بهترین بازی های ایکس باکس در سال ۲۰۲۴

بهترین بازی های ایکس باکس در سال ۲۰۲۴


منبع: پلازا

2

1402/10/11

12:52


بهترین بازی های ایکس باکس در سال ۲۰۲۴

اگر به دنبال شناخت بازی های ایکس باکس ۲۰۲۴ هستید این مقاله بهترین فرصت برای آشنایی شما با بهترین بازی های Xbox 2024 بوده است. بدنیست بدانید در ادامه به گزینه های خوبی اشاره نموده ایم که قرار است برای این کنسول در سال میلادی آینده عرضه شود.

سال 2024 میزبان حواشی بسیاری در خصوص بازی بوده است که باید بدانید فهرست بازی های ایکس باکس ۲۰۲۴ با گزینه هایی همراه بوده که نمیتوان آنها را انحصاری دانست زیرا شرکت های سازنده از محصولات خود برای پلتفرم های دیگر نیز استفاده کرده اند. همین امر سبب شده تا فهرستی مناسب از بهترین بازی های Xbox 2024 را برای شما عزیزان آماده سازی کنیم که در آن به تعدادی از بازی های خوب این کنسول اشاره شده است. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی های ایکس باکس ۲۰۲۴

در این فهرست به طور کلی به تمام بازی های Xbox 2024 اشاره نکرده ایم و برای شروع سعی نمودیم به بهترین های این سبک اشاره داشته باشیم و با کمک شما عزیزان آن را تکمیل کنیم. باید بدانید این فهرست میزبان 5 بازی برتری بوده که ارزش تجربه را داشته اند و بدنیست بدانید براساس اطلاعات بدست آمده گیمرهای بسیاری در انتظار انتشار آنها هستند. همچنین شما میتوانید گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید.

1. Prince of Persia: The Lost Crown؛ از بهترین بازی‌های Xbox در سال ۲۰۲۴

بازی های ایکس باکس ۲۰۲۴

سری بازی های پرنس پرشیا همیشه مورد توجه گیمرها بوده و هست اللخصوص برای ایرانیان عزیز. این سبک از بازی که به شاهزاده پارسی نیز معروف بوده ماهیت 2.5 بعدی را به تصویر کشیده که در آن باید وارد دنیایی سراسر خشونت شوید. هیولا و باس فایت های بسیاری در انتظار شما هستند که از لحاظ چثه چند ده برابر شما بوده اند و همین امر سبب خواهد شد تا با مشکلات بسیاری در بخش مبارزه برایتان بوجود بیاید. در سمت دیگر بازی مهارت های ویژه ای برای شما درنظر گرفته شده است که با تکمیل مهارت های خود میتوانید به سراغ نابود کردن دشمنان بروید.

دنیای بی رحم بازی شما را در برابر یک سیستم دشواری مراحل قرار خواهد داد که این موضوع سبب تقویت گیم پلی بازی خواهد شد. کمپانی یوبی سافت سال های درازی روی توسعه بازی وقت گذاشته که قرار است در سال 2024 برای پلتفرم های مختلفی ازجمله ایکس باکس منتشر شود. از دیگر مزایای بازی Prince of Persia: The Lost Crown میتوان به طراحی دیدنی و صدای عالی آن اشاره داشت که ارتباط خوب این دو بخش سبب تقویت گیم پلی بازی شده است.

براساس اطلاعات بدست آمده باید بدانید که بازی Prince of Persia: The Lost Crown از زبان صوتی فارسی پشتیبانی خواهد نمود و این موضوع سبب خواهد شد تا گیمرهای بسیاری به سراغ تجربه این بازی اکشن و مبارزه ای بروند. این مزیت برای اولین بار در نسل بازی های AAA بکارگیری شده که در گذشته شاهد صدای فارسی در هیچ یک از بازی های مطرح خارجی نبوده ایم و شاهزاده پارسی Prince of Persia: The Lost Crown اولین محصول در این زمینه بوده است. در ادامه فهرست جهت معرفی بازی های بیشتر با ما همراه باشید.

2. Like a Dragon: Infinite Wealth؛ بازی های برتر ایکس باکس در سال ۲۰۲۴

بازی های ایکس باکس ۲۰۲۴

بازی هایی که یاکوزای ژاپن در آنها حضور داشته باشند تداعی کننده مبارزات بسیاری بوده است که بازی Like a Dragon: Infinite Wealth با الهام گیری از یک شخصیت یاکوزا قصد دارد داستانی جالب را بازگو کند. شخصیت اصلی بازی با برنامه ریزی زیرکانه توانسته بود مرگ خود را جعل کند که این اقدام برای حفاظت از اعضای خانواده اش بوده است.

با گذر زمان خانواده شخصیت اصلی داستان از سوی گروه های مختلف تحت فشار قرار گرفته اند که این موضوع سبب خواهد شد تا وی برای محافظت از خانواده اش وارد داستان شود. بازی Like a Dragon: Infinite Wealth میزبان خشونت های بسیاری بوده است که برای عبور از سد دشمنان و شخصیت های موجود میتوانید از روش های مختلفی استفاده کنید. این موضوع از سوی سازنده با محدودیت های مختلفی نیز همراه بوده که به نظر میرسد محدودیت سنی بازی روی 16+ و حتی 18+ قرار بگیرد که در این زمینه هنوز اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

طراحی هیجان انگیز بازی که با اکشن های تصویری متعدد همراه بوده شما را به وجود خواهد آورد. لازم به ذکر است بدانید که شرکت SEGA روی ایده پردازی و نشر بازی Like a Dragon: Infinite Wealth نقش داشته است که سازنده آن استودیو محبوب Ryu Ga Gotoku Studio بوده است.

3. Black Myth: Wukong؛ مورد انتظار ترین بازی های Xbox 2024

بازی های ایکس باکس ۲۰۲۴

سومین بازی برتر برای کنسول ایکس باکس افسانه سیاه: ووکونگ نام داشته است که بدنیست بدانید بازی ویدیویی Black Myth: Wukong یکی دیگر از محصولات مبارزه ای در دنیایی سراسر باس فایت بوده است. داستان و ایده پردازی بازی از رمان کلاسیکی الهام گیری شده که در سده 16 میلادی منتشر شده بود و همین امر سبب خواهد شد تا با دنیایی قدیمی مانند و طراحی کلاسیک مواجه باشید.

این موضوع به معنای گرافیک عادی و یا ساختار های مبتدی نیست زیرا بازی افسانه سیاه: ووکونگ در سبک AAA تایید شده است و فقط داستان آن مربوط به زمان قدیم بوده است. داستان Black Myth: Wukong شما را با افسانه های کهن چین باستان مواجه خواهد نمود که در شرایط دشواری باید به دنبال تقویت مهارت های خود باشید. با یادگیری مهارت های جدید میتوانید فرصت نقش آفرینی در برابر هیولاهای عظیم الچثه را داشته باشید زیرا همانطور که گفته شد این بازی از هیولاهای بسیاری میزبانی نموده است که باید به تنهایی از سد آنها عبور کنید.

از دیگر نکات برجسته مربوط به بازی Black Myth: Wukong میتوان به طراحی دیدنی و گیم پلی روان اشاره داشت که این دو عنصر سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی خواهد شد. تا به اینجای لیست نظرتان نسبت به بازی های معرفی شده چیست؟ باما جهت آشنایی با بازی های بیشتر همراه باشید.

4. Persona 3 Reload؛ جدیدترین بازی های ایکس باکس در سال 2024

بازی های ایکس باکس ۲۰۲۴

بازی پرسونا 3 ریلود یک محصول انیمه مانند با شخصیت های متعددی بوده است که سبک مبارزه ای آن میتواند شما را با مهارت های تخیلی بسیاری مواجه کند. در حقیقت بازی Persona 3 Reload برای نمایش جنبه جدیدی از مهارت های شخصی و گیم پلی نوین شخصیت های دنیای انیمه شکل گرفته که داستان آن در خصوص دانش آموزی بوده که میتواند از قدرت خود در ساعات پنهان و مخفی شبانه روز حضور پیدا کند. سفر او به گذشته و آینده سبب شده تا ماموریتی دشوار بردوش این دانش آموز قرار بگیرد که اکنون وظیفه مدیریت آن به شما واگذار شده است.

در طول مراحل بازی Persona 3 Reload باید با دشمنان بسیاری دست و پنجه نرم کنید که این مورد میتواند روی سرگرمی طولانی مدت نقش مهمی داشته باشد. بکارگیری اکشن های صوتی و تصویری متعدد در کنار سیستم دشواری مراحل بی تردید سبب خواهد شد تا این بازی امتیاز خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب نماید. بدنیست بدانید که پرسونا 3 در کنار ایکس باکس قرار است برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 و 5 منتشر شود که توسعه دهنده آن استودیو ATLUS و ناشر آن SEGA بوده است.

5. Senuas Saga: Hellblade II؛ بازی جدید ایکس باکس در سال 2024

بازی های ایکس باکس ۲۰۲۴

بازی Senuas Saga: Hellblade II برای اولین بار در رویداد گیم اواردز 2019 معرفی شد که از آن زمان تا به امروز تاریخ های انتشار بازی به دفعات تغییر کرد و حال استودیو سازنده بازی که Ninja Theory بوده اعلام کرده روند توسعه بازی به پایان رسیده و قرار است بازی در سال 2024 منتشر شود. بازی Senuas Saga: Hellblade II از سوی کمپانی ایکس باکس به صورت انحصاری قرار است عرضه شود که خوشبختانه شاهد انتشار آن برروی PC نیز خواهیم بود.

داستان و محوریت کلی بازی در خصوص شخصی به نام ملینا یورگنز بوده است که وی به یک بیماری جنون مبتلا شده و همین امر سبب خشونت های بسیاری در اعماق وجود ملینا یورگنز شده است. اکنون مدیریت این زن به شما واگذار شده است که باید با مهارت های خود در برابر حملات دشمنان از وی محافظت کنید. طراحی دیدنی و چشمنواز بازی از سال 2019 تا به امروز زبان زد گیمرها بوده که بدنیست بدانید قرار است با گیم پلی خوبی برای سرگرمی مواجه باشید.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی های ایکس باکس 2024 به پایان رسید و همانطور که انتظار میرفت به گزینه های خوبی در این زمینه اشاره شد. این فهرست شاید برای شروع به بازی های بسیاری اشاره نکرده باشد ولی باید بدانید که در طول زمان بازی های بیشتری به آن اضافه خواهد شد. نظر شما نسبت به این فهرست چیست؟ شما عزیزان میتوانید با ما همراه باشید و بازی هایی که مدنظر دارید و در فهرست قرار ندارد را برایمان به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو