بیماری سرطان زهره حمیدی چیست؟ + آخرین وضعیت

منبع: نم نمک

2

1402/11/2

16:40


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، زهره حمیدی و فوت زهره حمیدی و بیماری زهره حمیدی و بیوگرافی زهره حمیدی و اخبار زهره حمیدی و حواشی زهره حمیدی و زهره حمیدی کیست و زهره حمیدی کجاست و چه خبر از زهره حمیدی و زهره حمیدی اهل کجاست و زهره حمیدی در بیمارستان و علت مرگ زهره حمیدی و درگذشت زهره حمیدی در نم نمک.

بیماری سرطان زهره حمیدی چیست؟ + آخرین وضعیت

بیماری زهره حمیدی چیست؟

زهره حمیدی جزو آن دسته از بازیگران با سابقه ای است که در سینما و تلویزیون تقریباً به اندازه مساوی فعالیت داشته است؛ از جمله سریال هایی که این بازیگر در آن ها هنرنمایی کرده می توان به کارآگاه ، بهشت گمشده ، جدال با سرنوشت ، ماجرا های خانواده تمدن ، نرگس ، غریبه ای در راه ، گمگشته ، بیابان عشق ، نقش بر آب ، بررسی یک پرونده ، دوران سرکشی ، تا صبح ، مثل یک کابوس ، شوق پرواز ، موج و صخره ، عملیات 125، بزم آخر ، نفس شیرین و لبه تیغ اشاره کرد.

بیماری سرطان زهره حمیدی چیست؟ + آخرین وضعیت

بیماری سرطان زهره حمیدی چیست؟ + آخرین وضعیت

او در فیلم هایی همچون من و شارمین ، پس کوچه های شمرون ، شابان ، بدون اجازه ، ورود آقایان ممنوع ، چتری برای دو نفر ، بوی کافور عطر یاس ، تکیه بر باد ، عصیان ، چشم شیطان و عشق گمشده نیز جلوی دوربین رفته است. با نگاهی به کارنامه هنری زهره حمیدی می توان دریافت که هنرپیشه پرکاری است که در کار های متعددی ایفای نقش کرده است.

زهره حمیدی این روز ها به سرطان پانکراس مبتلا شده و با این بیماری دست و پنجه نرم می کند. این بازیگر پیشکسوت درباره جزئیات بیماری اش گفت : چند ماهی بود که از دردی رنج می بردم که به پزشکان زیادی مراجعه کردم که هرکدام آزمایش های خاصی را در معده و روده می گفتند انجام دهم ، اما هیچ کدام باعث نشد تا این درد ساکت شود. تا اینکه به پزشک عمومی مراجعه کردم و او بعد از بررسی آزمایش ها متوجه شد در سیاه رگ های اصلی بدنم یک توده سرطانی پانکراس در جایِ حساسی هم قرار گرفته است که نمی توان آن را جراحی کرد.

وی افزود : پسرم از من خواست با نعیمه نظام دوست که برای دوستان بازیگر دیگری هم تلاش هایی کردند و پزشکان خوبی را می شناسند مشورت کنم. وقتی با خانم نظام دوست تماس گرفتم بسیار ناراحت شدند که چرا تا به حال به ایشان چیزی نگفتم و به سرعت مرا به یک پزشک حاذق معرفی کردند و درمان رسماً شروع شد. الان هم دوره اول شیمی درمانی را گذراندم و دردم ایستاده است و امیدوارم که بقیه مراحل هم خوب پیش برود.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه چرا بیماری خودش را در فضای مجازی اعلام کرده ، گفت : من خواستم با مردمی که درگیر بیماری سرطان هستند همدردی و تبادل نظر کنم. آن ها به من و من به آن ها کمک کنم. من 30 سال است عاشق مردمم و دوست دارم تا زنده ام بتوانم خدمتی کنم. از طرفی خواستم دعای زیبای مردم را هم داشته باشم که می دانم برای مبارزه با این بیماری کارساز است.

حمیدی خاطرنشان کرد : هیچ وقت ناامید نشدم و خداوند در همه مراحل زندگی ام که فراز و نشیب های بسیاری داشته به من کمک کرده و می دانم با امید به خدای متعال این مسیر هم طی می شود. از طرفی مردم هم در کوچه و خیابان مرا می بینند به من می گویند ما با دیدن فیلم های شما روحیه گرفتیم با صدای شما آرامش می گیریم؛ این ها هم امیدواری ام را بیشتر می کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت بازیگری اش این نکته را مطرح کرد : پزشکان گفته اند فعلاً کار طولانی نمی توانم انجام بدهم و باید 6 ماه مراحل درمانم خصوصاً شیمی درمانی ها طی شود و بعد تصمیم می گیرند. البته اگر قرار باشد یک روز برای حضور در برنامه ای شرکت کنم با ماسک و بقیه موارد پروتکل های درمانی حاضر شوم.

او همچنین به این نکته اشاره کرد : همواره دوست داشتم نقش هایی را تجربه کنم که زندگی قدرتمند بانوان ایرانی را نشان دهد؛ بانوانی که با سختی های بزرگ و زیادی بر سر راه شان ، استوار و ایستاده حرکت می کنند. اگر شرایطی فراهم شود دوست دارم چنین نقش هایی را تجربه کنم و در کارنامه هنری ام به ثبت برسد.


بیوگرافی زهره حمیدی

زهره حمیدی متولد 8 اردیبهشت 1336 در اراک بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو