کوین دی بروینه الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/10/24

20:31


ستاره منچسترسیتی در دوران نقاهت پس از مصدومیتش تغییری اساسی در رژیم غذایی خود ایجاد کرد.

کوین دی بروینه الان کجاست؟ + بیوگرافی

ساندویچ خردل ، رمز بازگشت دی بروینه به فوتبال!

به گزارش نم نمک ، کوین دی بروینه پس از پنج ماه دوری از فوتبال در پیروزی پنج بر صفر همشهری ها در دور سوم جام حذفی مقابل هادرزفیلد تاون به میادین بازگشت. او در دیدار شنبه شب با نیوکاسل نیز ستاره تیمش بود و توانست با ورودش به زمین با زدن یک گل و دادن یک پاس گل نمایش خوبی داشته باشد.

کوین دی بروینه الان کجاست؟ + بیوگرافی

کوین دی بروینه الان کجاست؟ + بیوگرافی

این هافبک بلژیکی در نیمه نخست فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول دچار آسیب شد. او در ادامه در بازی افتتاحیه فصل جاری لیگ برتر مقابل برنلی به دلیل آسیب دیدگی دوباره از بازی بیرون رفت و یک عمل جراحی را نیز پشت سر گذاشت. درخشش برابر نیوکاسل نشان داد که دی بروینه به دوران اوج برگشته است.

روزنامه انگلیس دیلی میل نوشت دی بروینه در تلاش برای طولانی کردن دوران حرفه ای اش تغییراتی را در رژیم غذایی خود ایجاد کرده است. یکی از تغییراتی که این بازیکن 32 ساله انجام داده واردکردن ساندویچ خردل به رژیم غذایی او بوده که ستاره بلژیکی به طور مداوم از آن مصرف می کند. خردل یکی از سالم ترین چاشنی هاست و قند ، چربی و کالری کمی دارد. علاوه بر این ، خردل غنی از پروتئین ، فیبر و ویتامین C است. دی بروینه پس از انجام تمرین های قدرتی ، لاغرتر و قوی تر بازگشته است.

در جدول لیگ برتر انگلیس ، لیورپول با 45 امتیاز صدرنشین است. منچسترسیتی با 43 امتیاز به رده دوم صعود کرد. استون ویلا با 42 امتیاز سوم است و آرسنال با 40 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.


بیوگرافی کوین دی بروینه

کوین دی بروینه متولد 28 ژوئن 1991 بازیکن فوتبال اهل بلژیک است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو