آیه و تظُنُّ أنها النِّهاية ثم يُصلِحُ الله كلَّ شی یعنی چه؟

منبع: مینویسم

2

1402/10/26

09:30


آیه و تظُنُّ أنها النِّهاية ثم يُصلِحُ الله كلَّ شی یکی از آیات زیبا قرآن کریم است خداوند در این آیه امید و نشاط تازه ای را به انسان می دهد. در ادامه با معنی این آیه آشنا خواهید شد.

آیه و تظُنُّ أنها النِّهاية ثم يُصلِحُ الله كلَّ شی یعنی چه؟

آیه و تظُنُّ أنها النِّهاية ثم يُصلِحُ الله كلَّ شی یکی از قشنگ ترین آیه هایی است که امید و جان دوباره را در وجود آدم ایجاد می کند. همه ما برای ادامه دادن نیاز به یک جمله ی زیبا داریم، آیه و تظُنُّ أنها النِّهاية ثم يُصلِحُ الله كلَّ شی دقیقا همان جمله ی امید بخش است. در این مقاله می خوانید آیه و تظُنُّ أنها النِّهاية ثم يُصلِحُ الله كلَّ شي‌ یعنی چه؟

آیه و تظُنُّ أنها النِّهاية ثم يُصلِحُ الله كلَّ شی یعنی چه؟

آیه و تظُنُّ أنها النِّهاية ثم يُصلِحُ الله كلَّ شی یعنی و گمان می کنی که پایان است سپس خداوند همه چیز را درست می کند. معنی این آیه واقعا زیبا می باشد و بزرگی و مهربانی خداوند را با یک دیدگاه ویژه ای به تصویر می کشد. هر زمانی که نا امید شوی این آیه مانند کشتی نجات بخشی روح و جان شما را نجات خواهد داد.

تفسیر آیه و تظُنُّ أنها النِّهاية ثم يُصلِحُ الله كلَّ شی

همانطور که در بالا گفته شد معنی آیه و تظُنُّ أنها النِّهاية ثم يُصلِحُ الله كلَّ شی یعنی و گمان می کنی که پایان است سپس خداوند همه چیز را درست می کند. این آیه امیدواری و توکل کردن به خداوند را برای انسان به تصویر می کشد و به او یادآوری می کند که خداوند دیر یا زود همه چیز را درست می کند.

تظن به معنی گمان می کنی

النِّهاية به معنی پایان می باشد.

يُصلِحُ یعنی درست می کند.

خداوند در این آیه به همه انسان ها یادآوری می کند که درست زمانی که فکر می کنی همه چیز رو به تمام شدن است و دیگر درست نمی شود خداوند به کمک شما خواهد آمد و همه چیز را بر اساس میل و خواسته شما برآورده می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو