فیلم / مهران مدیری در حال گیتار زدن با شلوار پاره (هوش مصنوعی)

منبع: شبونه

1

1402/10/15

16:48


مهران مدیری در حال گیتار زدن با شلوار پاره که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است و مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. مهران مدیری در حال گیتار زدن با شلوار پاره https://video.shaboneh.com/news/mehran-modiri.mp4 استفاده از فناوی هوش مصنوعی باعث شده که ویدیوهاو تصاویر ساخته شده همه را به اشتباه بیاندازد درست مثل …

فیلم / مهران مدیری در حال گیتار زدن با شلوار پاره (هوش مصنوعی)

مهران مدیری در حال گیتار زدن با شلوار پاره که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است و مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

مهران مدیری در حال گیتار زدن با شلوار پاره

استفاده از فناوی هوش مصنوعی باعث شده که ویدیوهاو تصاویر ساخته شده همه را به اشتباه بیاندازد درست مثل این ویدیو که مهران مدیری در حال نوازندگی است.

مهران مدیری به طور حرفه‌ای ساز نمی‌زند. یک مدت ساز ضربی می‌زده و یک مدت گیتار و پیانو. با وجود اینکه پدرش صدای خوبی دارد ولی فرهاد خاطره‌ای از لالایی پدر ندارد. گهگاه شنیدن صدای پدر که برای خودش آوازی زمزمه می‌کند، حال او را خوب می‌کند.

مهران مدیری متولد هجدهم فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در تهران می باشد و یکی از بازیگران توانمند ایرانی است که در زمینه خوانندگی و اجرا نیز فعالیت داشته است او در خانواده شش نفره به دنیا آمده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن مسعود و مهرداد دارد.

نیمه دوم دهه هشتاد دو سریال خوش ساخت به نام‌های «باغ مظفر» و «مرد هزارچهره» از مدیری داشت که اگرچه از نظر سطح کیفی پایین‌تر از برره بودند اما کم طرفدار نداشتند. اما در سال 1391 او باز هم یک شاهکار دیگر از خود به نام «قهوه تلخ» به جا گذاشت‌. اثری که بازهم سرنوشت برره را داشت و نتوانست به پایان برسد اما سراسر نکته و تازگی بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو