بازیگران سریال داوینچیز و هنرمندان نقش های مختلف این سریال

بازیگران سریال داوینچیز و هنرمندان نقش های مختلف این سریال


منبع: آرگا

3

1402/10/11

11:08


اگر علاقه مند به آشنایی با بازیگران سریال داوینچیز هستیدف دعوت می کنیم ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید چرا که این آشنایی در قالب بیوگرافی، عکس و نیز مروری کوتاه بر خلاصه آن انجام می شود.

وقتی یک سریایل و یا یک فیلم و یا حتی یک نمایش مورد توجه قرار می گیرد به سطح بالایی از شهرت و محبوبیت می رسد، این شهرت و محبوبیت شامل حال نقش آفرینان آن به خصوص بازیگران نقش اصلی نیز می گردد. این قصه برای آثار ایرانی، آثار ترکی، آثار آمریکایی و نیز آثار هندی و … صدق می کند و مورد توجه قرار گرفتن بازیگران سریال      نمونه های خوبی برای این موضوع هستند. در این مطلب می خواهیم پس از داشتن مروری کوتاه بر سریال داوینچیز به معرفی بازیگران سریال داوینچیز خواهیم پرداخت.

آشنایی با بازیگران سریال داوینچیز

نگاهی به بازیگران سریال داوینچیز +عکس

مجموعه تلویزیونی داوینچیز که در ۱۴۰۲ تهیه شده است، به قلم نویسندگان آربان گلصورت، افشین هاشمی، پویا نبی به رشته تحریر در آمده و تهیه کننده آن مهدی منیری و کارگردان آن نیز افشین هاشمی می باشد. داستان این اثر به این گونه است که ملیحه و پرویز زوج مشغول به فعالیت در یک موزه واقع در تهران، شبی در جریان یک واقعه غیر قابل پیش بینی قرار می گیرند که این دو را بر سر دو راهی می گذارد و زندگی خود را به طور کلی تغییر می دهند. این سریال که طبق داستانی از آربان گلصورت تهیه گردیده، دارای ژانر کمدی و مهیج است. در این سریال بازیگران مطرحی همچون سام درخشانی، سیما تیرانداز، رضا بهبودی، مونا فرجاد و …. همچنین ایمان اصفهانی، محمد هادی عطایی، سعید برجعلی ایفای نقش می کنند که در ادامه به مرور زندگینامه این عزیزان می پردازیم.

بازیگران داوینچیز چه کسانی هستند؟

بازیگران داوینچیز چه کسانی هستند؟

سام درخشانی

این هنرمند از هنرپیشه های موفق و مطرح کشورمان است که در سی و یکم ماه تیر سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده و در همانجا هم پرورش یافته است. تحصیلاتش در دانشگاه را در رشته تئاتر در نیمه راه رها کرده است و اما با عزم جزم به بازیگری روی آورده است. او متاهل و صاحب یک دختر است.

بازیگران مجموعه تلویزیونی داوینچیز

سیما تیرانداز

یکی دیگر از بازیگران سریال داوینچیز خانم سیما تیرانداز است که در نهم ماه شهریور سال ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمده است، او دیپلم معماری و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی دارد. خانم هنرمند با مجید نصیری جوزانی زندگی مشترکش را سالهاست آغاز نموده که نتیجه آن یک فرزند پسر می باشد.

بازیگران داوینچیز چه کسانی هستند؟

رضا بهبودی

آریالای بهبودی از فعالان هنری ایران در عرصه های تئاتر، تلویزیون و سینما به عنوان هنرپیشه و کارگردان است که در دهه پنجاه به دنیا آمده و لیسانس کارگردانی اخذ کرده است. او همچنین از اعضای انجمن هنرپیشگان خانه تئاتر ایران و از اعضای گروه تئاتر لیو می باشد که کارش را به صورت حرفه ای و جدی در سال ۷۶ با حضور در نمایشی به اسم «بینوایان» شروع نمود.

آشنایی با بازیگران سریال داوینچیز

مونا فرجاد

از دیگر بازیگران سریال داوینچیز مونا فرجاد، زاده بیست و پنجم ماه فروردین سال ۶۳ در تهران می باشد. وی در سال ۱۳۸۲ با بازی در سریالی به اسم مزرعه آفتابگردان کارش را به عنوان بازگیر آغاز کرد. والدین وی آقای جلیل فرجاد و خانم مارال فرجاد از هنرمندان کشورمان هستند.

کدام هنرمندان در سریال داوینچیز ایفای نقش می کنند؟

زهرا کیانی

کیانی زاده چهارم ماه مهر سال ۷۸ در شهرکرد سنندج از فعالان رشته ورزشی ووشو است که تحصیلاتش را نیز در همین زمینه و در رشته تربیت بدنی اخذ نموده است. خانم زهرا کیانی تا به این لحظه توانسته هفده مدال قهرمانی برون مرزی را به دست آورده و از افتخارآفرین های تالوکار کشورمان محسوب شود. او به تازگی به عنوان هنرپیشه فعالیت می کند.

کدام هنرمندان در سریال داوینچیز ایفای نقش می کنند؟

شبیر پرستار

آقای پرستار از هنرپیشه های سریال داوینچیز می باشد که در هفتم آذر سال ۶۱ به دنیا آمده و با بازی در فیلم های مارموز، فرشته ها با هم می آیند، شبگرد، طبقه حساس، آزمایشگاه و همچنین مجموعه های تلویزیونی ابله، برف بی صدا می بارد، شاهرگ، زعفرانی و شبکه مخفی زنان فعالیت قابل توجهی را در کارنامه هنری خود رقم بزند. او از نقش آفرینان سریال داوینچیز نیز می باشد.

بازیگران سریال داوینچیز همراه عکس و بیوگرافی کوتاه

علی میری

آقای میری که در فروردین سال ۶۶ به دنیا آمده است، دیپلم ریاضی و فوق دیپلم رشته مدیریت بازرگانی داردف اما حرفه اصلی خود را بازیگری انتخاب کرده است. در نهایت هم پس از سالها ممارست و علاقه مندی به هنرپیشگی در ۱۳۹۸ لیسانس بازیگری گرفت و به عنوان بازیگر هم شروع به فعالیت نمود.

بازیگران مجموعه تلویزیونی داوینچیز

فرزانه نشاط خواه

فرزانه خانم در بست و چهارم ماه بهمن سال ۱۳۳۴ در تهران به دنیا آمده است، او دانش آموخته ی رشته ادبیات دراماتیک بوده و فعالیتش را با بازی در نمایش های تئاتر آغاز نموده است. وی در فیلم سینمایی «جاده های سرد» در سال ۶۴ بازی کرد و سپس در مجموعه های تلویزیونی «معمای شاه» در سال ۹۴ نقش آفرینی نمود. وی متاهل است.

بازیگران سریال داوینچیز همراه عکس و بیوگرافی کوتاه

یدالله شادمانی

آقای شادمانی در یکم ماه دی سال ۱۳۳۷ در کرمان از بازنشستگان آموزش و پرورش می باشد که کارش را در دوران تحصیلات متوسطه در قامت کارگردان و نویسنده تئاتر استارت زد. در سال ۹۱ در فیلم سینمایی «خسته نباشید» ایفای نقش نمود و در سال ۹۴ در فیلم سینمایی «ممیرو» حسابی با بازی خوبش مورد توجه قرار گرفت. او مدت ها است که با خانمی به اسم بتول علیپور وصلت کرده و زندگی مشترکی را اغاز کرده اند که نتیجه آن ۶ فرزند (۳ دختر و ۳ پسر) می باشد.

معرفی هنرپیشگان سریال داوینچیز

وحید نفر

از دیگر بازیگران سریال داوینچیز وحید نفر است که در بیست و ششم آبان سال ۵۸ در تهران به دنیا آمده است و کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دارد. و بر همین اساس کارش را به عنوان هنرپیشه با رفتن به روی صحنه نمایش شروع نمود. در سال ۸۰ بود که در فیلمی به اسم «بیست و یک اینچ» بازی کرد و در سال ۹۴ هم در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» نقش آفرینی نمود و مورد توجه قرار گرفت. آقای وحید نفر مدت ها می باشد که زندگی مشترکی را آغاز کرده و نتیجه آن را فرزندی دختر دارد.

هادی عطایی

آقای هادی عطایی با نام کامل محمد هادی عطایی در بستم شهریور سال ۶۲ در تهران به دنیا آمده است و پس از اخذ مدرک دیپلم ریاضی فیزیک و نیز مدرسه عالی هنرپیشگی کارش را با حضور در پشت صحنه تئاتر و نیز با مجموعه ای جایزه های آغاز نمود. او نخستین بار در فیلم تئاتر «پچ پچه های پشت خط نبرد» در ۱۳۹۱ حضور یافت و تجربه کسب نمود، سپس در ۱۳۹۸ در مجموعه تلویزیونی آچمز با شخصیت لطیف مشهور و محبوب گردید. این هنرمند در نهم ماه اردیبهشت سال ۹۶ با زهره فضلی ازدواج نمودند.

بیوک میرزایی

آقای بیوک میرزایی یکی دیگر از هنرپیشه های سریال داوینچیز و از هنرمندان دهه ۳۰ کشورمان است که این بازیگر و گوینده تهرانی اصالتش ترک بوده و دانش آموخته علوم سیاسی است. وی در سال ۴۹ بود که دوره های هنرپیشگی را در آموزشگاه آناهیتا گذراند و سپس در سال ۶۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی «آینه خیال» نخستین تجربه بازیگری اش را به دست آورد و پس از آن در سال ۶۸ در سریالی به اسم خیالاتی و با ده قسمت نقش آفرینی کرد و توانست به خوبی مورد توجه قرار بگیرد. او متاهل و صاحب دو فرزند است.

بازیگران داوینچیز چه کسانی هستند؟

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال داوینچیز پرداختیم، این سریال محصول تلویزیون کشورمان است که ممکن است برای بسیاری از شما بینندگان آن جالب باشد که چه کسانی در آن ایفای نقش می کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو