100 متن تبریک سال نو میلادی 2024 مبارک +عکس نوشته استوری و پروفایل

100 متن تبریک سال نو میلادی 2024 مبارک +عکس نوشته استوری و پروفایل


منبع: شبونه

1

1402/10/9

13:23


متن تبریک سال نو میلادی 2024 مبارک در آستانه سال نو میلادی 2024 هستیم. در ابتدای سال برایتان آرزو میکنم که هیچگاه لبخند از روی لب هایتان محو نشده و همواره بخندید و شاد باشید. دعای من در سال جدید برای شما رزق و روزی خداست، اما نه فقط رزق و روزی به جهت مال …

100 متن تبریک سال نو میلادی 2024 مبارک +عکس نوشته استوری و پروفایل

متن تبریک سال نو میلادی 2024 مبارک

در آستانه سال نو میلادی 2024 هستیم. در ابتدای سال برایتان آرزو میکنم که هیچگاه لبخند از روی لب هایتان محو نشده و همواره بخندید و شاد باشید. دعای من در سال جدید برای شما رزق و روزی خداست، اما نه فقط رزق و روزی به جهت مال و اموال بلکه دعا میکنم که خدا زندگیتان را پر از رزق و روزی هایی از جنس شادی و خوشحالی کند به قدری که از ته دل سپاسگزار او باشید و از ته دل شادمان و خندان باشید. سال 2024 را تبریک می گویم و از خداوند می خواهم که هیچ غمی در این سال حتی در حوالی زندگیتان هم پیدا نشود.

…..

می دانم که سال نو 2024 قرار است برا همه ما سالی پر از خنده و خوشحالی باشد. این سال دیگر قرار نیست با ناراحتی عجیب باشد، این سال دیگر قرار نیست پر از بیماری و درد باشد، در امسال دیگر خبری هم از کرونا نیست، امسال قرار است خدا ما را سوپرایز کند، خدا قرار است ما را با لحظات خوش و زیبا سوپرایز کند. من حتم دارم که در سال جدید اتفاقاتی در زندگیمان رخ می دهند که ما را بزرگتر کرده و باعث رشد و پیشرفت مان می شوند و در کانر این رشد باعث خوشحالی درونی ما نیز می گردند. سال 2024 را تبریک می گویم.

متن تبریک سال نو میلادی 2024 مبارک +عکس نوشته استوری و پروفایل

عکس نوشته استوری و پروفایل تبریک سال نو میلادی

ما خودمان را به سال 2023 رساندیم. باید از حضور افرادی که ما را به خنده، رقص و احساس شادی واداشتند سپاسگزار باشیم. سال گذشته ممکن است پر از فراز و نشیب باشد، اما می توانیم امیدوار باشیم که سال آینده برای همه ما شادتر و مهربان تر باشد.

همه عجله دارند تا اولین نفری باشند که برای دوستان خود پیام های تبریک را بفرستند. امروز، ما در بسیاری از پلتفرم‌های اجتماعی حضور داریم و به سختی وقت داریم به همه افراد در هر دسته پیام ارسال کنیم. بنابراین، در چنین مناسبت های شادی، می توانیم پیامک هایی را از طریق واتس اپ یا اینستاگرام یا توییتر یا هر برنامه دیگری به اشتراک بگذاریم.

متن تبریک سال نو میلادی 2024 مبارک +عکس نوشته استوری و پروفایل

ما به سختی وقت داریم به تک تک آنها زنگ بزنیم و آرزو کنیم. بنابراین بهترین راه این است که یک پیام شخصی ایجاد کنید و ارسال از طریق تلفن را فشار دهید. ما تصاویر و پیام هایی را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید از آنها استفاده کنید یا در وضعیت خود آپلود کنید تا یک بار برای همه آرزو کنید.

متن تبریک سال نو میلادی ۲۰۲۳ مبارک

A silent night, a star above, a blessed gift of hope and love. A blessed Christmas to you
یه شب ساکت و آروم، یه ستاره بالای سرت، یه هدیه ی پر برکت از امید و عشق. یه کریسمس پر برکت برای تو

Christmas may be many things
or it may be a few.
For you, the joy
is each new toy;
for me;
it’s watching U.
کریسمس میتونه خیلی چیزا باشه
یا میتونه چیز خاصی هم نباشه!
برای تو هر اسباب بازی جدیدی میتونه لذت آور باشه
و برای من کریسمس یعنی دیدن تو!

***

یک سال فوق‌العاده دیگری رو به اتمام است ولی نگران نباش چون یک سال دیگری در راه است که زندگی تو را با رنگ‌ها و شادی و خوشی مزین کند.

سال 2024 مبارک

بیا به سال جدید و تازه خوشامد بگیم، بیا تک تک لحظه هاشو گرامی بداریم، بیا این سال نوی پربرکت رو جشن بگیریم.

سال 2024 مبارک

***

آرزومندم که این سال جدید برایتان شادمانی‌های تازه،

اهداف جدید، دستاوردهای نو و هزاران الهام تازه به زندگی‌تان به ارمغان بیاورد.

برایتان سالی لبریز از شادمانی را آرزومندم.

سال نو مبارک

متن تبریک سال نو میلادی 2024 مبارک +عکس نوشته استوری و پروفایل

شب است و لحظه ی حرمان مریم

و طفلی خفته در دامان مریم وجود نازنینش بکر و بی عیب

خدا می داند و وجدانِ مریم مسیح آفریننده و پیغمبر صلح

گلی خوشبوی از بُستانِ مریم همان طفلی که از روح خداوند

نهالش تنجه زد در جانِ مریم نه دستی بهر تیمار وجودش

***

This festive season is so much more than Christmas parties and gift giving. May your Christmas & new year be filled with the true miracles and meaning of this beautiful time.

این اوقات جشن و پایکوبی چیزی بیشتر از مهمانی‌ها و دادن کادو کریسمس است. باشد که کریسمس و سال جدید میلادی شما پر از معجزه‌ها و معنای واقعی این زمان زیبا باشد.

♦ ♦ ♦ ♦

May the joys of new year last forever in your life. May you find the light that guide you towards your desired destination. Happy new year!

باشد که شادی های سال جدید میلادی برای همیشه در زندگی شما ماندگار شود. باشد که چراغی پیدا کند که شما را به سمت مقصد دلخواه خود هدایت کند. سال نو مبارک!

متن تبریک سال نو میلادی 2024 مبارک +عکس نوشته استوری و پروفایل

پیام های تبریک سال نو میلادی به زبان انگلیسی با ترجمه

we wish you a Jolly Happy new year Merry Christmas!

It’s that special time of year, When Santa Clause is near. Put out the cookies and milk, and try not to peak!

برای شما کریسمس و سال جدید پربرکت و شاد را آرزومندیم!

وقتی بابا نوئل می‌آید، زمان خاصی از سال است. شیر و کلوچه را کناری بگذار و به آن ناخنک نزن (منظور خوراکی‌هایی برای بابانوئل است که در افسانه‌ها برای او می‌گذاشتند تا هنگام آوردن کادوهای کریسمس از خود پذیرایی کند)

همچنین ببینید

متن تبریک جشن سال نو میلادی

با آرزوی شگفتی های بزرگی که از طریق نعمت های کوچک در سال جدید بدست می آورید

ممکن است شما به راحتی موارد خوبی را که زندگی ارائه می دهد مشاهده کنید و موارد دشواری را که برای شما مشکل ایجاد می کند دور کنید

در اینجا سال نو 2024 به شما فرصتی می دهد تا در تمام 365 روز سال یک داستان زیبا را برای خود رقم بزنید

متن تبریک سال نو میلادی 2024 مبارک +عکس نوشته استوری و پروفایل

سال جدید مبارک!

باشد که در سال نو میلادی جیب تان پر از پول و قلب تان پر از مهربانی باشد

سال 2024 مبارک

 

…….

پیام زیبای تبریک سال نو میلادی 2024

از خدا میخواهم که هیچ غمی جرات نکند در سال جدید شما را ملاقات کند، از خدا میخواهم فقط خوشی ها و خنده ها در خانه زندگی تان را بزنند و غم ها حتی از هزاران کیلومتری زندگی تان هم عبور نکنند. آن شاء الله که فقط شادی و خوشحالی شما را میبینم و از شاید شما خود نیز خوشحال می شوم. من وقتی لبخند را به لبان شما می بینم خود دلیلی برای شادی می یابم و شاد می گردم. از ته دل آرزو میکنم که خدا شما را شاد نگه دارد تا اینگونه خودم هم شاد شوم. سال 2024 مبارک.

…..

سال 2024 مبارک. وارد قرن جدیدی شدیم و مطمئن هستم که در این قرن قرار است اتفاقات زیادی زندگی بشر را متحول کند. من اطمینان دارم که در سال جدید و قرن جدید خوشی ها و خوشحالی های زیادی را تجربه کنیم. فرقی نمی کند، چه یک روز چه تمام صد سال قرن جدید را زندگی کنیم، اگر خوشحال نباشیم گویی زندگی نکرده ایم و به همین جهت می خواهم که شما خوشحالی واقعی را در سال و قرن جدید تجربه کرده و از ته دل واقعا شاد و خوشحال باشید. مجددا این سال فرخنده و زیبا را به شما تبریک عرض می کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو