زمان پخش و تکرار برنامه برمودا کامران نجف زاده از شبکه نسیم

منبع: شبونه

2

1402/10/30

10:57


زمان پخش و تکرار برنامه برمودا زمان پخش و تکرار برنامه برمودا کامران نجف زاده از شبکه نسیم شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 20 پخش میشود و تکرار آن روز بعد ساعت 09 صبح خواهد بود. آقای محسن نجفی به عنوان کارگردان و آقای فواد صفریان پور به عنوان کارگردان برنامه برمودا را تولید کرده …

زمان پخش و تکرار برنامه برمودا کامران نجف زاده از شبکه نسیم

زمان پخش و تکرار برنامه برمودا

زمان پخش و تکرار برنامه برمودا کامران نجف زاده از شبکه نسیم شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 20 پخش میشود و تکرار آن روز بعد ساعت 09 صبح خواهد بود.

آقای محسن نجفی به عنوان کارگردان و آقای فواد صفریان پور به عنوان کارگردان برنامه برمودا را تولید کرده اند و آقای کامرا شهریوری مدیر تولید این برنامه است.

زمان پخش و تکرار برنامه برمودا کامران نجف زاده از شبکه نسیم

کامران نجف زاده بعد از سالها دوری از کشور و حضور در امریکا حالا بعد از 20 سال به ایران بازگشته است و قرار است در قامت اجرا فعالیت کند و برنامه برمودا را به اجرا دراورد این برنامه گفتگو محور است و برنامه ای ترکیبی از کتاب باز ، چهل تیکه و دورهمی خواهد بود.

این برنامه با شعار «به وقت پیدا شدن» از ۳۰ دی ماه  آغاز شده است و سه شب در هفته ساعت 20 شنبه، یکشنبه و دوشنبه بر وری آنتن شبکه نسیم می رود.

بیوگرافی کامران نجف زاده

کامران نجف‌ زاده متولد 29 اردیبهشت 1357 در تهران، خبرنگار است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کشاورزی از دانشگاه آزاد کرج است، بجز خبرنگاری، روزنامه نگار بوده، نویسندگی کرده و تجربه بازیگری هم دارد.

وی پیش از اینکه وارد سازمان صدا و سیمای ایران شود در مطبوعات قلم می‌زد. او در سن ۱۸ سالگی با سردبیری نشریه‌ای به نام “آرمان” وارد مطبوعات شد و پس از آن سردبیری چند نشریه ورزشی دیگر را تجربه کرد. تا قبل از ورودش به واحد مرکزی خبر صدا و سیمای ایران، در زمینه روزنامه نگاری در چند روزنامه فعالیت داشته. کامران نجف زاده از کودکی با حال و هوای کاغذ و قلم آشنا بود و شعرها و نوشته‌هایش در مجلات مختلف مثل کیهان بچه‌ها به چاپ می‌رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو