محمد آیینی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/13

20:01


معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : در سال جاری 2200 میلیارد تومان تامین مالی برای نوسازی بافت های فرسوده داشتیم که از این رقم 800 میلیارد تومان منابع دولتی و 1600 میلیارد تومان توسط بانک ها پرداخت شده است.

محمد آیینی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

تزریق 2200 میلیارد تومان برای نوسازی بافت های فرسوده

محمد آیینی اظهار کرد : در حال حاضر تسهیلات نوسازی مسکن در بافت های فرسوده 550 میلیون تومان است که از محل تبصره  18 با همکاری وزارت اقتصاد 185 میلیون تومان آن با سود صفر درصد پرداخت می شود. این مبلغ در سال های گذشته از 40 میلیون تومان آغاز شد ، سال گذشته به 150 میلیون رسید و هم اکنون 185 میلیون تومان است.

محمد آیینی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

محمد آیینی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی افزود : متقاضیان نوسازی می توانند به بانک های عامل که نزدیک محل زندگی شان قرار دارد مراجعه و از همه تسهیلات طرح نهضت ملی  مسکن استفاده کنند. علاوه بر بانک مسکن ، سایر بانک ها از جمله بانک های خصوصی نیز موظف به پرداخت این تسهیلات هستند اما عملکرد بانک های دولتی قابل توجه تر بوده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد : در سال جاری 2200 میلیارد تومان تامین مالی برای نوسازی بافت های فرسوده داشتیم که 800 میلیارد تومان آن منابع دولتی بوده و 1600 میلیارد تومان نیز توسط بانک ها پرداخت شده است.

آیینی اعلام کرد : از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون 183 هزار واحد نهضت ملی مسکن در بافت های فرسوده به مرحله نوسازی رسیده که با توجه به طرح های تشویقی ، آمار صدور پروانه بافت ها طی ماه های اخیر شتاب قابل توجهی به خود گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که 1600 واحد مسکونی در بافت فرسوده استان البرز تکمیل شده است گفت : این واحدها عمدتا در محله پشت خط حصار کرج قرار دارد. هم چنین به دلیل پایین بودن سرانه های خدماتی در این محله چهار پروژه را ساختیم که شامل پایگاه امداد و نجات و آموزش های شغلی ، کلانتری ، درمانگاه و شبکه فاضلاب شهری است. این طرح ها در آینده نزدیک رسما به بهره برداری می رسد.


بیوگرافی محمد آیینی

محمد آیینی متولد ایران معاون وزیر راه و شهرسازی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو