سال 1403 را با بهترین تقویم رومیزی‌ها نو کنید

سال 1403 را با بهترین تقویم رومیزی‌ها نو کنید


منبع: روزانه

1

1402/11/3

11:47


تقویم رومیزی یکی از پرکاربردترین نوع تقویم‌هایی است که در چاپخانه‌ها و مراکز انواع سررسید و تقویم عرضه می‌شود. این نوع تقویم‌ها به صورت دو طرفه چاپ می‌شوند و سپس …

تقویم رومیزی یکی از پرکاربردترین نوع تقویم‌هایی است که در چاپخانه‌ها و مراکز انواع سررسید و تقویم عرضه می‌شود. این نوع تقویم‌ها به صورت دو طرفه چاپ می‌شوند و سپس برگه‌ها که هر کدام مسئولیت نشان دادن روزهای یک ماه از سال را بر دوش دارند، روی یک فنر سوار می‌شوند. در برخی از چاپخانه‌ها تقویم‌های رومیزی را از قبل به شکل دو طرفه چاپ و در بازار عرضه می‌کنند. اما نوع دوم تقویم رومیزی به صورت خام است و فقط روزهای سال بر روی برگه‌ها چاپ شده است. اما هیچ نوع تصویر یا تبلیغاتی روی آن‌ها دیده نمی‌شود. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد تقویم‌های رومیزی و کاربردشان بدانید، این مطلب می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

سال 1403 را با بهترین تقویم رومیزی‌ها نو کنید

سفارش چاپ تقویم رومیزی 1403

شاید بپرسید در خانه یا محل کار فقط به یک تقویم رومیزی نیاز داریم، پس چه دلیلی دارد که بخواهیم آن را در تیراژ بالا سفارش دهیم. در واقعیت این نوع تقویم فقط برای نگاه کردن ایام سال نیست و کاربرد تبلیغات کسب و کار نیز دارد. بسیاری از مشاغل این روزها برای هدایای تبلیغاتی از تقویم رومیزی 1403 استفاده می‌کنند. از آنجا که همه خانه‌ها، فروشگاه‌ها و سایر مراکز اداری و تجاری به تقویم نیاز دارند، می‌توانید با سفارش تقویم رومیزی، تعداد زیادی از آن‌ها را تهیه کرده و به دست مشتریان خود برسانید.

شما می‌توانید طرح مورد نظر، لوگو، شعار تبلیغات و نام تجاری کسب و کار خود را به مراکز چاپ تقویم و سررسید بدهید. در این صورت یک طرف برگه‌های تقویم، روزهای سال و در سمت دیگر آن تبلیغات کسب و کار شما اجرا می‌شود. حتی می‌توانید در مورد تصاویر زیبایی که باید در سمت دیگر برگه‌ها چاپ شود، ایده‌های خود را ارائه دهید.

چاپ طلاکوب برای تقویم رومیزی

اگر احساس می‌کنید مشتریان یا مخاطبان شما برای دریافت تقویم رومیزی حساسیت زیادی دارند و یا به دنبال یک محصول خاص هستند، بهتر است از چاپ طلاکوب برای تقویم‌های رومیزی استفاده کنید. اگرچه این روش بسیار گران قیمت است، اما در نهایت تقویم‌ مورد نظر شما به یک هدیه تبلیغاتی لوکس تبدیل می‌شود.

با توجه به اینکه همه کسب و کارها می‌خواهند از طریق چاپ تقویم رومیزی برندسازی کنند، ممکن است تقویم شما در بین آن‌ها دیده نشود. پس باید به زیبایی و ظاهر تقویم رومیزی توجه زیادی داشته باشید. چاپ طلاکوب و استفاده از طرح‌های لوکس برای روی تقویم می‌تواند توجه مخاطبان را به سمت هدایای تبلیغاتی شما جلب کند.

کیفیت کاغذ برای تقویم رومیزی

سال 1403 را با بهترین تقویم رومیزی‌ها نو کنید

انواع مختلفی از کاغذ در بازار وجود دارد که توسط چاپخانه‌ها برای تولید تقویم دیواری و رومیزی استفاده می‌شود. این کاغذها عبارتند از کاغذ گلاسه، کاغذ کرافت و کاغذ تحریر. در ادامه بیشتر با این کاغذها آشنا می‌شوید.

کاغذ تحریر برای چاپ تقویم رومیزی

از این نوع کاغذ که با نام رایتینگ پیپر (writing paper) نیز شناخته می‌شود، برای چاپ روزنامه، کتاب، مجله، کاتالوگ و … استفاده می‌شود. کاغذ تحریری که بخواهید برای سفارش تقویم رومیزی استفاده کنید، شامل دو نوع کاغذ تحریر سفید و کاغذ تحریر کرمی است.

کاغذ تحریر سفید: رنگ آن سفید است و برای صفحات داخلی تقویم رومیزی کاربرد دارد. اگر بخواهید این نوع کاغذ را برای چاپ تقویم رومیزی انتخاب کنید، چاپ افست یا چاپ دیجیتال می‌تواند کیفیت بسیار بالایی را روی آن اجرا کند.

کاغذ تحریر کرم: نوع دوم کاغذی که برای چاپ تقویم رومیزی استفاده می‌شود که به رنگ کرمی است و زیبایی چندانی ندارد. هر چند سلیقه‌ای است و شما می‌توانید با انتخاب یک فونت و یا تصاویر خاص این نوع کاغذ را نیز انتخاب کنید.

کاغذ کرافت و کاغذ نخودی برای چاپ تقویم رومیزی

یکی دیگر از انواع کاغذهای مناسب برای سفارش تقویم رومیزی است که به رنگ کرم نزدیک است. این نوع کاغذها دچار خمیدگی نمی‌شوند و به حالت صاف و ثابت روی میز قرار می‌گیرند. کاغذ کرافت و کاغذ نخودی با ضخامت‌های متفاوتی در بازار موجود است. قیمت این کاغذها تا حد زیادی به ضخامت آن‌ها بستگی دارد.

از ویژگی‌های این نوع کاغذ برای چاپ تقویم رومیزی باید به جذب جوهر و چاپ باکیفیت اشاره کنیم. برای کاغذ کرافت یا نخود اغلب از تکنیک چاپ افست استفاده می‌شود.

کاغذ گلاسه برای تقویم رومیزی

سال 1403 را با بهترین تقویم رومیزی‌ها نو کنید

سومین نوع کاغذی که برای چاپ تقویم رومیزی کاربرد دارد، گلاسه است. اما این نوع کاغذ بیشتر برای صفحه اول و آخر تقویم استفاده می‌شود. همچنین اگر بخواهید به تقویم صفحات اضافه برای تبلیغات اضافه کنید، کاغذ گلاسه به دلیل استقامت بالا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این نوع کاغذ بیشتر برای تهیه کاتالوگ، بروشور، تراکت‌های تبلیغاتی و کارت ویزیت استفاده می‌شود.

همچنین برخی از چاپخانه‌ها از کاغذ گلاسه برای صفحه اول سررسید و سالنامه نیز استفاده می‌کنند. کاغذ گلاسه حالت براق دارد و می‌توانید در دو سمت آن چاپ طرح مورد نظر خود را سفارش دهید. زمان چاپ، جوهر روی این کاغذها غلطیده می‌شود و بعد از خشک شدن، متن یا عکس را به حالت برجسته‌تر مشاهده می‌کنید. البته هزینه چاپ تقویم رومیزی با این کاغذ بسیار بالاست و بهتر است از آن تنها برای چاپ تقویم‌هایی که می‌خواهید به افراد خاص هدیه دهید، استفاده کنید.

برای اینکه کیفیت چاپ تقویم رومیزی با کاغذ گلاسه بهتر باشد، از روش چاپ دیجیتال استفاده می‌شود. هر چند چاپ افست هم می‌تواند برای این نوع کاغذها مناسب باشد.

نکاتی برای سفارش تقویم رومیزی 1403

اگر می‌خواهید تقویم رومیزی برای تبلیغات کسب و کار سفارش دهید، بهتر است آن را در تیراژهای بالا در نظر بگیرید تا هزینه چاپ کمتر باشد. از سوی دیگر می‌توانید تعداد زیادی تقویم را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود کادو دهید. با توجه به نزدیک شدن ماه‌های پایانی سال، تعداد سفارشات برای چاپ این تقویم‌ها بالا می‌رود. همین موضوع باعث می‌شود تا سفارشات شما با سرعت کمتری حاضر شود. انتخاب یک مرکز چاپ مسئولیت‌پذیر در این مواقع بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

یک نکته مهم دیگر برای سفارش چاپ تقویم رومیزی توجه به گرماژ کاغذ است؛ زیرا با کیفیت کاغذ ارتباط نزدیکی دارد. اگر می‌خواهید تقویم رومیزی زیبایی بیشتری داشته باشد و چاپ آن باکیفیت‌تر باشد، بهتر است یک کاغذ تحریر سفید یا کرم با گرماژ 70 گرم را انتخاب کنید.

چاپ افست یا دیجیتال تقویم رومیزی؟

دو روش چاپ دیجیتال و افست برای انجام سفارشات تقویم رومیزی انجام می‌شود. اما کدام یک بهتر است؟ پاسخ به این سوال با توجه به موارد زیادی است. اگر حجم سفارشات شما برای چاپ تقویم رومیزی زیاد است، چاپ افست هزینه کمتری دارد، در مدت زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود و از سوی دیگر کیفیت چاپ هم بهتر خواهد بود.

اگر تیراژ تقویم‌های رومیزی شما زیاد نیست، می‌توانید چاپ دیجیتال را انتخاب کنید که در مدت زمان کمتری انجام می‌شود. در چاپ افست تهیه پلیت و زینک به زمان زیادی نیاز دارد.

اگر می‌خواهید روی تقویم‌های رومیزی از رنگ‌های خاص استفاده کنید، چاپ افست به دلیل استفاده از سیستم تطابق پنتون بهتر عمل می‌کند. در این مواقع چاپ دیجیتال رنگ‌های مشابهی را ارائه می‌دهد و نمی‌تواند تصاویر را با رنگ‌های دلخواه شما چاپ کند.

سالنامه برگ؛ بهترین مرکز چاپ تقویم رومیزی

سال 1403 را با بهترین تقویم رومیزی‌ها نو کنید

اگر به دنبال یک مرکز معتبر فروش تقویم رومیزی باکیفیت و لوکس هستید، سالنامه برگ از جمله این مراکز است. شما می‌توانید سفارشات خود را به واحد فروش این مرکز ارائه دهید و در موعد مشخص شده آن‌ها را تحویل بگیرید. داشتن نظم و سرعت در ارائه سفارشات به مشتریان از جمله ویژگی‌های واحد سالنامه برگ است.

یکی از ویژگی‌های ارائه سفارش، امکان درج طرح مورد نظر بر روی تقویم‌هاست که طبق سلیقه مشتریان صورت می‌گیرد. درج لوگو یا نام کسب و کار یکی از مهم‌ترین توصیه‌های ما برای خرید تقویم رومیزی است که می‌توانید از طریق سالنامه برگ آن را انجام دهید. کیفیت بالای چاپ و کاغذ استفاده شده در این تقویم‌ها یکی از دلایلی است که ما این واحد فروش تقویم رومیزی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

جهت سفارش و چاپ انواع تقویم رومیزی 1403 به سایت https://bia2safa.net/goto/web/url/3763213 مراجعه کنید.

در آخر

تقویم رومیزی می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی عالی در روزهای پایانی سال باشد. اگر می‌خواهید در محل کار خود و روی میز مدیریت یا میزهای کارمندی وسایل تزئینی قرار دهید، حتما جای خالی یک تقویم رومیزی را نیز احساس می‌کنید. در اینجا اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب کاغذ، سفارش چاپ تقویم دیواری و انتخاب روش چاپ (افست یا دیجیتال) را ارائه دادیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو