محمدتقی شاهچراغی الان کجاست؟

منبع: نم نمک

2

1402/10/23

19:56


رئیس ستاد انتخابات کشور گفت : اگر قرار باشد در انتخابات مشارکت داشته باشیم ، موضع وزارت کشور دیدن همه اقشار و گروه ها است.

محمدتقی شاهچراغی الان کجاست؟

شاهچراغی : موضع وزارت کشور دیدن همه اقشار و گروه ها است

به گزارش نم نمک ، سید محمدتقی شاهچراغی روز شنبه - 23 دی 1402 - در همایش روابط عمومی استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور اظهار کرد : رسانه ، مرکز ثقل همپوشانی ها برای کار روابط عمومی و اطلاع رسانی است. روابط عمومی ها باید در حوزه پیامرسان های داخلی و ظرفیت های آن ها و ایجاد احتمالاً ظرفیت های جدید دیده شده در آینده ، فعال باشند.

محمدتقی شاهچراغی الان کجاست؟

محمدتقی شاهچراغی الان کجاست؟

وی با اشاره به کارکرد روابط عمومی ها در استان ها تصریح کرد : آنچه در حوزه روابط عمومی ها باید مورد توجه باشد ، این است که به شکل منطقی ، شاهد استمرار نشست ها در استان ها با مردم باشیم و تلاش شود به طور شایسته ، امیدآفرینی القا شود. همه دولت ها خدماتی داشته اند و لذا نمی توان گفت که همه دولت های قبل کاری نکرده اند و فقط ما داریم کار می کنیم؛ این صحبت ظلم به نظام است.

وی ادامه داد : لازم است روابط عمومی ها جدول هایی ایجاد کنند و در آن ها به مردم بگویند که طی دو سال گذشته ، چقدر خدمات شامل گاز رسانی و برق رسانی و …انجام شده و اگر هم احیاناً در جایی کاری صورت نگرفته ، به طور شفاف علت آن گفته شود. مشکلات معیشتی و اقتصادی داریم و در این خصوص روابط عمومی ها می توانند در تبیین آن ها برای مردم ، کمک کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد : اگر قرار باشد در انتخابات مشارکت داشته باشیم ، موضع وزارت کشور دیدن همه اقشار و گروه ها است. در عین حال باید تصریح کرد که مردم ، جمعیت مخاطب و میدان دار اصلی هستند؛ روابط عمومی ها نباید با نگاه عمومی ، وارد مسایل شوند و بگویند که یکی ، خوب و دیگری ، بد است؛ البته بیان موضوعات کلی و عمومی یا موضوعات خاص امنیتی ، امر دیگری است.


بیوگرافی محمدتقی شاهچراغی

سید محمدتقی شاهچراغی متولد 1340 نظامی ایرانی ، استاندار قم و معاون سیاسی وزیر کشور در دولت سیزدهم است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو