و مناسب خود را دارند، اظهار داشت: گروه‌های مقاومت مرحله به مرحله رشد کردند و امروز تمام ارکان جبهه مقاومت در سطح منطقه خودشان صاحب تصمیم و تشخیص هستند.

سردار قاآنی ادامه داد: در همین دوره مقاومت فلسطین با تدبیر خودش و برنامه ای که تنظیم کرده بود کار را شروع کرد و برای اولین بار در این مقطع به دلیل جنایات گسترده ای که رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان فلسطین انجام دادند خودشان تدبیر کردند و مرحله به مرحله همه کارهایی که خودشان کردند با برنامه و تدبیر و چقدر زیبا انجام دادند.

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سردمداران رژیم صهیونیستی تأکید کرد: شما شهید رضی موسوی را ترور می‌کنید زیرا نتوانستید در میدان جنگ غزه چیزی به دست آورید و ایران به نقشه‌های شما کشیده نمی‌شود. رژیم صهیونیستی و آمریکا از ابتدای جنگ تاکنون چه دستاوردهایی داشتند؟ هنر آنها فقط کشتن زنان و کودکان بی‌گناه است.

وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: اگر به رفتارهای غیرمنطقی خود در عراق ادامه دهید، مقاومت عراق ملاحظات خود را کنار گذاشته و به شما پاسخ دیگری خواهد داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو