(ویدئو) کشف مومیایی فرعونی در یک سیاره آشنا

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/25

09:22


ساعد نیوز: شکارچیان موجودات فضایی در اکتشافات جدید خود در مریخ گورستانی از اجساد فضایی شبیه به مصریان باستان کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، شکارچیان اشیای ناشناخته پرنده یا «یوفو»، بعد از کشف موجوداتی موسوم به چهره خدا، موش خزنده، سوسمار بزرگ در فضا، حالا خبر از کشف مومیایی‌ها در مریخ را رسانه‌ای کرده‌اند.

این شکارچیان در سیاره سرخ جایی را که گویا محل دفن اجساد فضایی بوده، به طور تصادفی کشف کردند. شکل این اجسام شباهت بسیار به مومیایی‌های مصریان باستان به هنگام جای گرفتن در تابوت دارد. برخی نظر داده‌اند که گویا این اجساد متعلق به اشخاص مهم در تاریخ موجودات فضایی بشمار می‌آیند. بر اساس اعتقاد برخی از دانشمندان، دیدن موجودات عجیب و غریب و ناشناخته مانند مومیایی در مریخ، نمونه‌ای از پاریدولیاست.

آقای انیگما عکس‌های گرفته شده از اکتشافات جدید در مریخ را به اشتراک گذاشته، با کمی دقت و توجه می‌توان اجسامی به شکل و حالت مومیایی‌های دراز کشیده بر لبه صخره را مشاهده کرد. حتی با زوم روی عکس‌ها می‌توان به شباهت این اجساد به مصریان باستان پی برد.

طبق توضیح آقای انیگما، چند لحظه بعد در همان منطقه عکس‌هایی از موجودات ناشناخته دیگری گرفته شده که مانند چهره‌های حکاکی شده روی صخره‌ای درست مقابل همان اجساد قرار گرفته‌اند.

وی مدعی شده که تصاویر ضبط شده به جهت افزایش کیفیت، به‌صورت دیجیتالی ویرایش شده است.

به افرادی که وجود گورستان مریخ را باور ندارند، باید گفت محققی موسوم به وارینگ، در دسامبر 2014 خبر کشف موجود تخمگذاری در مریخ را نیز رسانه‌ای کرده بود.

شکارچیان موجوات فضایی به طور تصادفی روی سیاره سرخ محلی شبیه به مکانی برای دفن مومیای‌های باستانی‌ کشف کردند. شبیه به کار مصریان برای مومیایی کردن اجساد و قرار دادن آنها در تابوت

با نگاه کردن از زوایای نزدیک به این مومیایی به نظر می رسد متعلق به مصر باستان است

وی در وب سایت خود می‌نویسد: جسدی با ابهت بصورت افقی قرار گرفته که ممکن شخصیت مهمی در تاریخ موجودات فضایی باشد..

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو