۱۹ سبک از انواع مدل لباس خواب فانتزی! با شیکترین مدلهای لباس خواب فانتزی آشنا شوید

۱۹ سبک از انواع مدل لباس خواب فانتزی! با شیکترین مدلهای لباس خواب فانتزی آشنا شوید


منبع: ماگرتا

1

1402/11/3

19:18


از جذاب ترین انواع مدل لباس خواب زنانه، لباس خواب فانتزی است که در صورت انتخاب مدل مناسب، شما را با زیباترین جلوه و اندام ممکن، نشان خواهد داد. برای همین بهتر است، با جدیدترین و زیباترین مدل های لباس خواب فانتزی زنانه آشنا باشید.
در ادامه،بهترین مدل های لباس خواب های فانتزی و تکنیک های بسیار مهم در خرید و انتخاب آن ها را خواهید آموخت.

انواع مدل لباس خواب فانتزی

مدل های متنوع از لباس خواب فانتزی زنانه وجود دارد که از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. در صورتی که مدل مناسب را بشناسید، همچنین آموزش انتخاب رنگ لباس خواب فانتزی که در ادامه خواهید آموخت را بدانید، زیباترین سبک از این مدل لباس خواب را خواهید داشت.

بلوز و شلوار

بلوز و شلوار خواب فانتزی، از محبوب ترین مدلهای لباسخواب فانتزی است که به دلیل زیبایی، پوشش دهی کامل، راحتی در استفاده و زیبایی، بین بانوان بسیار محبوب است. این مدل لباس خواب زنانه، معمولا از جنس ساتن ابریشم که بهترین نوع ساتن است، تولید می‌شود.

بهتر است بلوز و شلوار خواب فانتزی خود را از برند های محبوب ایرانی مانند برند لباس سکرت که بین بانوان خوش استایل محبوب است، خریداری کرده و آن ها را با زیباترین مدل های لباس زیر فانتزی، ست کنید.

روبدوشامبر

روبدوشامبر(robe)؛ در اصل کلمه ای فرانسوی، به معنای لباس خانه می‌باشد، که در ایران ممکن است ربدوشامب، روب و یا ربدوشامبر هم تلفظ شود. همانطور که از نام این سبک شیک از لباس خواب پیداست؛ لباسی است که در خانه و بر روی دیگر لباس ها توسط افراد خوش استایل، پوشیده می‌شود.

Robe؛ لباسی جلو باز و گشاد است که با کمربند ساتن ابریشم و معمولا همجنس لباس، بسته می‌شود.

روبدوشامبر های فانتزی را معمولا با انواع لباس زیر نخی فانتزی مانند، ست لباس زیر فانتزی 223 ست کرده و یا با لباس خواب پارتنر خود، ست می‌کنند.

تاپ و شلوارک

تاپ و شلوارک فانتزی، شامل تاپ زیبا که به سینه فرم زیبایی خواهد داده بوده و همچنین از شلوارک های جذاب با طرح های شیک، استفاده می‌کنند. در زمان انتخاب تاپ و شلوارک خواب فانتزی، بهتر است رنگ آن را بر اساس رنگ پوست خود، انتخاب کنید.

بانوان خوش استایل، معمولا تاپ و شلوارک خود را با روبدوشامبر و همچنین بلوز و شلوار و لباس زیر فانتزی، ست میکنند تا زیباترین فرم بدن را داشته باشند.

تاپ و شلوار

تاپ و شلوارک فانتزی، رایج ترین نوع لباس خواب فانتزی است. از مدل های تاپ و شلوار خواب فانتزی، در چهار فصل سال میتوان استفاده کرد. در زمان خرید تاپ و شلوار فانتزی، سعی کنید از راهنمای خرید لباس خواب فانتزی که در ادامه خواهید خواند، استفاده کنید تا زیباترین مدل را برای خود مهیا کنید.

نیم تنه فانتزی خواب

نیم تنه های فانتزی نیز، نوعی از لباس خواب فانتزی برای بانوان به شمار می‌روند که علاوه بر حمایت از بافت نرم سینه، آن ها را خوش فرم تر و خوش حالت تر نشان خواهند داد.

معمولا نیم تنه های فانتزی، همانند سوتین های ورزشی، از جنس نرم و لطیف تولید می‌شود.

لباس خواب عروس و دامادی

یکی از زیباترین سبک های لباس خواب فانتزی مردانه و زنانه، مدل های ست شده زن و شوهری است. از نمونه آن میتوان به مدل لباس خواب عروس و داماد set555 اشاره کرد که در ایران نیز توسط برندهای بزرگ لباس خواب، تولید می‌شود. این سبک از لباس خواب فانتزی، به دلیل ست شدن با لباس همسر، حس هماهنگی، اتحاد، عشق و محبت را بین زن و شوهر نشان خواهد داد.

برای داشتن زیباترین جلوه و فرم بدن، از نکات آموزش داده شده زیر، استفاده کنید.

پیراهن خواب، راحت ترین نوع لباس خواب فانتزی

از دیگر مدل های لباس خواب فانتزی که بسیار راحت بوده وبرای استفاده در فصل های گرم سال ایده آل است، پیراهن زنانه است. این لباس قسمت بالا تنه را تا بالای زانو پوشش داده و جلوه بسیار زیبایی به اندام شما خواهد داد.

انواع جنس لباس خواب فانتزی

لباس خواب های فانتزی، معمولا از انواع پارچه، تولید می‌شود. اما محبوب ترین مدل های پارچه در لباس خواب های فانتزی، پارچه های ساتن ابریشم، پارچه توری، حریر، پارچه کتان، الیاف نخی و مخمل است. جنس پارچه های مانند لباس خواب ساتن ابریشم و پارچه های نخی، به صورت چهار فصل بوده و میتوان از آنها در هر فصل سال، استفاده کرد.
اما مدل های مانند لباس خواب فانتزی توری، معمولا در فصل های گرم سال، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین جنس لباس خواب فانتزی چیست؟

باتوجه به توضیحات بالا، برای انتخاب بهترین جنس لباس خواب فانتزی، باید موارد مختلفی مانند فصل سال، رنگ پوست، نوع کاربرد مورد استفاده و… را مورد برسی قرار داد. با توجه به تمام این موارد میتوان گفت، ساتن ابریشم ارجینال که در برند های بزرگ دنیای لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهترین جنس لباس خواب فانتزی است.

نرمی و لطافت ویژه، وزن سبک و راحتی در استفاده، جلوه زیبا و جذاب، قیمت مناسب، از جمله دلایل انتخاب لباس خواب ساتن ابریشم به عنوان بهترین جنس لباس خواب فانتزی است.

بدترین جنس لباس خواب فانتزی چیست؟

بدترین جنس لباس خواب فانتزی، مدل های تولید شده از جنس لاتکس و پلاستیک است. الیاف پلاستیکی بکار رفته در این سبک از پارچه، به سطح پوست آسیب رسانده و ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی در نقاط مختلف بدن شوند. از همین رو توصیه می‌شود که به صورت طولانی مدت از لباس خواب های فانتزی که از جنس پلاستیک هستند، استفاده نکنید.

نکات مهم در خرید انواع مدل لباس خواب فانتزی

در زمان خرید لباس خواب فانتزی، حتما باید به این موارد دقت کنید:

  • سعی کنید از خرید لباس خواب فانتزی که از الیاف پلاستیک در تولید آن ها استفاده شده است، خودداری کرده و یا بیشتر از دو ساعت، از آنها استفاده نکنید.
  • به راهنمای انتخاب سایز که در برندهای معتبر لباس زیر ایران مانند لباس سکرت وجود دارد دقت کرده و بر اساس آن ها، سایز مناسب را انتخاب کنید.
  • در کنار استفاده از لباس خواب فانتزی، از شورت های که فاق نخی دارند، برای حفظ سلامتی اندام های خصوصی، استفاده کنید.
  • از فروشگاه های که عکس و فیلم خود محصول را تهیه کرده اند، خرید کنید تا خاطره خوش خرید را به همراه داشته باشید.

بهترین برند لباس خواب فانتزی ایرانی کدام است؟

برند های متنوعی در زمینه تولید لباس خواب و لباس زیر در ایران وجود دارد. اما برای انتخاب بهترین برند، باید موارد مانند قدمت برند، میزان رضایت مشتریان، قیمت محصولات و کیفیت آنها را در نظر گرفت.

با توجه به این موارد، میتوان گفت برند لباس سکرت با داشتن سابقه بیش از 9 سال فعالیت در زمینه تولید انواع لباس خواب های ساتن ابریشم لوکس در ایران و سابقه 12 سال فعالیت در بازار عمده فروشی لباس زیر در بازار بزرگ تهران، یکی از بهترین برند های معتبر در زمینه تولید و عرضه لباس خواب فانتزی است که میتوان با اطمینان خاطر، از آن خرید کرد.

انواع برند های لباس خواب شامل این موارد هستند

بهترین رنگ لباس خواب فانتزی کدام است؟

برای انتخاب بهترین رنگ، نکاتی مانند رنگ پوست خود را در نظر داشته باشید. همچنین بهتر است، رنگ سال را بدانید و بر اساس آن، انتخاب کنید. اما محبوب ترین و پرفروشترین رنگ لباس خواب فانتزی، باتوجه به داده های موجود در مارکت لباس زیر ایران، رنگ قرمز و صورتی است.

کدام مدل برای شما مناسب تر است؟

شما باید با فرم بدن خود، آشنا باشید تا به کمک آن، زیباترین مدل لباس خواب را انتخاب کنید. در این زمینه مجله های مد و استایل مانند instyle, elle, vaghtemod, Vogue کمک زیادی خواهند کرد. اما سعی کنید با انتخاب مدل صحیح، زیبایی های بدن خود را نمایان کرده و نقص های آن ها کمتر جلوه دهید.

برای مثال، انتخاب لباس زیر و یا لباس خواب های فانتزی بالا تنه، میتواند سینه شما را خوش فرم تر و بزرگ تر از آنچه که هست، نشان دهد.

راهنمای انتخاب سایز لباس خواب فانتزی

برای انتخاب سایز لباس خواب فانتزی، از راهنمای انتخاب سایز که در محصولات فروشگاه های بزرگ وجود دارد، استفاده کنید. به راحتی و با استفاده از یک متر خیاطی، میتوانید اندازه اندام های خود را گرفته و با مطابقت دادن آن ها با جدول سایزبندی، سایز مناسب لباس خواب فانتزی را انتخاب کنید.

به گزارش لباس سکرت، با داشتن سه اندازه دور سینه، دور کمر و دور باسن، به راحتی میتوان سایز لباس خواب خود را بدست آورد.

لباس خواب توری بهتر است یا لباس خواب ساتن؟

هرکدام از این دونوع لباس خواب فانتزی، معایب و فواید خاصی دارند. لباس خواب توری، بسیار خنک است اما برای استفاده در فصل های زمستان و پاییز، مناسب نیست. در عوض لباس خواب ساتن ابریشم را میتوان در چهار فصل سال و در آب و هوای سرد و گرم، استفاده کرد.

لباس خواب توری، عموما جلوه زیبا و جذابی دارند، اما در صورتی که از تورهای درجه یک در تولید آن ها استفاده نشده باشد، برای پوست آزاردهنده خواهند بود. اما لباس خواب ساتن ابریشم، بسیار نرم و لطیف بوده و به دلیل وزن سبکی که دارد، لقب راحت ترین لباس خواب را به خود اختصاص داده است.

لباس خواب کاستوم چیست؟

کاستوم (Costume)؛ در لغت به معنای سفارشی و شخصی بودن است، که میتواند بیانگر خاص بودن یک چیز باشد. کاستوم؛ سبکی از طراحی در صعنت مد است که برای طراحی های اختصاصی و منحصر به فرد پوشاکی مانند لباس خواب و لباس زیر، ابداع شد.

زمانی که در مورد لباس خواب کاستوم صحبت می‌شود، میتوانید مدل های را تصور کنید که بیانگر معنی خاصی باشند. به عنوان مثال؛ لباس خواب پرستاری یا لباس خواب پلیسی، نمونه های از لباس خواب کاستوم هستند که با داشتن فرم مشخص میتوانند جذابیت ویژه ای به اندام شما بدهند.

اکسسوری های همراه با لباس خواب فانتزی

معمولا در کنار انواع لباس خواب فانتزی، از اکسسوریهای خواب خاص مانند کلاه خواب ساتن ابریشم، اسکرانچی، روبالشتی ساتن ابریشم استفاده می‌کنند. این اکسسوریها، نقش مهمی در حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو صورت شما دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو