تاروت از یک سری کارت هایی تشکیل شده است که گاها جنبه تفریح و فالگیری دارد، کارتهای بازی احتمالاً از قاهره در اواخر قرن 14 وارد اروپا شده‌ است و رفته رفته به سراسر دنیا راه یافته است. مهم نیست امروز چه چیزی شما را آزار می دهد، به یاد داشته باشید که فردا فقط یک روز دیگر است! چشم انداز امروز را دریافت کنید و یک پیش بینی مفید برای فردا که می توانید انتظار داشته باشید! خواندن فال روزانه تاروت کبیر چهارشنبه راهی عالی برای روان شدن به احتمالات روز و اجتناب از دام های احتمالی است. نمی توانید صبر کنید؟ خواندن کارت‌های تاروت روزانه برای فردا را مرور کنید تا در مورد آینده هر علامت زودیاک اطلاعاتی کسب کنید. ما در این مطلب سلام دنیا، برای شما فال تاروت پیشگویی آینده چهارشنبه 13 دی ماه 1402 قرار دادیم تا بتوانید فال تاروت روزانه خود بخوانید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت چهار شمشیر

فروردینی ماهی جان، دردناک است وقتی می‌خواهی کاری انجام دهی، اما هر دری را که می‌کوبی، باز نمی‌شود. ممکن است در این روز احساس شکست کنید، اما مقاومت به سادگی فرصتی برای یافتن روزنه ای است که برای شما کار می کند.


حتما بخوانید: فال روزانه شخصی چهارشنبه 13 دی ماه 1402


فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت هیروفانت معکوس

اردیبهشت ماهی، دیگران را قضاوت نکنید ممکن است امیدوار باشید که شخصی کارها را به روشی که شما انجام می دهید انجام دهد، اما اگر او امتناع کرد، چه کاری می توانید انجام دهید؟ باید به مردم اجازه دهید همانی که هستند باشند. این تجربه را درس عشق بی قید و شرط در نظر بگیرید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اردیبهشت

فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت سه جام، معکوس

خرداد ماهی عزیز، لازم نیست دلیلی برای خواستن آنچه می خواهید داشته باشید. شاید ایده داشتن یک گنج خاص را دوست داشته باشید. اگر پولی به دست آورده اید که چیزی برای خودتان به دست آورید، خودتان را درمان کنید!


حتما بخوانید: متن تبریک روز مادر


فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت هفت چوبدست

تیرماهی جان، شما به اندازه یک بلیط خراش دار با جایزه برنده خوش شانس هستید. امروز از آن روزهایی است که هر کاری که انجام می دهید و دست می زنید تبدیل به طلا می شود. بهترین زمان برای این است که خودتان را کنار بگذارید و یک ریسک حساب شده بپذیرید. تا زمانی که تصمیم نگیرید تلاش کنید، هرگز نمی دانید به آنچه از زندگی می خواهید می رسید یا خیر.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین تیر

فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت تک سکه

مرداد ماهی، شما همیشه اولین کسی هستید که وقتی چیزهای خوبی براتون پیش میاد تشکر میکنید. این زمانی است که قدردانی شما حد و مرزی ندارد. دلت پر از امید شما پیش‌بینی می‌کنید که دنیا مکانی عالی باشد، و واقعاً هیچ چیزی در این دنیا وجود ندارد که بخواهید بیشتر از خوشحالی باشد.


حتما بخوانید: فال چوب ابجد امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402


فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت اعتدال

شهریور ماهی، شما بخش زیادی از خود را به دیگران داده اید و اکنون زمان آن رسیده است که شفا پیدا کنید. چیزهایی در زندگی شما هستند که نیاز به زمان برای خودتان دارند. ممکن است بخواهید کارهای بیشتری انجام دهید اما کمی خودداری کنید. اجازه دهید ذهن و بدن شما قوی تر شوند، بنابراین زمانی که کارها را انجام می دهید، استقامت لازم برای دیدن تلاش را داشته باشید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین شهریور

فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت نه چوبدست معکوس

مهرماهی عزیز، تقصیر را به گردن ماه یا وضعیت مردم در این روزها بیندازید. شما خواهید دید که افراد خاصی هر چقدر هم که از آنها بخواهید هرگز با دیگران مهربان نخواهند بود. در چنین روزهایی ممکن است همدلی کم به نظر برسد. نکته اصلی این است که از تبدیل شدن به یکی از تلخ ها جلوگیری کنید.


حتما بخوانید: فال هفتگی 9 تا 15 دی ماه برای همه ماه ها


فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدست

آبان ماهی ها، افرادی که شما را به خوبی می شناسند نیز می توانند بگویند که وقتی به یک شخص اهمیت می دهید چقدر عمیقا دوست دارید و چقدر متعهد هستید. شما قلب طلایی دارید، به همین دلیل است که امروز از خودتان بدون اینکه در ازای آن چیزی بخواهید، خواهید بخشید. شما به سادگی از تماشای تجربه لذت بهینه دیگران لذت می برید. این چیزی است که شما را خوشحال می کند.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان

فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت قضاوت

آذر ماهی جان، شما در حال پاک کردن تخته سنگ هستید و تصمیم می گیرید کارها را متفاوت انجام دهید. امسال زمانی برای تغییر است و شما آماده اید تا فرصت های جدید را با آغوش باز در آغوش بگیرید. شما از قبل می دانید که از زندگی چه می خواهید، و به دنبال آن خواهید بود.


حتما بخوانید: متن تبریک تولد متولدین دی ماهی


فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت عدالت

دی ماهی عزیز، تعطیلات می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، اما همچنین زمان عدم تعادل است. پرخوری میکنی در محل کار آنقدر که دوست دارید کار نمی کنید، و حتی با وجود اینکه وقتتان را با خانواده و دوستانتان سپری می کردید، هیجان انگیز و کمی خسته کننده بود. اکنون روز استراحت است. وقت آن است که دوباره تمرکز کنید و به مرکز خود بازگردید. فردا روز بهتری خواهد بود.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی

فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت هشت چوبدست

بهمن ماهی عزیز، هیچ کس مجبور نیست دوبار از شما بپرسد. امروز برای شما بسیار آسان است که به آینده بله بگویید. شما فقط نیاز دارید و می خواهید که یک نفر شما را باور کند. ایمان آنها به پتانسیل شما مانند یک پله از یک نردبان است که به شما اجازه می دهد تا تمام مسیر را به سمت قله بالا بروید.


حتما بخوانید: متن تبریک روز زن با زیباترین جملات عاشقانه


فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه 1402 برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت جهان

اسفند ماهی ها، از انتخاب خود احساس خوبی دارید. شما هر روز برای بهتر شدن تلاش کرده اید و اکنون تصمیمات شما نتایجی را نشان می دهد. این قطعا باعث می شود احساس بهتری نسبت به آینده و زندگی خود داشته باشید. انگار کائنات تصمیم گرفته است که رفتار خاصی با شما داشته باشد و دنیا را به شما پیشنهاد دهد.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند

سخن آخر

در این مطلب فال روزانه تاروت کبیر پیشگویی آینده امروز چهارشنبه 13 دی ماه ماه 1402 را گرفتیم. هنگام کشیدن یک کارت حتی اگر همه چیز طبق برنامه شما پیش نمی رود، نباید امید خود را از دست بدهید و بدانید که این تنها یک سرگرمی است. و با انرژی و توکل بر خداوند به دنبال اهداف خود پیش بروید. برای خواندن فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه میلادی خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.