واکنش معاون اول رئیسی به حادثه تروریستی کرمان/ محسن رضایی: منتظر پایانِ اسرائیل باشید/ کوثری: انتقام می‌گیریم

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/14

15:08


ساعد نیوز: در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

واکنش معاون اول رئیسی به حادثه تروریستی کرمان/ محسن رضایی: منتظر پایانِ اسرائیل باشید/ کوثری: انتقام می‌گیریم

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایسنا، در پیام محمد مخبر برای انفجار تروریستی در کرمان آمده است: « انا لله و انا الیه راجعون . شهادت جمعی از هموطنان مان در گلزار شهدای کرمان و در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، روزی تلخ و جانگداز را برای همه ایرانیان رقم زد.

خون پاک انسان هایی بی‌سلاح و آزاده و شهروندانی بیگناه توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخت و گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آن‌ها ساخت، اما همه ما را در غم و اندوه فرو برد.

این مصیبت بزرگ را به خانواده های محترم شهدا، ملت عظیم الشان ایران و همه آزادگان جهان تسلیت می گویم و ضمن آرزوی صبر و آرامش برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان، اطمینان می‌دهیم به یاری خداوند متعال گروه‌های تروریستی و حامیان کوردل آن‌ها در داخل و خارج از کشور مکافات این جنایت پرداخت می‌کنند.»

منتظر پایان اسرائیل باشید

بنابر گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: «پرچم و میدان مقاومتی که قاسم در جهان آغاز کرده، با انتقام، پاسخ کور و کشتن زنان و کودکان و مردم بیگناه خاتمه نمی‌یابد، بلکه پایان آن، پایان ‎اسرائیل و صهیونیزم در جهان است. منتظر باشید.»

قطعاً انتقام انفجار تروریستی کرمان گرفته خواهد شد

همچنین ایسنا نوشت؛

اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس، با اشاره به انفجار تروریستی ظهر امروز در کرمان با بیان اینکه «مسلم است که این اقدام، کار اسرائیل و آمریکایی‌ها است و این عوامل و اذناب آنها هستند که دست به چنین جنایاتی می‌زنند»، اظهار کرد: تروریست‌های رژیم صهیونیستی به این دلیل که در جبهه غزه نتوانستند به موفقیتی برسند، به صورت پراکنده در حال انجام عملیات‌های گوناگون هستند.

وی با تاکید بر لزوم دقت بیشتر در برگزاری مراسمات و تجمعات در داخل کشور، افزود: افراد نفوذی که خود را به هر قیمتی می‌فروشند، دست به چنین اقدامات تروریستی می‌زنند؛ غیر از جنایت کاران استکبار و صهیونیست، فرد دیگری این جنایات را مرتکب نمی‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد: صهیونیست‌ها با بمباران و به شهادت رساندن زنان و کودکان معصوم در عمل نشان دادند که بویی از انسانیت نبردند؛ رژیم صهیونیستی به این دلیل که عُرضه مقابله با حماس را ندارند و حریف آنها نمی‌شوند، دست به چنین اقدامات کوری می‌زنند.

کوثری با بیان اینکه «نیت صهیونیست‌ها کشاندن جنگ به منطقه است»، تصریح کرد: قطعاً اینگونه نیست که ما دائم سکوت کنیم؛ یقیناً انتقام شهدا گرفته خواهد شد. صهیونیست ها به دلیل عملیات طوفان الاقصی امروز آنقدر عصبانی هستند که نمی‌دانند چه کار کنند؛ آنها در حال افزایش دشمنان خود در دنیا هستند؛ امروز مردم دنیا در حال مشاهده جنایات رژیم صهیونیست‌ها هستند به همین دلیل نیز برای آنها دیگر قطعی و یقین می‌شود که صهیونیست‌ها چه انسان‌های بی شرف و حیوان‌صفتی هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو