جهش دوج کوین با راه‌اندازی صفحه بخش پرداختی X؛ ماجرا از چه قرار است؟

2

1402/11/2

16:18


اخیراً قیمت دوج کوین، به‌دنبال ایجاد یک حساب کاربری جدید با نام «XPayments» در شبکه اجتماعی اکس به بالاترین حد هفتگی خود رسید که اکنون بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ دنبال‌‌کننده دارد.

به گزارش کوین‌تلگراف، طبق داده‌های بازار قیمت این میم‌کوین محبوب در یک بازه زمانی ۹ ساعته در آخرین ساعات ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) حدود ۱۲.۸درصد صعود کرد و به ۰.۰۸۹۷۸ دلار بالاترین سطح خود طی ۷ روز گذشته رسید. از آن زمان تاکنون قیمت بیش از ۸درصد کاهش یافته و به ۰.۰۸۲۰۹ دلار رسیده است.

جهش دوج کوین با راه‌اندازی صفحه بخش پرداختی X؛ ماجرا از چه قرار است؟

نمودار یک ساعته قیمت دوج کوین

درحالی‌که حساب XPayments هنوز پستی منتشر نکرده است و چیزی در مرود چگونه سازوکار پرداخت در اکس نگفته است، به نظر می‌رسد که معامله‌گران حدس می زنند که دوج کوین می‌توان بخشی از این ویژگی جدید باشد؛ به این دلیل که ایلان ماسک، مالک این پلتفرم، گه‌گاه به نام این میم‌کوین اشاره می‌کند.

کاربران اکس برای مدت‌ها امیدوار بودند که ماسک به دلیل پست‌های رازآلودش در اکس و تغییر بیوگرافی این میلیاردر غالباً مرموز، به‌گونه‌ای را در پلتفرم ادغام کند.

ماسک پس از خرید توییتر در آوریل ۲۰۲۳ (فروردین ۱۴۰۲)، برای مدت کوتاهی امکان پرداخت با دوج کوین در فروشگاه‌های تسلا را فراهم کرد و لوگوی توتیتر را به دوج‌کوین تغییر داد که باعث افزایش ۲۲درصدی قیمت این ارز دیجیتال در آن زمان شد.

او در دسامبر ۲۰۲۳ (آذر ۱۴۰۲) گفت که انتظار دارد خدمات پرداخت‌ اکس تا اواسط سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی شود. در سال ۲۰۲۳، این شرکت برای دریافت مجوزهای انتقال پول در چندین ایالت در ایالات متحده درخواست داده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو