فیلم حمله به رضا کریمی بازیگر با قمه سرش را زدند +تصاویر

منبع: شبونه

3

1402/10/21

15:25


رضا کریمی بازیگر، کارگردان سینما و تلویزیون روز گذشت مورد حمله سارقان قرار گرفته و با قمه و چاقو او را مجروح کردند و به بیمارستان منتقل شد حال عمومی این بازیگر خوب است و در اینستاگرامش ویدیویی از وضعیت سر خود به اشتراک گذاشت که پزشکان در حال بخیه زدن سر او بودند. https://video.shaboneh.com/news/avc_Snapinsta.mp4 …

فیلم حمله به رضا کریمی بازیگر با قمه سرش را زدند +تصاویر

رضا کریمی بازیگر، کارگردان سینما و تلویزیون روز گذشت مورد حمله سارقان قرار گرفته و با قمه و چاقو او را مجروح کردند و به بیمارستان منتقل شد حال عمومی این بازیگر خوب است و در اینستاگرامش ویدیویی از وضعیت سر خود به اشتراک گذاشت که پزشکان در حال بخیه زدن سر او بودند.

رضا کریمی در آثاری همچون سریال شبکه نمایش خانگی «هیولا»، فیلم سینمایی «خوب بد جلف» و سریال تلویزیونی «مسیر انحرافی» فعالیت داشته است.

رضا کریمی متولد ۲۱ بهمن ۱۳۵۶ در شهر اراک است و بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر میباشد و در اکثر کارهایش به نقش های طنز پرداخته است. متاسفانه این بازیگر کمدی در کمتر از یک روز پدر و مادرش را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دست داد. این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر می باشد.

فیلم حمله با قمه به رضا کریمی بازیگر مجروح کردن سرش

رضا کریمی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1390 در سریال راه طولانی به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گمشدگان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رضا کریمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رضا کیانیان، افسانه بایگان، پرویز پورحسینی و مهروز ناصرشریف را تجربه کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو