دکلان رایس الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/11

18:20


هافبک توپچی ها درباره ناکامی دو هفته اخیر تیمش در لیگ برتر صحبت کرد.

دکلان رایس الان کجاست؟ + بیوگرافی

رایس : مسئول این ناکامی خودمان هستیم

به گزارش نم نمک و به نقل از دیلی تلگراف ، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر انگلیس ، تیم فوتبال فولام در ورزشگاه کراون کاتج میزبان آرسنال بود و در نهایت با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد. به این ترتیب توپچی ها در دو بازی متوالی در لیگ برتر شکست خوردند. آرسنال پیش از این با نتیجه دو بر صفر در خانه مغلوب وستهم شده بود. آرسنال که پیش از کریسمس در صدر جدول قرار داشت حالا با دو شکست متوالی اصلا شرایط مناسبی ندارد.

دکلان رایس الان کجاست؟ + بیوگرافی

دکلان رایس الان کجاست؟ + بیوگرافی

دکلان رایس ، هافبک آرسنال ، درباره ناکامی هفته های اخیر تیمش گفت : در دو بازی اخیر اصلا خودمان نبودیم و استاندارهای لازم را نداشتیم. با این نتایج بیش از همه خودمان را و همچنین هوادارانمان را ناامید کردیم.

او درباره راهکارش برای ادامه فصل و بازی های باقیمانده افزود : باید بازی ها را بیشتر کنترل کنیم. بیشتر به خودمان ایمان داشته باشیم و میل بیشتری برای گلزنی پیدا کنیم. باید روی ذهنیتمان کار کنیم. این فصل برای کسب مقام نخست و قهرمانی در لیگ برتر می جنگیم و نمی توانیم چنین گل های ساده ای را دریافت کنیم و شکست بخوریم. برابر فولام بار دیگر به اندازه کافی خوب بازی نکردیم و این دو بازی آخر با هدفی که در طول فصل داریم سازگار نبوده است. در این لیگ و این رقابت ها جایی برای شکست خوردن وجود ندارد. تیم های خوب زیادی در کنار ما در جدول حضور دارند ولی نمی خواهیم تسلیم شویم.

آرسنال با 40 امتیاز در رتبه چهارم لیگ برتر قرار دارد.


بیوگرافی دکلان رایس

دکلان رایس (Declan Rice) متولد 14 ژانویه 1999 بازیکن فوتبال اهل انگلیس است که برای باشگاه آرسنال بازی می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو