عین الله پدر رامین رضاییان کیست +بیوگرافی و شغل و عکس

منبع: شبونه

2

1402/10/20

09:54


عین الله پدر رامین رضاییان کیست عین الله رضاییان پدر رامین رضایی 63 سال سن دارد و پزشک بازنشسته است او در دوران جوانی اش دونده بوده است و در مسابقات قهرمانی نظامیان ایران موفق شده بود رتبه اول را کسب کند اما بنا به دلیل نامعلوم به مسابقات جهانی اعزام نشده است. بیوگرافی عین …

عین الله پدر رامین رضاییان کیست +بیوگرافی و شغل و عکس

عین الله پدر رامین رضاییان کیست

عین الله رضاییان پدر رامین رضایی 63 سال سن دارد و پزشک بازنشسته است او در دوران جوانی اش دونده بوده است و در مسابقات قهرمانی نظامیان ایران موفق شده بود رتبه اول را کسب کند اما بنا به دلیل نامعلوم به مسابقات جهانی اعزام نشده است.

بیوگرافی

عین الله دارای دو فرزند پسرو دختر میباشد که رامین رضاییان ملی پوش فوتبال ایران تنها پسرش است.

عین‌الله رضاییان پدر رامین رضاییان کیست +بیوگرافی و شغل و عکس

رابطه رامین رضاییان و پدرش خیلی صمیمی است و رضاییان توجه ویژه ای به پدرش دارد به گونه که در اکثر مواقع اوقات فراغت خود را با او میگذراند.

دوندگی و سرعت در ژن خانواده رضاییان است و رامین هم در فوتبال دارای سرعت بسیار بالایی است و در تیم ملی و تیم های باشگاهی این را به خوبی نشان داده است و با این سن به عنوان مدافع و هافبک نفوذی فعالیت میکند هافبک بودن دوندگی زیادی میخواهد باید هم به خط حمله توپ رساند و هم در دفاع حمایت کرد که نفس و انرژی و سرعت بالایی نیاز است.

عین‌الله رضاییان پدر رامین رضاییان کیست +بیوگرافی و شغل و عکس

نکته جالب آن که معمولا وقتی رامین به ساری (زادگاهش) سفر می‌کند زیر نظر پدر در جنگل می‌دود و تمرینات سنگینی انجام می‌دهد.

پدر رامین میگید که ما سعی میکنیم با هم رابطه ما صمیمی باشد و برای هر مشکل و کاری از هم کمک و مشاوره بگیریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو