سریال Nine Voyages (اسپین‌آف بازی تاج و تخت) به صورت انیمیشن ساخته می‌شود

منبع: فیگار

1

1402/10/11

17:41


یکی از اسپین‌آف‌های مجموعه محبوب Game of Thrones سریال Nine Voyages نام دارد که توسط شبکه HBO در دست توسعه است. این مجموعه، حالا تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کرده و…

سریال Nine Voyages (اسپین‌آف بازی تاج و تخت) به صورت انیمیشن ساخته می‌شود

یکی از اسپین‌آف‌های مجموعه محبوب Game of Thrones سریال Nine Voyages نام دارد که توسط شبکه HBO در دست توسعه است. این مجموعه، حالا تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کرده و به یک انیمیشن تبدیل خواهد شد.

در این اسپین آف بازی تاج و تخت ، داستان شخصیتی به نام «لرد کورلیس ولاریون» یا «مار دریایی»، که در سریال House of the Dragon نیز حضور دارد، روایت می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Nine Voyages به صورت انیمیشن ساخته می‌شود

چندی پیش، «جرج آر. آر. مارتین»، نویسنده اصلی کتاب‌های «نغمه آتش و یخ» (بازی تاج و تخت) در وبلاگ خود از سریال Blue Eye Samurai نتفلیکس تعریف کرد و گفت که چند سال قبل، چهار ایده برای ساخت انیمیشن در این جهان داشته که دو تا از آن‌ها رد شده‌اند.

سپس او اعلام کرد که برنامه‌ها برای سریال 9 سفر تغییر کرده و به جای ساخت یک سریال لایو اکشن، یک انیمیشن تولید می‌شود. او گفت که «HBO» از تصمیم او کاملاً حمایت می‌کند؛ زیرا هزینه ساخت یک سریال لایو اکشن بسیار بالا خواهد بود.

سریال Nine Voyages

درباره دو پروژه انیمیشنی دیگر، اطلاعاتی ارائه نشده؛ اما «جرج مارتین» اعلام کرد که کار روی آن‌ها با سرعت پیش می‌رود. شبکه «HBO» نیز تجربه ساخت انیمیشن بزرگسالان بر اساس سریال‌های محبوبی مانند Spawn از دهه 90 میلادی و Harley Quinn را در پروژه‌های قبلی خود داشته که بسیار موفق بوده‌اند.

در پاسخ به این سؤال که آیا همه اسپین آف های Game of Thrones منتشر خواهند شد یا خیر، گفت:

هیچ راهی برای اطمینان از آن وجود ندارد. در هالیوود هیچ‌چیز قطعی نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت اسپین‌اف‌های مختلف از داستان بازی تاج و تخت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو