بیوگرافی نفس بازغی؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی

بیوگرافی نفس بازغی؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی


منبع: پلازا

1

1402/10/20

11:23


بیوگرافی نفس بازغی؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی

نفس بازغی دختر زیباروی پژمان بازغی بازیگر و مجری مشهور و مستانه مهاجر کارگردان و تدوینگر،  برای نخستین‌بار با نقش کلیدی تینا در سریال گناه فرشته جلوی دوربین ظاهر شد. در وب‌سایت پلازا با بیوگرافی نفس بازغی همراه شما مخاطبان محترم هستیم.

نفس در اکران عمومی فیلم پرونده باز آخرین اثر زنده‌یاد کیومرث پوراحمد، در کنار پدرش و اکران فیلم جوجه تیغی همراه مادرش حضور یافت. وی با حضورش در تقش تینا برای سریال گناه فرشته به نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا وارد دنیای بازیگری شده و شاید این حرفه در آینده با جدیت دنبال کند. چنانچه مایلید تا با ابعاد پنهان در زندگی شخصی نفس بازغی بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

اطلاعات شخصی نفس بازغی

  • نام و نام خانوادگی: نفس بازغی (Nafas Bazeghi)
  • تاریخ تولد: 10 دی 1387
  • محل تولد: تهران
  • پیشه: بازیگر
  • شروع فعالیت هنری: سال 1402 با ایفای نقش تینا در سریال گناه فرشته کاری از حامد عنقا
  • تحصیلات: دانش‌آموز
  • خویشاوندان: پژمان بازغی بازیگر و مجری مشهور (پدر)، مستانه مهاجر کارگردان و تدوینگر (مادر)

زندگی خصوصی نفس بازغی

در این بخش از بیوگرافی نفس بازغی با زندگی شخصی از زمان تولد تا روابط خانوادگی و ورودش به دنیای بازیگری همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم‌.

زندگی خصوصی نفس بازغی

نفس در دهمین روز از ماه دی سال 1387 و در اواسط فصل سرد زمستان این سال در تهران به دنیا آمد. همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد وی دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر است. این زوج هنری در سال 1384 با هم ازدواج کردند که ثمره زندگی مشترک‌شان نفس بازغی شد. اما متاسفانه زندگی مشترک پژمان و مستانه در سال 1401 به جدایی ختم شد.

نفس بازغی هم اکنون در حال تحصیل است که اخیرا با سریال گناه فرشته وارد حرفه بازیگری شد. در ادامه مقاله به بررسی کارنامه هنری این بازیگر تازه‌وارد و نوجوان می‌پردازیم.

بیوگرافی نفس بازغی

پدر نفس بازغی

پژمان بازغی پدر نفس متولد 19 مرداد 1353 در تهران است که از بازیگران و مجریان مطرح کشورمان محسوب می‌شود. وی با فیلم اعتراف کاری از مجید فهیم خواه در سال 1375 وارد حرفه بازیگری شد و تاکنون برای آثار زیادی در حوزه سینما و تلویزیون نقش‌آفرینی داشته است. همان‌طور که عنوان شد پژمان در سال 1384 با مستانه مهاجر کارگردان و تدوینگر ازدواج کرد. طی سال‌های اخیر همواره شایعاتی مبنی بر جدایی پژمان بازغی از همسرش مطرح بود که مستانه مهاجر در گفتگویی با برنامه اینترنتی علی ضیا، برای نخستین‌بار پایان زندگی مشترک خود با پژمان را تأیید نمود.

پدر نفس بازغی

مادر نفس بازغی

مستانه میراب مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 تدوینگر، تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی، که دانش‌آموخته رشته تدوین از دانشگاه سوره تهران است. وی پس از چند سال کار تدوین برای نخستین بار کارگردانی یک فیلم به نام جوجه تیغی را در سال 1398 بر عهده گرفت. در این اثر سینمایی بازیگرانی چون حامد کمیلی، پژمان بازغی، پانته‌آ پناهی‌ها، نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، هادی کاظمی، هومن برق نورد، نگار فروزنده، دکتر امید روحانی، مهراب قاسم خانی به ایفای نقش پرداختند.

شایان ذکر است که متاسفانه مستانه مهاجر، در بخش اول برنامه اینترنتی علی ضیا از مبتلا شدن به سرطان رحم (cervical cancer) تا جدایی‌ خودش از پژمان بازغی را اعلام نمود.

مادر نفس بازغی

زندگی شغلی نفس بازغی

نفس بازغی بازیگری در حوزه نمایش خانگی را با نقش تینا دختر حامد تهرانی در سریال گناه فرشته کاری از حامد عنقا محصول سال 1402 تجربه نمود. این مجموعه نمایشی با انتشار تصاویر دکتر مهدی سلطانی، دیبا زاهدی و نفس بازغی، از بازیگران اصلی گناه فرشته رونمایی گردید.

سریال های نفس بازغی

زندگی شغلی نفس بازغی

از دیگر بازیگران این سریال پرستاره می‌توان به امیر آقایی، لادن مستوفی، آشا محرابی، امیرحسین هاشمی، سامیه لک، بهروز رضوی، جعفر دهقان، پردیس پورعابدینی، فخرالدین صدیق شریف، فرید سجادی حسینی، جمشید گرگین، مهرداد ضیای و شهاب حسینی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال گناه فرشته

خلاصه داستان سریال گناه فرشته حول محور یک وکیل با بازی شهاب حسینی می‌چرخد که درگیر پرونده‌های قتل مرموزی می‌شود‌. در واقع تمامی این قتل‌ها شبیه به یکدیگر هستند و گویی منشا مشترکی دارند. در واقع ساختار داستانی گناه فرشته به گونه‌ای است که هر قسمت مخاطب با اتفاقات جدید و پیچیده‌ روبرو می‌شود.

نفس بازغی بازیگر نقش تینا در مجموعه نمایشی گناه فرشته، در واقع نخستین تجربه بازیگری خود را پشت سر می‌‌گذارد. نفس در واکنش به اینکه مدت زمانی را در سریال گناه فرشته به عنوان دختر شهاب حسینی بازی داشته با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود، چنین نوشت:

هفت ماه پدرم بودید
‎چقدر ازتون یاد گرفتم، بزرگ‌ترین افتخار من کار با شما بود
وقتی کنارتون بودم از هر ثانیه‌اش لذت میبردم و درسی جدید یاد میگرفتم
‎قبل این کار برای من شهاب حسینی بودید ولی الان عزیزدل منید
‎خدانگهتون داره ،دوستون دارم بابا حامد و تینا …

خلاصه داستان سریال گناه فرشته

درباره فیلم های نفس بازغی باید چنین اذعان نماییم، همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد و با سریال گناه فرشته وارد دنیای بازیگری شده و تاکنون تجربه بازی در حوزه سینما را نداشته است.

پژمان بازغی به مناسبت بازیگر شدن دختر خود نفس طی یک استوری در اینستاگرامش چنین نوشت:

خیلی حس عجیبیه وقتی اولین تصویرت را در مقابل دوربین می‌بینم، بهت افتخار می‌کنم و امیدوارم در مسیری که هستی، همیشه محکم و موفق باشی دخترم.

بیوگرافی نفس بازغی

تئاترهای نفس بازغی

جالب است بدانید که نفس علاوه بر بازی در سریال گناه فرشته تجربه بازی در حوزه تئاتر را هم با نمایش به نام خانمِ آقاى جورج کلونى دارد.

نمایش خانم آقای جرج کلونی از 27 آذر تا 29 دی 1402 هرشب در تماشاخانه ایرانشهر ‌- ‌سالن ‌استاد ‌سمندریان به کارگردانی مونا صوفی به اجرا درآمد. از دیگر بازیگران این نمایش می‌توان به بهنام ‌شرفی، میترا ‌رفیع، ماهان عبدی، مونا صوفی، الکس ‌ملک ‌کرم اشاره کرد. در این نمایش بهنوش طباطبایی صداپیشگی نقش خانم آقای جرج کلونی را برعهده داشت.

تئاترهای نفس بازغی

سالنام نمایشکارگردانمحل اجرا
1402خانم آقای جرج کلونیمونا صوفیایرانشهر ‌- ‌سالن ‌استاد ‌سمندریان

بیوگرافی نفس بازغی

درباره جوایز و افتخارات نفس بازغی باید اذعان نماییم که این بازیگر هنوز در ابتدای راه است و با توجه به اینکه تازه وارد این عرصه شده هنوز موفق به دریافت جایزه بازیگری نشده است. البته با توجه به سن ورود نفس در حرفه بازیگری و پشتکاری که در عرصه نمایش و تصویر داشته، بدون شک می‌توان آینده‌ای درخشان برای وی متصور شد.

همچنین در مورد حواشی نفس بازغی با توجه به اینکه وی هنوز بازیگری تازه‌کار محسوب می‌شود، خوشبختانه تا کنون حواشی و شایعاتی نداشته است.

متاسفانه مستانه مهاجر همسر سابق پژمان بازغی مدتی قبل از سرطان خود پرده برداشت. وی پس از ابتلا به بیماری سرطان 20 کیلو کاهش داشت. مهاجر با حضور در برنامه علی ضیا علاوه بر افشای ماجرای طلاقش از ابتلایش به بیماری سرطان رحم هم صحبت نمود.

بیماری مادر نفس بازغی

آلبوم عکس های نفس بازغی

کلام آخر

نفس دختر پزمان بازغی و مستانه مهاجر با نقش تینا برای سریال سقوط فرشته وارد دنیای بازیگری شد. این بازیگر نوجوان علاوه برفعالیت در قاب تصویر برای حوزه تئاتر هم با نمایش خانم آقای جرج کلونی به ایفای نقش پرداخت. در این مقاله پلازا به بررسی کارنامه کاری این بازیگر نوجوان و تازه‌وارد پرداختیم.

امید است مقاله بیوگرافی نفس بازغی برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفا پس از مطالعه کامل این مقاله نظرات شخصی خود را درباره نفس بازغی با ما در وب‌سایتپلازابه اشترک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو