بریز و بپاش علیرضا بیرانوند در جشن فارغ التحصیلی دخترش | لاکچری بازی فوتبالیست معروف داد همه رو درآورد + عکس

بریز و بپاش علیرضا بیرانوند در جشن فارغ التحصیلی دخترش | لاکچری بازی فوتبالیست معروف داد همه رو درآورد + عکس


3

1402/11/4

11:23


بریز و بپاش علیرضا بیرانوند در جشن فارغ التحصیلی دخترش | لاکچری بازی فوتبالیست معروف داد همه رو درآورد + عکس

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یکی از اظهارات جالب علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس درباره حاشیه مذاکره‌اش با استقلال به پسرش طاها برمی‌گشت. علیرضا بیرانوند در این باره فاش کرد: زمانی که بحث استقلال پیش آمد پسرم هر روز تماس می‌گرفت و تهدید کرد اگر استقلالی شوی، خودکشی می‌کنم! من گفتم بابا اختلاف خیلی است و او گفت ۷۰ یا ۸۰ میلیارد تومان دادند در پرسپولیس بمان و حتی این رقم را به ۲۰ میلیارد تومان رساند و...علیرضا بیرانوند نام اصلی وی محمدرضا بوده که با شناسنامه برادر خود به فوتبال معرفی شده بازیکن فوتبال اهل ایران است. علیرضا بیرانوند که در پست دروازه‌بان بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند معتقد بود باید 4 به هیچ بازی را می باختند!!!!

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند پس از تساوی یک ـ یک مقابل مس رفسنجان گفت: من آدم رُکی هستم و اینجا اعلام می‌کنم هواداران پرسپولیس با بازی‌ای که امروز انجام دادیم ما را مدعی قهرمانی نبینند. خیلی بد بازی کردیم. ما را واقعاً مدعی نبینند. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. امروز باید 4 بر یک بازی را می‌باختیم. هیچ‌وقت نمی‌پذیریم که پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان شود چنین بازی‌ای انجام دهد.

علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان پرسپولیس یادآور شد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود اگر بازی را هم نبرد باید بهترین بازیکن، دروازه‌بان حریف باشد. ما یک موقعیت هم نداشتیم. همه بچه‌ها زحمت می‌کشند و همه دوست دارند برنده شویم ولی این اتفاق متأسفانه برای ما افتاده است. بچه‌ها همه هم می‌گویند با این شرایط مدعی قهرمانی نیستیم. امیدوارم در نیم‌فصل شرایط بهتر شود و بازیکنانی که می‌خواهیم بگیریم. این بی‌احترامی به هیچ بازیکنی نیست و من هم جزو بازیکنان هستم.

بیرانوند درباره استعفای یحیی گل‌محمدی گفت: ما هم در رختکن شنیدیم. گل‌محمدی به ما هم چیزی نگفت و یک‌مرتبه بچه‌ها گفتند آقا یحیی استعفا داده است. شاید در این زمان شجاعت به خرج داده و چنین حرفی زده است. کسی که این‌قدر افتخارات به دست آورده، صددرصد خیلی فشار را تحمل کرده است. شاید انتظارات از او بیشتر بوده و شاید هم انتظاراتش از باشگاه برآورده نشده است. ای کاش قبلش با ما صحبت می‌کرد، شاید جلوی تصمیم او را می‌گرفتیم. امیدوارم با گل‌محمدی صحبت کنیم و در نیم‌فصل دوم با ما کار را ادامه دهد. این اتفاق برای هواداران و ما ناراحت‌کننده بود. امیدوارم مدیرعامل و هیئت مدیره این تصمیم را نپذیرد و گل‌محمدی کارش را ادامه دهد.

«آیا این شرایط روی روحیه‌ات برای جام ملت‌های آسیا هم تأثیرگذار است؟» دروازه‌بان تیم ملی در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: صددرصد اتفاقی که افتاد خیلی بزرگ بود. همه شوکه شدند. نه من، بلکه بقیه بازیکنان هم شوکه شدند. این هم آخرین بازی ما بود و باید تمام تمرکزمان را روی تیم ملی بگذاریم چون بازی‌های بزرگی در پیش داریم.

- دو سال است همین بحث است ولی من حکمتش را نمی دانم! شاید واقعا خواست خداست. من خودم خیلی دوست داشتم به استقلال بروم ولی خواست خدا بود که علی بیرانوند روزی به استقلال برود که حداقل هشت تا ده سال برای استقلال و هواداران بازی کند.

الان هواداران استقلال تو را خیلی دوست دارند. این را از شبکه های مجازی می شود فهمید. فکر نمی کنی اگر دیر شود، ممکن است دیگر تو را نپذیرند؟

- نه. واقعا خواست خداست که من زمانی به استقلال بروم که هشت سال مفید برای هواداران بازی کنم. الان استقلال سال به سال دارد گلر عوض می کند و من الان تیم محبوبم نفت است. نفت 9 سال است که خانه من است و من این افتخار را دارم که برای سال ششم دارم با علی آقا کار می کنم.

علیرضا بیرانوند

فکر نکردی ممکن است در استقلال با بحث رقابت محبوب تر شوی!

- تمام مردم ایران به من لطف دارند و مرا در رسیدن به هدفم کمک می کنند. درست است، در استقلال و پرسپولیس دیده می شوی. مثلا تیمی مثل نفت در سال 4 بار دیده می شود. تیم ما پارسال مدعی قهرمانی بود ولی اصلا بازی های ما را نشان نمی دادند. حتی من یک بار با رسانه شوخی کردم گفتم لااقل در شبکه کارتون ما را نشان دهید تا بچه ها ما را ببینند! ببینند چرا نفت در صدر است، ببینند ارسلان مطهری چطور گل می زند. مردم باید ببینند ما چطور تا اینجا آمده ایم. حتی دو بازی آخر ما را هم نشان ندادند. دو بازی مانده تا قهرمانی را ولی مثلا سپاهان و تراکتور را که خودشان شبکه استانی دارند، در شبکه ورزش نشان می دهند. لااقل نفت را بگذارید در شبکه شما، هیچ کس این کار را نکرد ولی خب شاید همین چراغ خاموش بودن به ما کمک کرد.

چرا آن اوایل استقبال هواداران از بازی های نفت کم بود؟

- چون با بازی های ما آشنا نبودند ولی وقتی دیدند ما داریم خوب نتیجه می گیرمی و جوانگرایی داریم و حتی تمام کادر فنی تیم مان جوان است، کم کم استقبال بیشتری شد. الان من مطمئنم مردم واقعا نفت را دوست دارند.

دروازه بانی بهتر است یا پاس گل دادن؟

- پاس گل دادن خیلی بهتر است. من این حس را واقعا تجربه کردم. پارسال هم پاس گل دادم و هم بازیکنان را در موقعیت تک به تک قرار دادم ولی چون اینها دیده نمی شود، کسی ما را نمی بیند. به خصوص پاس گل به ارسلان مطهری خیلی لذتبخش بود که پرتاب دستم هم جهانی شد و روزنامه های انگلیس و اسپانیا گفتند باید در گینس ثبت شود./تسنیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو