هشدار ترامپ درباره احتمال شروع جنگ جهانی سوم

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/17

17:23


ساعد نیوز: دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده، گفت: انتخاب مجدد جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری به جنگ جهانی سوم خواهد انجامید.

هشدار ترامپ درباره احتمال شروع جنگ جهانی سوم

به گزارش پایگاه خبری تحیلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، ترامپ که روز شنبه (به وقت محلی) در سالروز حمله طرفدارانش به کنگره آمریکا در جمع هوادارانش در شهر نیوتن ایالت آیوا سخن می‌گفت، اگرچه به وقایع آن روز نپرداخت اما روز 6 ژانویه (سالروز حمله به کنگره آمریکا) را یک روز زیبا خواند و از کسانی که به خاطر شرکت در وقایع آن روز زندانی شدند به عنوان «میهن‌پرستان بزرگی که گروگان گرفته شده‌اند» یاد کرد و قول داد که در صورت پیروزی، بسیاری را عفو خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود بار دیگر به طور تلویحی ادعایش در مورد تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را تکرار کرد و افزود: به شما قول می‌دهم که برای سومین بار در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز خواهم شد!

ترامپ در ادامه با اشاره به مشکلات متعددی که آمریکا در حال حاضر با آنها مواجه است، یادآور شد: بایدن با سیاست‌های خود افول اقتصادی را برای ما به ارمغان آورد و هرج و مرج را در مرزهای ما رواج داد.

وی با بیان اینکه بایدن نتوانست جلوی تهاجم روسیه به اوکراین را بگیرد، تاکید کرد: اگر من رئیس جمهور بودم قطعا جلوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را می‌گرفتم اما مطمئن باشید این آخرین فرصت ما برای نجات آمریکا است چرا که اگر بایدن مجدد رئیس جمهور این کشور شود، جنگ جهانی سوم را در پیش خواهیم داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو