بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس


منبع: شبونه

4

1402/10/11

15:37


اسامی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش عبارتند از: علیرضا استادی، سروش جمشیدی، علی مشهدی، حسین رفیعی، شهین تسلیمی، حوریه مقدم، مریم کاویانی، هلیا امامی، پوراندخت مهیمن، بهنوش بختیاری، پرویز فلاحی‌پور، مهران رجبی، نیماشاهرخ شاهی، رامین راستاد، کاوه سماک‌باشی، حدیثه تهرانی، صهباشرافتی، افشین سنگ چاپ، فرج الله گلسفیدی، لیلا بوشهری، اکبر رحمتی، شهاب عباسی، محمدرضا …

اسامی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش عبارتند از: علیرضا استادی، سروش جمشیدی، علی مشهدی، حسین رفیعی، شهین تسلیمی، حوریه مقدم، مریم کاویانی، هلیا امامی، پوراندخت مهیمن، بهنوش بختیاری، پرویز فلاحی‌پور، مهران رجبی، نیماشاهرخ شاهی، رامین راستاد، کاوه سماک‌باشی، حدیثه تهرانی، صهباشرافتی، افشین سنگ چاپ، فرج الله گلسفیدی، لیلا بوشهری، اکبر رحمتی، شهاب عباسی، محمدرضا رهبری، مجید شهریاری، ساقی زینتی، سیدمسعود حسینی، بابک افرا، فریبا ترکاشوند، عباس محبی، سامان گوران، مجیدقادری، مریم کریم‌زاده، علی معصومی، ژاله درستکار، ملیکا متولی‌پور، سوگل قربانی و پرنیا کربلایی‌زاده از بازیگران توانمند و مشهور سریال آزادی مشروط هستند.

مجموعه آزادی مشروط 52 قسمت دارد

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

سریال آزادی مشروط از سریالهای طنز تلویزیونی بوده که توسط آقای مسعود ده‌نمکی کارگردانی شده است.

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند آقای مسعود ده نمکی تجربه ساخت سریال های پر بیننده ای را در کارنامه دارد سریال های همچون دار و ندار و معراجی ها و دادستان از جمله کارهای ایشان می باشد و حالا بعد از دو سال دوری از سریال سازی با سریال طنز آزادی مشروط پا به تلویزیون گذاشته است.

در سریال آزادی مشروط هنرپیشه های شناخته شده و نامداری حضور دارند از جمله مهران رجبی و شهین تسلیمی و بهنوش بختیاری و نیما شاهرخ شاهی از شاخص ترین بازیگران این سریال به شمار می آیند سریال آزادی مشروط از اول آبان ماه ۱۴۰۱ از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفته است.

تعداد قسمت ها

این سریال دارای ۵۲ قسمت می باشد که توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی نویسندگی شده است و هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما بر روی آنتن می رود.

دانلود کامل سریال آزادی مشروط قسمت اول از تلوبیون [ اینترنت رایگان ]

خلاصه داستان سریال آزادی مشروط

داستان این سریال درباره 3 زندانی بوده که هر کدام از آنها به دلایل مختلفی مرتکب جرم شده و در زندان مجازات می شوند اما با وجود ویروس کرونا در کشور و شیوع این بیماری باعث می‌شود که مسئولان زندان به این سه نفر آزادی مشروط بدهند تا بتوانند با خدمت کردن در اجتماع بخشی از محکومیت خود را طی کنند اما بعد از آزادی از زندان اتفاقات بامزه ای برای آنها رخ می‌دهد که داستان سریال را طنز میکند.

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال آزادی مشروط

نام بازیگران نقش آنها
پرویز فلاحی‌ پور طاها مرادی
مهران رجبی
علیرضا استادی بیژن
نیما شاهرخ‌ شاهی
علیرضا مسعودی
سروش جمشیدی
عباس محبی
کاوه سماک‌ باشی
حسین رفیعی آرمان
رامین راستاد
اصغر نقی‌ زاده
محمدرضا رهبری
افشین سنگ‌ چاپ
شهاب عباسی
یدالله شادمانی
محمود مقامی
مختار سائقی
علیرضا جاویدنیا
فرج‌الله گلسفیدی
سیامک اشعریون
مجید شهریاری
ابراهیم کوخائی
محمدرضا حسینی‌ بای حسینی بای
ابوالفضل همراه
ماشالله شاهمرادی‌ زاده
ماهان عبدی
سامان گوران
سیداحمدرضا موسوی
سینا آبگون
سید‌مسعود حسینی
مجید قادری
امید قادریان
رضا تقی‌ زاده

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

  • بیوگرافی مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر سریال متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰ در کرج بوده و سال ها در زمینه بازیگری فعالیت می کند ایشان در سریال و فیلم های قبلی با آقای مسعود ده نمکی همکاری داشته است. مهران احمدی در رشته گرافیک تحصیل کرده و فوق لیسانس گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس اخذ نموده است. اصالتا اهل روستای واریان کرج میباشد و پدرش کشاورز بوده است نام همسر و افسانه کیا بوده و دارای دو فرزند به نام های زهرا و سارا و علیرضا میباشد.

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

  • بیوگرافی پرویز فلاحی پور

پرویز فلاحی پور از دیگر بازیگران اصلی این سریال است او متولد بهمن ۱۳۳۶ در تهران بوده و در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده و از او در فیلم ها و سریال های پربیننده بازی کرده از مهمترین کارهای او می‌توان به سریال آتش سرد و شهرزاد اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

  • بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از بازیگران اصلی سریال آزادی مشروط بوده که چند سالی است در عرصه بازیگری حضور کمرنگ داشته است اما با سریال آزادی مشروط موفق شد مجددا به تلویزیون برگردد متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران می باشد بهنوش بختیاری را به عنوان بازیگر طنز در تلویزیون و سینما میشناسیم که بیشتر کارهای او با مهران مدیری بوده است بختیاری در سال‌های اخیر بیشتر سعی کرده در اینستاگرام فعالیت کند و میلیون ها نفر فالوور دارد البته این روزها اینستاگرام فیلتر شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

  • بیوگرافی علیرضا مسعودی

علیرضا مسعودی معروف علی مشهدی از بازیگران و نویسنده های سرشناس کشورمان بوده که به عنوان بازیگر نقش اول در سریال آزادی مشروط به ایفای نقش می‌پردازد با استنداپ برنامه خندوانه به شهرت رسید و این روزها توانسته در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کند آقای مسعودی متولد ۱۹ مهرماه ۱۳۵۱ در مشهد می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

  • بیوگرافی رامین راستاد

رامین راستاد متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. رامین راستاد اصالتا تهرانی است ولی به واسطه شغل پدرش در مشهد متولد شده است و همچنین دوران کودکی اش نیز در بندرعباس گذراند. رامین راستاد دو برادر دارد. رامین راستاد دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم سه دانشگاه است

رامین راستاد بازیگری را در سال 1375 با بازی در فیلم حریف دل شروع کرد. وی با بازی در سریال زیر تیغ به شهرت رسید. رامین راستاد علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان طراح گریم و دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

  • بیوگرافی افشین سنگ‌ چاپ

افشین سنگ‌ چاپ متولد تیرماه سال ۱۳۴۷ در شهر تهران می باشد. اولین کار تلویزیونی وی در سال ۱۳۶۰ مربوط به حضورش در برنامه النگ و دولنگ بود که برای کودکان تهیه شده بود؛ در دهه ۶۰ و ۷۰ ایلنگ و دولنگ یکی از برنامه های محبوب کودکان بود. دارا و ندار به کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن پور و تهیه‌کنندگی تقی علیقلی‌ زاد نخستین کار سینمایی وی محسوب می شود. بیش از بیست سال است که افشین سنگ چاپ در عرصه های مختلف هنری از جمله دستیاری کارگردانی، بازیگردانی، بازیگری، مدیریت تولید و تدریس موفق عمل کرده است. اما در سال های اخیر بیشتر به بازیگری، تدریس و تولید مشغول بوده است.

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

  • بیوگرافی شهین تسلیمی

شهین تسلیمی بازیگر زن سینما و تلویزیون وی متولد 1334 در خشکرود می باشد و 62 سال سن دارد. تحصیلات : وی دارای دیپلم می باشد فعالیت هنری خودرا از سال 1371 با بازی در مجموعه چمدان آغاز نمود. تسلیمی با بازی در سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید و پس از آن در سریال‌های کمدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» بازی کرد. وی متاهل می باشد و ازدواج کرده است.

ایشان تاکنون در سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرده اند که بیشتر آنها در ژانر طنز بوده است. او می گوید هیچ دلبستگی به این دنیا و آدم هایش ندارم و از مرگ نمی ترسم. همسر شهین تسلیمی سال گذشته فوت کرده است و ایشان فقط یک فرزند دختر دارد. شهین تسلیمی | همسر و فرزند و بیوگرافی شهین تسلیمی شهین تسلیمی کیست شهین تسلیمی بازیگر زن سینما و تلویزیون در ابتدا کار خود را با تئاتر شروع کرد و چند سالی در دوران جوانی اش در تئاترهای مختلف بازی کرده است اما بعد از اینکه ازدواج کرد با شوهرش از کشور خارج شد و سالها در کشورهای هند، ترکیه و کانادا زندگی کرده است و سپس در سن میانسالی به ایران بازگشت و دوباره به عرصه بازیگری ورود پیدا کرد.

  • بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز است. او فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد. مریم کاویانی از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ است. همچنین در سال ۱۳۹۷ برای دومین بار با رامین مهمان پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

  • بیوگرافی محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری در ۵ دی سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شد.

او دارای مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی است.

محمدرضا رهبری تنها یک خواهر به اسم مهسا دارد و مادرش پرستار است و پدرش نیز استاد دانشگاه بود.

محمدرضا رهبری در سال 96 ازدواج کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با نقش +اسامی و داستان و عکس

  • بیوگرافی هلیا امامی

هلیا امامی هنر پیشه زیبای کشورمان متولد مرداد ماه سال1366در تهران می باشد و هم اکنون 31 ساله است . این بازیگر توانمند کشورمان دوره بازیگری خود را زیر نظر استاد سمندریان گذرانده است و اینگونه پا به عرصه دنیای هنر گذاشته است.

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون فعالیت خودش را با حضور در کلاس های بازیگری مرحوم استاد سمندریان آغاز نمود وتوسط او به چیستا یثربی معرفی شد و سپس مدت ها در تئاتر به ایفای نقش پرداخت و در آخر با بازی در ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

سایر عوامل سریال آزادی مشروط

عوامل سریال آزادی مشروط

  • تهیه‌کننده و کارگردان: مسعود ده‌نمکی
  • مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی
  • مدیر پروژه: مهدی سلطانی
  • نویسندگان: کریم خودسیانی و شهاب عباسی ( براساس طرحی از مسعود ده‌نمکی)
  • دستیار یک گروه کارگردانی: فرید کلهر
  • دستیاران کارگردان:حوریه مقدم ، مجید تاج بخش و صبا رجبی
  • مدیر تولید: سید امیر ابراهیمی
  • مدیر برنامه‌ریزی:بهزاد چوپانیان و حامد تصدیق‌مقدم
  •  طراح گریم: شهرام خلج
  • تدوین: سید حامد محسن‌پور
  • صداگذار: مهرداد جلوخانی
  •  صدابردار:فرزان معاونیان
  • طراحی صحنه: بابک پناهی
  • طراح لباس:شادی رستگار
  • مدیر تدارکات:مهدی طبیعت‌نژاد
  • طراح بدلکاری:کیوان رضایی
  •  طراح جلوه‌های ویژه میدانی:حمید رسولیان
  • طراح جلوه‌های ویژه بصری:کامیار شفیع‌پور
  • عکاس:حسن شجاع‌کنی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو