معرفی فیلم زندگی در سرخوشی ؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

معرفی فیلم زندگی در سرخوشی ؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/11/3

10:24


معرفی فیلم زندگی در سرخوشی ؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

فیلم زندگی در سرخوشی، یکی از جدیدترین آثار سینمای هند است که در اواخر سال 2023 میلادی اکران شد. اگر از دوست‌داران سینمای بالیوود هستید و آثار این کشور را دنبال می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به‌طور مفصل به معرفی فیلم Mast Mein Rehne Ka بپردازیم.

فیلم زندگی در سرخوشی، به کارگردانی ویجی مائوریا (Vijay Maurya) تولید شده است. تولید این فیلم سینمایی توسط کمپانی Made in Maurya در سال 2023 میلادی صورت گرفته است؛ کمپانی که تحت مالکیت ویجی مائوریا قرار دارد. بازیگران مشهور و شناخته‌شده‌ای از سینمای هند در این فیلم سینمایی هنرنمایی کرده‌اند که ازجمله آن‌ها، می‌توان به جکی شروف (Jackie Shroff) و ننا گوپتا (Neena Gupta) اشاره کرد.

در مورد تاریخ اکران فیلم زندگی در سرخوشی، باید گفت که این فیلم برای اولین‌بار در تاریخ 8 دسامبر 2023 معادل 17 آذر 1402 در هندوستان اکران شد. همچنین فیلم Mast Mein Rehne Ka در تاریخ 8 دسامبر 2023، به‌صورت اینترنتی در بسیاری از کشورهای جهان، ازجمله ایتالیا، انگلستان، کانادا و… اکران شد. ژانر فیلم Mast Mein Rehne Ka، درام است؛ یکی از پرطرفدارترین ژانرهای سینمای بالیوود! همچنین مدت زمان فیلم هندی زندگی در سرخوشی، در حدود 2 ساعت و 7 دقیقه است. اگر به‌دنبال یک فیلم درام و تماشایی از سینمای بالیوود هستید تا در کنار خانواده از تماشای آن لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم به تماشای فیلم Mast Mein Rehne Ka بپردازید. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه داستان فیلم زندگی در سرخوشی بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم زندگی در سرخوشی

فیلم Mast Mein Rehne Ka

همان‌طور که اشاره کردیم، فیلم سینمایی زندگی در سرخوشی از فیلم‌نامه بسیار خوبی برخوردار است که روندی جذاب و هیجان‌انگیز را دنبال می‌کند. فیلم‌نامه زندگی در سرخوشی، به‌قلم ویجی مائوریا (Vijay Maurya) و پایال آرورا (Payal Arora) نوشته شده است؛ دو نویسنده‌ای که تاکنون آثار خوبی از خود برجای گذاشته‌اند.

داستان فیلم زندگی در سرخوشی در مورد شخصیت پیری به نام کامات است. مرد پیری که پس از فوت همسرش، به‌تنهایی زندگی می‌کند و عملاً با کسی ارتباط ندارد. اما ناگهان یک اتفاق، زندگی او را دگرگون می‌کند و باعث می‌شود تا کامات با افراد جدیدی معاشرت کند! دزدی برای اولین سرقت خود، خانه کامات را مورد هدف قرار می‌دهد و درنهایت موفق به دزدی از خانه این پیرمرد می‌شود. اما کامات در طی این دزدی، بیهوش می‌شود و این پلیس است که روز بعد او را بیهوش در خانه‌اش پیدا می‌کند.

پس از تحقیقات گسترده در مورد دزدی، پلیس به کامات توصیه می‌کند که سبک زندگی خود را تغییر دهد و تنهایی را کنار بگذارد. همین موضوع باعث می‌شود تا کامات شروع به دوستی با افراد غریبه کرده و ارتباطات اجتماعی خود را تقویت کند. در این میان، او با یک بانوی شاداب و پرجنب‌وجوش، به نام هاندا، آشنا می‌شود. کامات تصمیم می‌گیرد تا به‌صورت مخفیانه هاندا را دنبال کند. اما هنگامی که آن دو به خانه هاندا می‌رسند، متوجه می‌شوند که خانه هاندا مورد سرقت قرار گرفته است. کامات توصیه می‌کند که این موضوع را به پلیس گزارش دهند و به همین خاطر، راهی ایستگاه پلیس می‌شوند. سرانجام این دزدی‌ها باعث می‌شود تا رابطه‌ای خاص میان کامات و هاندا برقرار شود و دوستی آن‌ها شکوفا شود. این دو شخصیت با ماجراهای مختلفی مواجه می‌شوند و لحظات خوبی را سپری می‌کنند؛ اما ناگهان با دزدی روبه‌رو می‌شوند که…

هنرپیشه های فیلم سینمایی زندگی در سرخوشی

فیلم هندی زندگی در سرخوشی، یکی از برترین عناوین سینمای بالیوود محسوب می‌شود که در اواخر سال 2023 میلادی منتشر شد و تاکنون با استقبال بی‌نظیری مواجه‌شده است. در این بخش از مقاله به سراغ بازیگران فیلم زندگی در سرخوشی خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از آن‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

جکی شروف؛ شخصیت فیلم هندی زندگی در سرخوشی

معرفی فیلم هندی زندگی در سرخوشی

بازیگر و کارگردان مشهور و شناخته‌شده سینمای هندوستان، جکی شروف (Jackie Shroff)، در تاریخ 1 فوریه 1957 معادل 12 بهمن 1335 در شهر بمبئی این کشور چشم به جهان گشود. وی در خانواده هنرمندی متولد شد و همین موضوع باعث شد تا سرانجام به دنیای سینما و بازیگری روی بیاورد. جکی شروف یکی از سوپراستارهای سینمای بالیوود، در دهه 80 میلادی محسوب می‌شد و به شهرت بسیار زیادی از طریق بازیگری دست پیدا کرد. این بازیگر توانا در ادامه مسیر حرفه‌ای خود، تصمیم گرفت تا به دنیای کارگردانی نیز ورود پیدا کند. جکی شروف دارای القاب بسیاری در سینمای بالیوود است که مشهورترین آن‌ها، جاگا و جاگو دادا است. قد جکی شروف در حدود 1 متر و 83 سانتی‌متر است. آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری در کارنامه جکی شروف به‌چشم می‌خورد. از جمله آثار وی می‌توان به Criminal Justice ،Rangeela و Devdas اشاره کرد.

ننا گوپتا؛ کاراکتر فیلم Mast Mein Rehne Ka

نمرات فیلم هندی زندگی در سرخوشی

بازیگر، کارگردان و تولیدکننده مشهور سینمای بالیوود، ننا گوپتا (Neena Gupta)، در تاریخ 4 ژولای 1959 معادل 12 تیر 1338 در هندوستان متولد شد. ننا گوپتا یکی از معدود بازیگران نسل قدیمی سینمای بالیوود است که تحصیلات گسترده‌ای را در زمینه فعالیتی خود سپری کرده و بازیگری را با حضور در نمایش‌های کالج شروع کرده است. اولین تجربه رسمی ننا گوپتا به‌عنوان بازیگر، به سال 1982 برمی‌گردد یعنی زمانی‌که در فیلم Saath Saath (1982) حضور پیدا کرد و اولین تجربه بازیگری خود در سینما را کسب کرد. پس از آن بود که در فیلم Gandhi (1982) به ایفای نقش پرداخت و به‌نوعی مسیر بازیگری خود در سینمای هندوستان را هموار کرد.

وی در سال 2008 با ویوک مهرا (Vivek Mehra) ازدواج کرد و حاصل این ازدواج، فرزندی به نام ماسابا گوپتا (Masaba Gupta) است. ننا گوپتا به‌عنوان یکی از بازیگران قدیمی و رده‌بالای سینمای هندوستان، آثار سینمایی و تلویزیونی ارزشمندی در کارنامه خود جای داده است. ازجمله مشهورترین آثار ننا گوپتا می‌توان به Panchayat ،Badhaai Ho و Sandeep Aur Pinky Faraar اشاره کرد.

مونیکا پانوار؛ بازیگر فیلم هندی Mast Mein Rehne Ka

هنرپیشه های فیلم سینمایی زندگی در سرخوشی

بازیگر جوان و خوش‌آتیه‌ی سینمای بالیوود، مونیکا پانوار (Monika Panwar)، در تاریخ 4 دسامبر 1993 معادل 13 آذر 1372 در شهر گرهوال هندوستان چشم به‌جهان گشود. وی به‌عنوان یکی از بازیگران جوان و مستعد سینمای هندوستان شناخته می‌شود که به‌نظر بسیاری از منتقدان، از آینده حرفه‌ای خوبی برخوردار است. مونیکا پانوار تاکنون موفق به حضور در آثار چندی از سینمای این کشور شده و در کنار بازیگران بزرگی به تجربه‌اندوزی پرداخته است. در کارنامه هنری مونیکا پانوار، آثار سینمایی و تلویزیونی قابل‌قبولی دیده می‌شود. ازجمله مشهورترین آثار وی می‌توان به Super 30 (2019) ،Class of ’83 (2020) و Choona (2023) اشاره کرد.

فایسال مالیک؛ شخصیت فیلم زندگی در سرخوشی

تریلر فیلم Mast Mein Rehne Ka

بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی بالیوود، فایسال مالیک (Faisal Malik)، در شهر الله‌آباد هندوستان که در شمال این کشور واقع‌شده، چشم به‌جهان گشوده است. وی به‌عنوان یکی از بازیگران کم‌فعالیت سینمای بالیوود شناخته می‌شود که هرگز نتوانست به جایگاهی که انتظار می‌رفت، دست پیدا کند. فایسال مالیک از سال 2012 میلادی، به صورت حرفه‌ای مشغول فعالیت در سینما و تلویزیون هندوستان است و توانسته آثار ارزشمندی در کارنامه هنری خود جای دهد. ازجمله مشهورترین آثار فایسال مالیک، می‌توان به Panchayat (2020) ،Gangs of Wasseypur (2012) و Revolver Rani (2014) اشاره کرد.

نقد و بررسی فیلم زندگی در سرخوشی

داستان فیلم زندگی در سرخوشی

فیلم سینمایی زندگی در سرخوشی یکی از برترین آثار سینمای بالیوود محسوب می‌شود که در اواخر سال 2023 منتشر شد و در همین ابتدای کار، با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم مواجه‌ شده است. این فیلم سینمایی درام، از داستان بسیار خوبی برخوردار است که حضور بازیگران مشهور و توانا، به این داستان عمق زیادی بخشیده است. در ادامه به تعدادی از نقدهای فیلم Mast Mein Rehne Ka اشاره می‌کنیم.

این فیلم از داستان زیبایی برخوردار است که به‌طور همزمان، زندگی چندین نفر را به تصویر می‌کشد. کلمات مناسبی برای وصف این فیلم سینمایی پیدا نمی‌کنم. بازیگران به‌خوبی در نقش خود ظاهر شده‌اند. موسیقی فیلم نیز نسبتاً خوب است و با ریتم مناسبی، بیننده را با خود همراه می‌کند. به‌ طور کلی، تماشای فیلم زندگی در سرخوشی را به همه عاشقان سینما پیشنهاد می‌کنیم.

بسیاری از ما، پیری، فقر، ناامیدی، تنهایی و… را در زندگی خود نادیده می‌گیریم و آن‌ها را در نیمه تاریک زندگی قرار می‌دهیم. اما کارگردان فیلم زندگی در سرخوشی، توجه ویژه‌ای به این موارد دارد و وجه زیبایی از پیری و تنهایی را به نمایش می‌گذارد. همچنین شخصیت‌های فیلم نیز به‌خوبی انتخاب شده‌اند و در جایگاه خود به‌عنوان بازیگر، بسیار مناسب هستند.

نمرات فیلم هندی زندگی در سرخوشی

همان‌طور که اشاره کردیم، فیلم زندگی در سرخوشی در اواخر سال 2023 میلادی منتشر شد و هنوز مدت‌زمان زیادی از اکران آن نمی‌گذرد. این فیلم سینمایی هندی، در همین مدت کم، توانست تا نظر مثبت بسیاری از بینندگان و منتقدان سینمایی را به‌سوی خود جلب کند. این فیلم سینمایی درام و تماشایی، در سایت مشهور IMDB، نمره 7.2 از 10 را به خود اختصاص داده است؛ نمره‌ای قابل‌قبول برای شروع!

کلام آخر

نقد فیلم سینمایی زندگی در سرخوشی

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم هندی زندگی در سرخوشی پرداختیم. فیلم زندگی در سرخوشی با ژانر درام خود، به‌خوبی از سوی بینندگان مورد استقبال قرار گرفت و خیلی زود به فیلمی پرطرفدار در میان مردم هندوستان و دوست‌داران سینمای بالیوود، تبدیل شد.

فیلم زندگی در سرخوشی با داستان درام و دوست‌داشتنی خود، شما عزیزان را برای چندین ساعت مشغول خود خواهد کرد. باید به تماشای این سریال هندی بنشینیم تا به سرانجام کار کامات و هاندا پی ببریم. آیا رابطه دوستی کامات و هاندا به چیزی فراتر تبدیل خواهد شد؟! بسیار ممنون که در طول این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفا نظرات و نقدهای خود در مورد فیلم هندی زندگی در سرخوشی را در بخش دیدگاه‌ها با دیگر اعضاء پلازا در میان بگذارید تا به تکمیل هرچه بهتر این مقاله کمک کرده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو