گلچینی از بهترین ایده ها برای خرید کادو روز پدر و مرد

گلچینی از بهترین ایده ها برای خرید کادو روز پدر و مرد


منبع: تالاب

1

1402/11/5

13:17


با آمدن روز پدر نخستین سوالی کـه در ذهنت ان ایجاد می شود این اسـت […]

گلچینی از بهترین ایده ها برای خرید کادو روز پدر و مرد

با آمدن روز پدر نخستین سوالی کـه در ذهنت ان ایجاد می شود این اسـت کـه برای پدرتان چی بخرید. دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي شامل بهترین ایده ها برای خرید کادو در روز پدر را منتشر کرده ایم.

 

روز پدر کی است؟

ولادت نخستین امام ما شیعیان امام علی «ع» در 13 رجب مصادف با 5 دی ماه روز پدر اسـت. پدرها نهایت مرام و معرفت هستند ودر این کـه پدر هرکس قهرمان زندگی او و بهترین پدر دنیا برایش اسـت شکی نیست. بـه همین دلیل خیلیها دوست دارند نه تنها برای هدیه روز پدر بلکه بـه مناسبت‌هاي‌ مختلف بهترین هدیه را بـه پدر یا پدربزرگ و همسر خود بدهند.

 

خرید کادو روز پدر و مرد

 

1. کفش رسمی یا کتانی

کفش رسمی یا کتانی

یکی از مهم ترین نیاز هاي‌ هر فرد با توجه بـه موقعیتی کـه در ان اسـت کفش اسـت. با توجه بـه ان موقعیت کفش می تواند کتونی، چرم، رسمی، بوت، صندل و .. باشد. کفش یک گزینه مناسب بـه عنوان کادوی روز پدر می تواند باشید

 


مطالب مشابه: جملات زیبا ویژه تبریک روز پدر


 

2. ساعت مچی کلاسیک

ساعت مچی کلاسیک

یکی از گزینه هایي را کـه می توانید دریک مرد شیک پوش مشاهده کنید یک ساعت تک اسـت. بنابر این هیچ مردی را پیدا نخواهید کرد کـه از هدیه گرفتن ساعت خوشحال نشود. ساعت مچی  هاي‌ کلاسیک برای پدرمان بهترین گزینه خرید کادو روز پدر اسـت.

 

3. صندل‌های راحتی

صندل‌های راحتی

یکی از ایده‌هاي‌ مناسب بـه عنوان کادو برای روز پدر، صندل‌هاي‌ اسانی اسـت کـه برای هر سلیقه‌اي قابل‌استفاده اسـت و پسندیده میشود. هر کسی در بسیاری از زمان‌ها هم چون روزهای سفر، طرف‌دار پوشش راحت اسـت و صندل یکی از پاپوش‌هاي‌ محبوب آقایان برای اینروزها اسـت.

 

4. کیف اداری مردانه

کیف اداری مردانه

یکی از هدایای محبوب برای جشن روز پدر، کیف چرم اداری اسـت. کیف چرم رسمی مناسب آقایانی اسـت کـه در سمت‌هاي‌ آموزشی، اداری، دکتری، مهندسی و… فعالیت دارند یا برای سبک پوشش خود علاقه بـه استفاده از این نوع کیف‌ها دارند. مشکی، قهوه‌اي تیره و روشن از رنگ‌هاي‌ مناسب کیف چرم رسمی برای آقایان اسـت.

 

5. ست هدیه کیف پول و کمربند

ست هدیه کیف پول و کمربند

باکس هدیه کیف پول و کمربند یک گزینه جذاب برای کادوی روز پدر اسـت. چرا کـه این باکس شامل وسایلی اسـت کـه هر مردی همیشه بـه ان نیاز دارد. شـما می توانید با توجه بـه سلیقه پدرتان یک باکس شیک را برای او انتخاب کنید.

 

6. عینک آفتابی

عینک آفتابی

اگر در لوازم شخصی پدر یا همسرتان جای عینک آفتابی خالی اسـت، باید خوشحال باشید؛ هدیه شـما بـه مناسبت روز پدر مشخص شد! عینک آفتابی از لوازم شخصی مورد نیاز همه ی افراد اسـت و علاوه بر محافظت از سلامت چشم در مقابل اشعه مضر آفتاب، بـه شیک‌پوشی هم کمک بسیاری می کند. پس تا دیر نشده، بنا بـه نوع استخوان‌بندی صورت پدر یا همسرتان و همچنین میزان بودجه مدنظرتان برای هدیه، کالای خودرا سفارش دهید.

 

رنگ شیشه و قاب و همچنین جنس دسته، بـه سلیقه و نیز مربعی یا کشیده یا گرد بودن صورت بستگی دارد. در خرید عینک آفتابی برای آقایان وسواس داشته باشید و از برندی معتبر با صفحه ضدخش خرید کنید؛ زیرا آقایان بـه اندازه ما خانم‌ها دقت کافی در نگه داری از عینک ندارند و ممکن اسـت با ایجاد خشی کوچک دیگر نتوانند از عینک خود استفاده کنند!

 

7. دکمه سردست و گیره کراوات

دکمه سردست و گیره کراوات

از لوازم شخصی مهم برای یک تیپ رسمی مردانه، دکمه سردست و گیره کراوات اسـت. دکمه سر آستین  گیره کراوات یک هدیه لاکچری و شیکی اسـت کـه می تواند پدرتان را خیلی خوشحال کند. شـما می توانید متناسب با سلیقه و نوع کراوات و کت و شلوار پدر خود، انتخاب خوبی داشته باشید.

 

8. زیورآلات خاص آقایان

زیورآلات خاص آقایان

از محبوب ترین زیورآلات مردانه میتوان بـه انگشتر و گردنبند اشاره کرد. انتخاب انگشتر فروز و یا سنگ هاي‌ با ارزش برای پدرمان می تواند بهترین انتخاب باشید. شـما حتی می توانید بـه جای انگشترهای سنگ قسمتی انگشترهای ساده و شیکی را کـه فک میکنید سلیقه پدرتان اسـت را انتخاب کنید. همچنین گردنبند، پلاک‌هاي‌ خاص، دستبندهای فلزی یا چرمی و… از دیگر زیورآلات محبوب در بین آقایان جوان اسـت.

 

9. کراوات و پاپیون

کراوات و پاپیون

یکی از هدایای شیک و مناسب برای روز پدر، کروات و پاپیون اسـت. طبق معمول پاپیون برای آقایان جوان‌تر مناسب‌تر اسـت و افراد مسن کراوات را بیشتر می‌پسندند. کراوات و پاپیون قیمت مناسب‌تری نسبت بـه سایر لوازم‌هاي‌ شخصی مردانه دارند ودر عین حال، بسیار مورد پسند آقایان هستند.

 

10. کت و شلوار رسمی

کت و شلوار رسمی

در روزهای آخر سال ودر فاصله کمی کـه با بهار و سال نو باقیمانده، خرید رخت نو از دغدغه‌هاي‌ هر خانواده اسـت. طبق معمول پدرها بـه تهیه پوشاک برای دیگر افراد خانواده نسبت بـه خود بیشتر اهمیت میدهند و آن ها را در اولویت قرار میدهند. چه بهانه‌اي شیرین‌تر از روز پدر کـه با خرید ست کت و شلوار مجلسی مردانه، از مهربانی این انسان‌هاي‌ دوست‌داشتنی تشکر کنیم؟! چه زیباست کـه امسال ما دغدغه رخت نو برای انها داشته باشیم.

 

11. کوله‌ پشتی و لوازم کوه‌ نوردی و طبیعت‌ گردی

کوله‌ پشتی و لوازم کوه‌ نوردی و طبیعت‌ گردی

اگر پدر یا همسرتان عاشق کوه‌نوردی و رفتن بـه دل طبیعت اسـت، بهترین هدیه‌اي کـه میتواند خوشحالش کند، یک کوله‌پشتی مناسب و تجهیزات کوه‌نوردی و طبیعت‌گردی اسـت. میتوانید لیستی از لوازم سفر های طبیعت‌گردی را تهیه کنید و مهم ترین و موردنیازترینِ آن ها را بـه پدری هدیه دهید کـه عاشق سفرهایی بـه سبک کوله‌گردی اسـت.

 

12. انواع پیراهن و شلوار

انواع پیراهن و شلوار

خرید پیراهن و شلوار برای کادوی روز پدر شاید کار سهولت باشید ولی کاربردی ترین هدیه اي اسـت کـه شـما می توانید بای پدرتان بخرید. فرقی نمی کند کـه پدر یا همسر شـما چه سنی داشته باشد یا چه سبک و سلیقه‌اي را در پوشش خود بپسندد؛ تنوع مطلوب پیراهن و شلوار آن ها را راضی می کند. می توانید بنا بـه نیاز پدر خود، شلوار پارچه‌اي رسمی، جین یا ورزشی و اسانی تهیه کنید ودر جشن روز پدر، وی را خوشحال کنید.

 

13. تی‌شرت و پولوشرت

تی‌شرت و پولوشرت

انتخاب خرید تی شرت برای هدیه روز پدر کار بسیار اسانی اسـت. شـما می توانید با توجه بـه سلیقه پدرتان و یا نیم نگاهی بـه کمد لباس هاي‌ پدرتان تی شرت با رنگ مورد علاقه پدرتان را بخرید.

 

14. پوشاک و لوازم ورزشی

پوشاک و لوازم ورزشی

لباس ورزشی برای پدری کـه اهل رفتن بـه باشگاه و حرکات ورزشی اسـت بهترین گزینه هدیه روز پدر اسـت. تجهیزات ورزش هوازی کـه اینروزها این سبک ورزش طرف‌دارهای بسیاری هم دارد می تواند هدیه اي مناسب برای او باشد.

 

15. موزن گوش، بینی و ابرو

موزن گوش، بینی و ابرو

علاوه بر ماشین ریش‌تراش، از دیگر لوازم برقی شخصی برای آقایانی کـه بـه زیبایی ظاهر خود اهمیت میدهند، دستگاه موزن گوش، بینی و ابرو اسـت. تنوع قیمت این کالا بسیار اسـت و میتوانید با هر میزان بودجه‌اي ان را تهیه کنید.

 

16. لوازم ماهیگیری

لوازم ماهیگیری

ماهیگیری از ورزش‌ها و تفریح‌هاي‌ محبوب بیشتر آقایان اسـت. ماهیگیری برای کسانی کـه شیفته لذت‌بردن از خلوت و سکوت در طبیعت هستند، بهترین سرگرمی اسـت. بنابر این اگر همسر یا پدرتان عاشق ماهیگیری اسـت و هنوز فرصت تهیه لوازم این سرگرمی آرامش‌بخش را پیدا نکرده‌ اسـت، شـما در روز پدر با خرید چنین هدیه‌اي، خوشحالش کنید.

 

17. ماشین ریش‌تراش و اصلاح سر

ماشین ریش‌تراش و اصلاح سر

در لوازم برقی بهداشتی و آرایشی هر مردی یک دستگاه ریش تراش جایش خالیست. دستگاه ریش تراش گزینه اي مناسبی اسـت برای هدیه روز پدر اسـت.

 

18. عطر و اسپری

عطر و اسپری

داشتن بوی خوش از ویژگی‌هاي‌ یک مرد جنتلمن اسـت. آقایانی کـه بـه ظاهر خود اهمیت میدهند، هرگز استفاده از عطر و اودکلن خوش‌بو را فراموش نمی کنند. همچنین زمان‌هاي‌ انجام فعالیت‌هاي‌ ورزشی یا در روزهای گرم تابستان، کـه میزان تعرق زیاد اسـت،

 

استفاده از ضدعرق یا اسپری مردانه با رایحه‌اي مطلوب، از ویژگی‌هاي‌ رفتاری یک فرد متشخص اسـت. بنابر این می توانید بـه فهرست ایده‌هاي‌ خرید هدیه برای روز پدر، اودکلن و اسپری را هم اضافه کنید. عطر هم گزینه انتخابی خیلی از کاربران چطور بـه‌عنوان کادو روز پدر اسـت.

 


مطالب مشابه: عکس پروفایل تبریک روز مرد و پدر «25 عکس»


 

19. ماساژورهای دستی و برقی

ماساژورهای دستی و برقی

فعالیت زیاد در بیرون از خانه، سبب میشود آقایان و بانوان شاغل با جسمی خسته و کم‌انرژی بـه منزل برگردند. پیشنهاد می کنیم برای آقایان فعال و پرکار، یک ماساژور برای روز پدر بخرید و خستگی را از آن ها دور کنید.

 

البته با خرید این هدیه، با یک تیر دو نشان زده‌اید: برای خانم‌هاي‌ شاغل یا زنان خانه‌دار کـه بیش از حد فعالیت دارند هم این کالا پرکاربرد خواهد بود. ماساژورها انواع مختلفی دارند: از نوع دستی و برقی گرفته تا نوع گردنی و صندلی‌هاي‌ کوچکی کـه میتوانید برای خانه تهیه کنید.

 

20. مچ‌بند و ساعت هوشمند

مچ‌بند و ساعت هوشمند

مچ‌بند و ساعت هوشمند از کالاهای دیجیتالی محبوب برای همه ی افراد اسـت. اگر همسر یا پدر شـما با تکنولوژی رابطه خوبی دارد، خرید این ابزارهای تکنولوژی یکی از گزینه‌هاي‌ مطلوب کادو برای روز پدر، اسـت و میتوانید وی را خوشحال کنید. اپل، سامسونگ، شیائومی و… از برندهای معتبر این کالا هستند و قیمت‌هاي‌ متفاوتی هم دارند.

 

21. دستگاه تست قند خون و دستگاه فشارسنج

دستگاه تست قند خون و دستگاه فشارسنج

اگر پدرتان از مرز میان‌سالی گذر کرده، مراقبت از سلامت او بهترین هدیه‌‌اي اسـت کـه می توانید برای روز پدر تهیه کنید. بیماری قندخون و فشار خون بالا طبق معمول سلامت این افراد را تهدید میکند. در چنین شرایطی، هدیه‌اي مناسب‌تر از دستگاه تست قندخون یا فشارسنج‌هاي‌ دیجیتالی برای چک روزانه سلامت پدران عزیزتان سراغ دارید؟

 

22. لوازم جانبی و مصرفی خودرو

لوازم جانبی و مصرفی خودرو

همه ی میدانیم کـه خودروی یک آقا تا چه اندازه برای او مهم اسـت! پس شک نکنید کـه اگر یکی از لوازم جانبی و موردنیاز اتومبیل را برای پدر یا همسرتان بخرید، خوشحالش خواهید کرد.

 

لوازم تزیینی، سیستم‌هاي‌ صوتی، روکش صندلی، لوازم یدکی و… می توانند برای کادوی روز پدر، بنا بـه نیاز آقای خانه، مناسب باشند. فراموش نکنید کـه اصولا آقایان شیفته هدایایی هستند کـه از قبل برای خرید ان برنامه ریزی کرده بوده‌اند؛ بنابر این با چنین هدایای پرمصرفی می توانید یک کالا را از فهرست خرید ضروری آن ها کم کنید.

 

23. گوشی و تبلت

گوشی و تبلت

گوشی و تبلت از کالاهای لازم و  پر کاربرد دیجیتالی در دنیای امروز هستند و خرید آن ها برای هر فرد، چه مرد و چه زن، می تواند بسته بـه نیازشان هدیه مناسبی باشد. گوشی و تبلت بهترین ایده برای روز پدر اسـت.

 

24. کتاب

کتاب

همیشه شنیده‌ایم کـه کتاب بهترین دوست هر فرد اسـت. اینبار بـه شـما می گوییم کتاب بهترین هدیه دوستانه‌اي اسـت کـه می توانید برای روز پدر تهیه کنید. این هدیه پدران و همسران اهل مطالعه را خوشحال می کند. اگر پدر یا همسر شـما رابطه چندان دوستانه‌اي با مطالعه ندارد، روز پدر بهانه‌اي اسـت تا آن ها رابا این دوست ارزنده آشنا کنید. کتاب برای کادوی روز پدر، انتخاب خیلی از کاربران چطور بوده اسـت.

 

25. لوازم جانبی گوشی و تبلت

لوازم جانبی گوشی و تبلت

3 لوازم جانبی تلفن همراه مثل کاور و کیف گوشی، پاوربانک و پایه نگهدارنده گوشی در اتومبیل، از هدایایی هستند کـه میتوانید با بودجه کمی تهیه کنید. این هدایا باوجود ارزش مالی کمتر، بسیار پرکاربرد هستند.

 

26. مجموعه کنسول بازی

مجموعه کنسول بازی

بازی فقط مختص کودکان نیست. بسیاری از آقایان، شیفته انواع کنسول بازی مثل PS4 و XBox هستند، بـه‌ویژه اگر قرار باشد یک فوتبال جانانه و مهیج رابا اعضای خانواده از طریق این کنسول‌ها بازی کنند. بنابر این پیشنهاد ما برای هدیه روز پدر، بـه‌ویژه برای پدران و همسران جوان، کنسول بازی اسـت، البته بـه‌شرطی‌کـه عاشق هیجان و سرگرمی‌هاي‌ پرانرژی باشند.

 

27. خودنویس

خودنویس

خودنویس یکی از بهترین هدایا برای پدران و همسرانی اسـت کـه بـه‌خاطر شغلشان مدام در حال امضای اوراق هستند یا دستی بـه قلم دارند. همچنین خودنویس یک هدیه ارزنده و دوست‌داشتنی از گذشته تا بـه امروز برای اشخاصی اسـت کـه بـه خوش‌نویسی علاقه دارند و هنوز طرف‌دار نوشت‌افزارهای نوستالژیک هستند.

 

28. رادیو

رادیو

رادیو از وسایل همیشه محبوب برای آقایان، بـه‌ویژه پدرهای بازنشسته اسـت. این عزیزان شیفته گوش‌دادن برنامه‌هاي‌ رادیویی، بـه‌ویژه اخبار و گزارش‌هاي‌ ورزشی هستند. اگر رادیوهای امروزی رابا طرح قدیمی و نوستالژیک تهیه کنید، بسیار جذاب‌تر خواهد بودو برای پدرتان یادآور دوران خوش جوانی‌اش خواهد شد.

 

29. مجموعه لوازم اداری رومیزی

مجموعه لوازم اداری رومیزی

پدران پشت‌میزنشین از دریافت مجموعه کاملی از لوازم اداری رومیزی خوشحال خواهند شد و با میز نامرتب خود در محل کار خداحافظی خواهند کرد. نکته جذاب خرید چنین هدیه‌اي برای پدر یا همسرتان این اسـت کـه او در محل کار هم بـه یاد شـما خواهد بود.

 

30. گرامافون‌های امروزی

گرامافون‌های امروزی

گرامافون هدیه‌اي نوستالژیک و بی‌نظیر برای پدرهایی اسـت کـه روزهای کودکی و جوانی خودرا با نوع قدیمی این وسیله پخش موسیقی گذرانده‌اند. با خرید سبک جدید این وسیله میتوانید خاطرات خوش آن ها را در جشن روز پدر زنده کنید.

 


مطالب مشابه: گلچینی از اشعار زیبای تبریک روز پدر + عکس نوشته تبریک روز پدر


 

در پایان

امیدواریم از مطلب از مجله تالاب کـه در مورد ایده هایي برای خرید کادو روز پدر اسـت لذت برده باشیم. ما با انتشار این مقاله قصد داریم کـه کمک کوچکی بـه شـما در انتخاب بهترین هدیه کرده باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو