دستگیری چهار عامل اصلی و دخیل در حادثه تروریستی راسک

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/24

15:42


ساعدنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به عملیات بزرگ و گسترده‌ مبارزه با تروریسم فراجا از دستگیری عاملان حادثه‌ تروریستی راسک خبر داد و گفت: چهار عامل اصلی این حادثه‌ در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

دستگیری چهار عامل اصلی و دخیل در حادثه تروریستی راسک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در تشریح آخرین اقدامات واحدهای عمل کننده فراجا در مبارزه با تروریسم اظهار داشت: پس از حادثهِ راسک به ملت عزیز ایران قول دادم که انتقامی جانکاه از تروریست‌ها خواهیم گرفت و شایسته است اعلام کنم که واحدهای عمل کننده پلیس در مبارزه با تروریسم طی چند روز گذشته به توفیقات قابل توجهی دست یافتند.

وی تاکید کرد: چهار عاملِ اصلی حادثه‌ راسک را در عملیاتی غافلگیرانه زنده و سالم دستگیر کردیم که موجب شوک و ضربه روانی به گروهک‌ معاند شد. آنها تصور می‌کردند که از رصد اطلاعاتی ما خارج شده‌اند.

سردار رادان با بیان اینکه تعدادی سلاح و تجهیزات برای اجرای ترور و مبالغی ارز از جنایتکاران کشف و ضبط شد، افزود: به رده‌های مرتبط در فراجا ابلاغ شد تا مستندات بلافاصله و با تکمیل تحقیقات در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: به اطلاعاتِ خوبی در خصوص دستگیری سایر عوامل و آمران حادثه‌ راسک رسیده‌ایم و ریشه تروریسم را باِذن الهی خواهیم سوزاند.

در پی حمله افراد مسلح ناشناس به پاسگاه پلیس در توابع شهرستان راسک که بامداد چهارشنبه - 20 دی - روی داد، یک مامور انتظامی به شهادت رسید؛ این دومین حمله اشرار به یک پاسگاه پلیس در راسک طی 2 ماه اخیر بود. متاسفانه در این حمله استوار دوم امیرحسین حسین آبادی به درجه رفیع شهادت، نائل آمد همچنین پیش از این نیز 24 آذر بر اثر حمله افراد مسلح به یکی از پاسگاه‌های انتظامی در شهرستان راسک، 11 مامور نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو